Down the Rabbit Hole 2025

Eusexua staat weer eens op :) Twigs flikt het wederom, een intrigerende plaat.

Heel benieuwd naar de DTRH-show. Ik heb haar alleen op Pitch 2014 live gezien. Achteraf veel spijt gehad dat ik niet naar de show in Carré in december 2019 ben gegaan. Weet nog wel dat ik kort daarna zeer verheugd was op de aankondiging voor DTRH20, niet wetende dat dit de mooiste-editie-die-nooit-gehouden werd en dat we nog eens 5 lange jaren moesten wachten op een eerstvolgend Nederlands optreden.

Ik vermoed dat fka twigs de komende maanden zo populair wordt, met haar eusexua tour, dat men afvraagt waarom zij niet headliner is.

Ik las net dat er op DTRH best een uitgebreide controle is bij aankomst. Ik begrijp dat er zelfs zo’n bagagescan is. Iemand tips/ervaring met het meenemen van hasj of andere drugs ?

• Haha
Waarderingen: daily
Ik las net dat er op DTRH best een uitgebreide controle is bij aankomst. Ik begrijp dat er zelfs zo’n bagagescan is. Iemand tips/ervaring met het meenemen van hasj of andere drugs ?
Die bagagescan is net als op Lowlands wel steekproefsgewijs. Meestal wordt minder dan 1/3 eruit gepikt.

Ervaring van vorig jaar is dat die scan tent in t midden staat, als je dus door de poortjes helemaal links of rechts gaat loop je er zo langs

• Winning
Waarderingen: StevieU2
Dat kun je vast zelf wel bedenken. Ook wordt er op DTRH soms op het terrein random tasjescontrolle gedaan.

Ja. En als je pech hebt met welke beveiliger je treft, doen ze dit ook bij de controle tussen campings en terrein.
Wat lijp. Op bijvoorbeeld Werchter wordt over zoiets helemaal niet moeilijk gedaan. Verwachten ze dat iedereen tot 4 uur ‘s nachts staat te feesten op een cola?

Wat lijp. Op bijvoorbeeld Werchter wordt over zoiets helemaal niet moeilijk gedaan. Verwachten ze dat iedereen tot 4 uur ‘s nachts staat te feesten op een cola?
Tsja, het mag gewoon niet, simpel zat. Wie weet trekt de gemeente wel de vergunning in bij overmatige overlast door middelengebruik op en rondom het terrein. Je gaat zelf immers akkoord met de huisregels als je een kaartje koopt; als je hasj wilt roken moet je naar een coffeeshop en anders neem je immer een risico, of wij dit hier nu ‘overdreven’ vinden of niet..

Misschien dat ik iets gemist heb, maar waarom staat Faye Webster niet op Down The Rabbit Hole?
Ze speelt namelijk zondag de 6de in Utrecht, maar doet ook gewoon festivals aan en heeft een gapend gat in haar schema de 4de en 5de..
Of zouden ze wachten tot haar show in Utrecht uitverkocht is voor ze haar bekend maken? Lijkt me toch een artiest die je als DTRH niet laat lopen als je haar zo zou kunnen boeken? Zelfde geldt dan eigenlijk indirect ook meteen voor Werchter.

• Leuk
Waarderingen: gretz
Tsja, het mag gewoon niet, simpel zat. Wie weet trekt de gemeente wel de vergunning in bij overmatige overlast door middelengebruik op en rondom het terrein. Je gaat zelf immers akkoord met de huisregels als je een kaartje koopt; als je hasj wilt roken moet je naar een coffeeshop en anders neem je immer een risico, of wij dit hier nu ‘overdreven’ vinden of niet..
Echt Neerlandsch individualisme, inderdaad. Puur doordat je zelf iets wil, even vergeten dat je gewoon illegaal bezig bent.

Complimenten aan Ticketmaster dat zij tegenwoordig nog maar maximaal 10 euro servicekosten vragen bij de verkoop. Ik zie dat ticketswap ondertussen 15 procent vangt. Als iemand zijn kaart voor de maximale prijs (+20 procent) verkoopt (daar gelaten van wat wij daarvan vinden), dan ontvangt ticketswap hiervoor 53,82 euro. Echt belachelijk.

Users who are viewing this thread