Down The Rabbit Hole 2023

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Maar niet iets waar DTRH invloed op heeft.
Ze hebben toch redelijk vrije keuze met wie ze een deal maken voor hun merch? En of ze daarvoor een overpriced modemerk als OBEY kiezen, of gewoon een simpele anonieme producent die wat DTRH art op een dekentje print en het voor de helft van het geld verkoopt?
Is toch ook een beetje de waarde van OBEY.
Wat is die waarde van OBEY dan? Voegen die daadwerkelijk iets van waarde toe, of plempen ze hun logo op iets wat tegen bodemprijzen geproduceerd wordt in Azië, en gaan ze er zelf met dikke winst vandoor, net als elk ander modemerk? Want wat snelle research van mijn kant doet me dat laatste vermoeden.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
Wat is die waarde van OBEY dan? Voegen die daadwerkelijk iets van waarde toe, of plempen ze hun logo op iets wat tegen bodemprijzen geproduceerd wordt in Azië, en gaan ze er zelf met dikke winst vandoor, net als elk ander modemerk? Want wat snelle research van mijn kant doet me dat laatste vermoeden.
Dit gaat een onzinnige discussie worden, maar ik bedoelde de waarde van de merknaam OBEY. Maar dat begreep je zelf vast ook wel ;-)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Dit gaat een onzinnige discussie worden, maar ik bedoelde de waarde van de merknaam OBEY. Maar dat begreep je zelf vast ook wel ;-)
Geen onzinnige discussie imo. Ik vroeg mij af of die waarde verder ging dan alleen de merknaam, dus of ze iets zinnigs te bieden hebben op het gebied van kwaliteit/duurzaamheid. Maar nee, alleen de merknaam dus. Voor jou zal het waarde hebben, voor mij is het gebakken lucht. Maar dan is het iig duidelijk waar we het over hebben en kan iedereen hun eigen oordeel vellen :)
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Joh. Doe even wat meer research en je ziet dat de Obey blankets in colab met Aabe 140euro zijn. 120eu is dus best een prima deal en is niet écht waar DTRH invloed op heeft.

DTRH gaat toch in zee met Obey? (ze konden ook in zee gaan met een Hema ;))
Maargoed, ik vind 120 euro voor een kleedje bizar.
T shirt daarentegen wel tof!

Ps: nog 5 weekjes en we mogen weer!!
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
Geen onzinnige discussie imo. Ik vroeg mij af of die waarde verder ging dan alleen de merknaam, dus of ze iets zinnigs te bieden hebben op het gebied van kwaliteit/duurzaamheid. Maar nee, alleen de merknaam dus. Voor jou zal het waarde hebben, voor mij is het gebakken lucht. Maar dan is het iig duidelijk waar we het over hebben en kan iedereen hun eigen oordeel vellen :)
Oh we zijn het wel eens dat ik de toegevoegde waarde ook kul vind, maar zo werken merken nou eenmaal.
Ik had DTRH-Patagonia-merch wel heel tof gevonden.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Dr. Hannibal

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Da's altijd zo'n dooddoener. :p
True! Maar vind de meeste merch van festivals uberhaupt wel tegenvallen. Alleen vorig jaar op Lowlands zo'n oversized trui gekocht van American Today want kwaliteit was er wel naar! Er zijn vast ook wel mensen te vinden die dit inderdaad wel heel vet vinden, maar klagen over de prijs van merch is ook een dooddoener.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
Zou DTRH ook nog aan Madrugada denken als vervanger van Slowtai?
Lijkt me een zeer mooie toevoeging!
Sorry, maar dat lijkt me niet. Een fractie van de populariteit, heel ander genre. Directe vervanger moet een afsluiter voor de Teddy zijn. Lijkt dat Madrugada dat niet echt is.

Edit: Ik wou bijna WIE?! zeggen, maar bedenk dat ik ze in de Festivalpodcast voorbij hoorde komen.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Sorry, maar dat lijkt me niet. Een fractie van de populariteit, heel ander genre. Directe vervanger moet een afsluiter voor de Teddy zijn. Lijkt dat Madrugada dat niet echt is.

Edit: Ik wou bijna WIE?! zeggen, maar bedenk dat ik ze in de Festivalpodcast voorbij hoorde komen.
Die verschuiven voor zaalshows toch wel aardig wat kaarten (en terecht), maar ben bang dat daar weinig DTRH-publiek bij zit. Het genre lijkt met het grootste probleem, hun status wat minder.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Zouden ze de vervanging van Slowthai niet in de line up van rolling loud zoeken? Staan daar best veel artiesten die zouden voldoen op die plek denk ik: Denzel Curry, Yung Lean, Aitch etc
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken