Down The Rabbit Hole 2024

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Jungle zou ik persoonlijk een vreemde headliner vinden. Gezellige muziek voor overdag in het zonnetje maar geen headliner lijkt me.
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
274
221
Opvallend dat je tickets voor maximaal voor 15 procent extra mag verkopen in plaats van 20 procent
 

Bas1617899590

Nieuw lid
21 feb 2017
4
0
Met deze namen moet ik er bij zijn! Kun je bij DTRH net als bij BKS ook een huisje boeken? Of heeft iemand tips wat te doen als je liever niet kampeert?
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
494
317
Misschien het rabbit Deluxe Resort? Anders ergens in Wijchen een air BnB denk ik
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.259
3.830
Met deze namen moet ik er bij zijn! Kun je bij DTRH net als bij BKS ook een huisje boeken? Of heeft iemand tips wat te doen als je liever niet kampeert?
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
163
49
Maar, toch nog een keer mijn enthousiasme ook uitspreken. LCD Soundsystem ideale afsluiter. Juist van the National had ik niet meer gedacht dat die nog op DTRH zouden kunnen staan - en toch. Michael Kawinuka en Jungle gewoon echt heel fijn. Eefje de Visser is, mocht haar nieuwe show de Bitterzoet show evenaren, gewoon de beste Nederlandse live-act. En dan nog allemaal fijne namen als Krhuangbin, DEUs, JPEG, Last Dinner Party en degelijke. Alleen van de echte kleine namen ken in er weinig, al kan ik Mdou Mcotar aan iedereen van harte aanbevelen
 
  • Leuk
Waarderingen: Festivaltime

Gebruikers die dit onderwerp bekijken