Down The Rabbit Hole 2024

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
163
49
De pre-sale is voor mensen die vorig jaar ook een kaartje hadden. Iedereen krijgt een unieke code, en daarmee zijn vier tickets te bestellen. Vorig jaar had ik er zes, dus ik denk dat er echt een "cap" is op maximaal vier tickets per persoon bij de pre-sale.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.923
1.871
De pre-sale is voor mensen die vorig jaar ook een kaartje hadden. Iedereen krijgt een unieke code, en daarmee zijn vier tickets te bestellen. Vorig jaar had ik er zes, dus ik denk dat er echt een "cap" is op maximaal vier tickets per persoon bij de pre-sale.
En als je een groepsticket had kan je die weer kopen
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.923
1.871
Oh ok. Ik was er de vorige keer niet bij, 2019 was de laatste keer.
Ben zelf ook tegen zo'n grote pre-sale. Maar als ik de kans krijg om makkelijk een groepsticket te kopen doe ik het ook. Denk dat het algemeen voor je festival beter is als je gewoon open verkoop (of loting voor verkoop) doet
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Kan iemand me vertellen hoe ik aan een presale geraak? Beetje fomo hier.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.331
1.347
Ik ga wel klaarzitten, maar baal nogsteeds dat het geen BKS gaat worden voor mij. Ik had mijn pijlen daar al op gericht om wat meer voor de muziek te komen. Op DTRH kan ik mijzelf toch niet inhouden en sluit ik elke avond weer de REX af. Toch een hele andere insteek.

Namen als LCD, Khruangbin, JPEG, NoName, dEUS (ja echt), PPC nog nooit gezien, dus voor mij genoeg nieuws op de poster. Samen met Jungle, Eefje, The National, Folamour maakt het voorlopig wel de meest interessante lineup in de buurt.

Al zie ik mijzelf ook nog wel naar Live/live gaan.

Edit: Oh ik heb ook presale code...
 

Synt

Playlistbediener
1 feb 2023
35
39
Ik ben trouwens wel benieuwd in hoeverre het feestpubliek heel enthousiast wordt van deze namen, hopelijk neemt dat deze editie wat af:)
Ja met namen als Palms Trax en DJ Heartstring komen de partypeeps ook gewoon weer, maar dat het wat rustiger is bij een LCD Soundsystem is wel lekker :)
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.612
2.097
Ik ga wel klaarzitten, maar baal nogsteeds dat het geen BKS gaat worden voor mij. Ik had mijn pijlen daar al op gericht om wat meer voor de muziek te komen. Op DTRH kan ik mijzelf toch niet inhouden en sluit ik elke avond weer de REX af. Toch een hele andere insteek.

Namen als LCD, Khruangbin, JPEG, NoName, dEUS (ja echt), PPC nog nooit gezien, dus voor mij genoeg nieuws op de poster. Samen met Jungle, Eefje, The National, Folamour maakt het voorlopig wel de meest interessante lineup in de buurt.

Al zie ik mijzelf ook nog wel naar Live/live gaan.

Edit: Oh ik heb ook presale code...
Same en toch weer tickets voor DTRH gekocht...
 

bommer

Playlistbediener
3 mrt 2019
15
11
Vraagje, ik ben een fervente Werchterganger maar deze line-up en positieve recensies van vrienden hebben me overtuigd om dit jaar DTRH te proberen. Indien je het groepsticket koopt voor 10 personen van 2500 euro, dien je dan dit volledige bedrag op dat moment te betalen? Of hoe gaat dit in zijn werk? Bedankt! :)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.923
1.871
Vraagje, ik ben een fervente Werchterganger maar deze line-up en positieve recensies van vrienden hebben me overtuigd om dit jaar DTRH te proberen. Indien je het groepsticket koopt voor 10 personen van 2500 euro, dien je dan dit volledige bedrag op dat moment te betalen? Of hoe gaat dit in zijn werk? Bedankt! :)
In een keer 2600 lappen, anders kan je m niet kopen
 
  • Leuk
Waarderingen: bommer

Gebruikers die dit onderwerp bekijken