Down The Rabbit Hole 2024

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Als Pulp nou de derde headliner is, dan wordt dit m'n eerste keer DTRH :) (als ik aan tickets geraak.)
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
163
49
🪩.

Chaotic evil als dit natuurlijk gewoon over ons aller lievelingsband Panic! at the Disco gaat
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.347
1.801
Als The National en LCD de andere headliners kan ik best leven met NBT, het is wel eens minder geweest😅
Leven moet je er sowieso mee ;-)

Maar als LCD en National er staan en NBT meerdere ziggo's kan uitverkopen, dan is een goedkopere derde headliner misschien reëler.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Ik vind LCD Soundsystem nogal een mismatch op DTRH moet ik zeggen. Ben er zelf heel erg blij mee, want dat trekt mij wel over de streep maar bijzondere move is het wel. Als ze helemaal in een andere hoek willen zitten dan afgelopen paar jaar dan komt Pulp er ook nog bij.

Of is "🪩" Disco2000?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.347
1.801
Ik vind LCD Soundsystem nogal een mismatch op DTRH moet ik zeggen. Ben er zelf heel erg blij mee, want dat trekt mij wel over de streep maar bijzondere move is het wel. Als ze helemaal in een andere hoek willen zitten dan afgelopen paar jaar dan komt Pulp er ook nog bij.

Of is "🪩" Disco2000?
Ik denk dat LCD prima gaat werken. Snijvlak van gitaargeluid en elektronisch. Vermoed dat er qua visuals een heel blik open getrokken gaat worden.

Als dit al niet meer werkt, dan kunnen we stellen dat het festival (en het publiek) definitief veranderd is.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
200
131
Komt LCD eigenlijk met een nieuw album volgend jaar? Zo niet, mis ik de relevantie wel wat.
 

poedel

Playlistbediener
4 jul 2018
16
13
Verbaas me over gebrek aan ophef over dat mensen die vorig jaar kaartje hadden opnieuw voorrang krijgen in voorverkoop. Met de gemiste edities in ‘20 en ‘21 logisch maar nu toch geen reden meer voor? Zo ontneem je veel mensen kans om te gaan en krijg je jaar in jaar uit dezelfde groep. Funest voor je doorstroom / ontwikkeling als festival lijkt me.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken