Down The Rabbit Hole 2024

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
562
419
Hoe is jullie ervaring met down the rabbit hole en resale? Is het te doen? Gebruiken ze ticketswap, of eigen systeem?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.853
1.763
Hoe is jullie ervaring met down the rabbit hole en resale? Is het te doen? Gebruiken ze ticketswap, of eigen systeem?
Ticketmaster systeem. Week van te voren zijn er heel veel tickets en is het nog goedkoper ook. 2 dagen van te voren gaat de verkoop dicht en wordt je naar marktplaats en consorten geleid, dus zorg dat je dan je ticket binnen hebt.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Nelios

mgbss

Support act
15 feb 2019
796
480
Nieuwe EP van The Last Dinner Party (met maar een echt nieuwe track):

 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.551
2.026
Haha, wat is dit ook een fijne band zeg. Alsof het beste van Tame Impala omlijst wordt met vuig gitaarwerk. Weer een must see erbij. Aardige lijstje al!

Hun latere albums zijn wel wat minder de psychedelische kant, maar meer garage/punkrock kant van het spectrum. Verder een waanzinnige energie bij live optredens, die zetten de fuzzy wel op zijn kop.
 
  • Leuk
Waarderingen: fiesta

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.745
2.331
Nieuwe EP van The Last Dinner Party (met maar een echt nieuwe track):

Tegenwoordig wordt bij elke nieuwe single van een band de hele rits aan vorige singles ook in diezelfde release op Spotify gezet. Vandaar dus niet perse een EP met maar een nieuwe track, maar gewoon een nieuwe single gok ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: b_lars en mgbss

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Tegenwoordig wordt bij elke nieuwe single van een band de hele rits aan vorige singles ook in diezelfde release op Spotify gezet. Vandaar dus niet perse een EP met maar een nieuwe track, maar gewoon een nieuwe single gok ik.
Klopt, het album met al deze nummers er op komt 2 februari. Tot nu toe hebben ze nog geen enkel matig nummer uitgebracht, dus laat maar snel komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: dblauw en mgbss

luluasas

Campingartiest
9 mei 2023
75
43
Ik ben opzoek naar 1 ticket, iemand een kaart over of een goede tip om aan kaarten te komen?
 

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
122
177
Bonnaroo (juni) heeft de namen bekendgemaakt. Zitten aardig wat bands tussen die wel naar DTRH mogen komen, o.a. Cigarettes After Sex, Fisher, Nation Of Language, Cage The Elephant (šŸ˜), Interpol, The Japanese House, IDLES en Four Tet.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

BeWario

Campingartiest
27 jun 2023
99
93
Bonnaroo (juni) heeft de namen bekendgemaakt. Zitten aardig wat bands tussen die wel naar DTRH mogen komen, o.a. Cigarettes After Sex, Fisher, Nation Of Language, Cage The Elephant (šŸ˜), Interpol, The Japanese House, IDLES en Four Tet.
Cigarettes after Sex en Nation of Language mogen van mij meteen door naar DTRH hoor!!
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
167
87
Vorig jaar zaten er in de 2e en 3e aankondiging nog best grote namen.
Ben Howard, The Blaze, Death Grips, King Princess, Nick Mulvey.
Lijkt me dat er nog wel wat zoals Nations of Language of Cage The Elephant bij gaat komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: dblauw en mgbss

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.347
1.801
Ik mis nog een beetje de grotere elektronische namen als afsluiter van het tweede podium. Categorie Moderat, Bicep, Thom Yorke. Er vanuit gaanje dat ze daarmee willen eindigen.

Van de acts die al bekend zijn, zie ik daar niemand echt voor in aanmerking komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: dblauw

Gebruikers die dit onderwerp bekijken