Down The Rabbit Hole 2023

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Zelf heel blij met de toevoeging van Katie Gregson Mcleod


Angele en LCD zou natuurlijk heerlijk zijn. Ik ben alleen echt nog bang voor matige vervangers. Gelukkig staat Overmono er, want dat nieuwe album is echt te gek.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.805
1.725
Is de oversteek maken voor 1/2 shows voor LCD niet veels te veel moeite? Die hebben echt 5 miljoen instrumenten bij zich, dat allemaal naar Europa verschepen alleen al is een klote werk.

Overigens zou LCD voor mij zelfs een verbetering zijn tov Stromae, dus hopen mag in ieder geval
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Angele voor slowthai en LCD voor Stromae?

Of is Angele headlinermateriaal? Ik ken letterlijk niks van haar maar na een paar nummers geluisterd te hebben, heeft het volgens mij wel raakvlakken met Stromae?
Angele is op Pukkelpop headliner, dus ik vermoed dat als zij komt, het voor Stromae zal zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.805
1.725
Angele is op Pukkelpop headliner, dus ik vermoed dat als zij komt, het voor Stromae zal zijn.
Zit wel een heel groot verschil tussen Angele in Nederland of in Belgie hoor. Voor haar concert vanavond in de AFAS kan ik gewoon nog tickets kopen, verkoopt ze niet gewoon Sportpaleis in Belgie?
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Zit wel een heel groot verschil tussen Angele in Nederland of in Belgie hoor. Voor haar concert vanavond in de AFAS kan ik gewoon nog tickets kopen, verkoopt ze niet gewoon Sportpaleis in Belgie?
Oh ik denk dat je daar helemaal gelijk in hebt. Maar ik kan me wel voorstellen dat zij wel headlinerachtige gages verlangt.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.314
1.318
Ik zou Angele voor Stromae wel kunnen plaatsen eigenlijk. Veel groter moeten we ook niet verwachten, denk ik.

Edit: Ik sta toch vooraan bij Overmono, dus eigenlijk maakt het mij niet echt uit ook...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.900
8.537
Zit wel een heel groot verschil tussen Angele in Nederland of in Belgie hoor. Voor haar concert vanavond in de AFAS kan ik gewoon nog tickets kopen, verkoopt ze niet gewoon Sportpaleis in Belgie?
Ja dat dus. Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe groot Angèle in NL is. Of ze überhaupt een 'ding' is in NL.

In België is het uiteraard een grote naam en vanaf nu, zelfs op een Rock Werchter, gewoon een headliner zonder twijfel. Gaat ook alleen nog maar groeien, na bijvoorbeeld een geslaagde show op PkP in augustus. Ook op andere niet-Franstalige festivals, zoals Primavera en Coachella, begint ze stilaan hoge slots te krijgen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Ja dat dus. Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe groot Angèle in NL is. Of ze überhaupt een 'ding' is in NL.

In België is het uiteraard een grote naam en vanaf nu, zelfs op een Rock Werchter, gewoon een headliner zonder twijfel. Gaat ook alleen nog maar groeien, na bijvoorbeeld een geslaagde show op PkP in augustus. Ook op andere niet-Franstalige festivals, zoals Primavera en Coachella, begint ze stilaan hoge slots te krijgen.
Afas verkoopt niet uit, dus niet heel groot. Verbaasde mij ook enorm.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Ja dat dus. Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe groot Angèle in NL is. Of ze überhaupt een 'ding' is in NL.

In België is het uiteraard een grote naam en vanaf nu, zelfs op een Rock Werchter, gewoon een headliner zonder twijfel. Gaat ook alleen nog maar groeien, na bijvoorbeeld een geslaagde show op PkP in augustus. Ook op andere niet-Franstalige festivals, zoals Primavera en Coachella, begint ze stilaan hoge slots te krijgen.
Nou ja ik had serieus nog nooit van haar gehoord, totdat ik hoorde dat ze Werchter en Pukkelpop kan headlinen in België.

Dus nee, in Nederland is ze niet zo groot.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss, mattman en Joris

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Ik vraag het me af trouwens, of ze Werchter kan headlinen... dan moet er een stevige co headliner bij. Core lijkt ook voor geen meter te verkopen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.314
1.318
Ik ken ook letterlijk niks van haar hoor. Als ik haar in de winkel tegen het lijf zou lopen, zou ik ook niet weten wie het is.

Heb Lizzo en Rosalia nog wel veel hoger zitten.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.900
8.537
Ik vraag het me af trouwens, of ze Werchter kan headlinen... dan moet er een stevige co headliner bij. Core lijkt ook voor geen meter te verkopen.
Nee, maar die gaat dan gewoonweg niet op RW staan eigenlijk. Of op een Oscar plek zoals dit jaar, wat eigenlijk gewoon een headlinershow op de bovenste lijn op de poster is in dezelfde fontgrootte als de grotere headliner erna. Ik verwacht wel dat die show op PkP, haar grootste in haar carrière tot nu toe, veel gaat doen voor de PR. Klassiek trucje dat altijd wel werkt.

Maar soit, DTRH dus. Zie ze best wel in dat Teddy slot passen wel. Een slot waar veel grotere dingen zoals Thom Yorke, Robyn ook al gestaan hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
919
958
Ik verwacht wel dat die show op PkP, haar grootste in haar carrière tot nu toe, veel gaat doen voor de PR. Klassiek trucje dat altijd wel werkt.
Grootste show in België misschien. Ik denk wel dat ze al het een en ander gewend is ondertussen qua grote shows. Recent toch ook twee avonden op rij in Parijs La Défense Arena gespeeld. Dat is twee keer 38.000 mensen die daar speciaal voor haar zijn...

Als er in België even veel animo voor haar was, dan was die zaterdag van CORE al lang uitverkocht geweest.
Maar in NL zal het animo logischerwijs nog wat lager zijn, dus zou een zure zijn om haar daar tot headliner te bombarderen.
Voor die headline spot op Werchter is ze ook nog niet helemaal klaar, lijkt me, maar gezien de omstandigheden zou het wel eens goed dat kunnen worden.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Komt gewoon omdat ze in het Frans zingt. :whistle:
Alleen daarom al een puike vervanger voor Stromae ;-)

Ik hou wel van Franstalige muziek eigenlijk. Toch iets overgehouden van al die keren Jacques Brel en consorten luisteren tijdens Frans op de middelbare school.

Maar heel populair is Franstalige muziek doorgaans niet in Nederland, is mijn inschatting. Een enkele uitzondering daargelaten, zoals Stromae.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Alleen daarom al een puike vervanger voor Stromae ;-)

Ik hou wel van Franstalige muziek eigenlijk. Toch iets overgehouden van al die keren Jacques Brel en consorten luisteren tijdens Frans op de middelbare school.

Maar heel populair is Franstalige muziek doorgaans niet in Nederland, is mijn inschatting. Een enkele uitzondering daargelaten, zoals Stromae.
Zaz verkoopt Afas en Carre e.d. wel altijd in een handomdraai uit. Ik snap niet zo goed waarom Angele hier niet zo bekend is.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.900
8.537
Alleen daarom al een puike vervanger voor Stromae ;-)

Ik hou wel van Franstalige muziek eigenlijk. Toch iets overgehouden van al die keren Jacques Brel en consorten luisteren tijdens Frans op de middelbare school.

Maar heel populair is Franstalige muziek doorgaans niet in Nederland, is mijn inschatting. Een enkele uitzondering daargelaten, zoals Stromae.
En Christine gedurende 2 jaar ofzo.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
En Christine gedurende 2 jaar ofzo.
Klopt, maar is in Nederland ook niet groot. Denk dat het merendeel van mijn vrienden er nog nooit van gehoord heeft. Die dag op BKS was toch ook niet echt een succes, wel?

Maar er zijn zeker uitzonderingen natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.900
8.537
Klopt, maar is in Nederland ook niet groot. Denk dat het merendeel van mijn vrienden er nog nooit van gehoord heeft. Die dag op BKS was toch ook niet echt een succes, wel?

Maar er zijn zeker uitzonderingen natuurlijk.
Was zo rond 2016, met die eerste plaat, op haar populairst ook gewoon denk ik.
 

Thomas1617899894

Randprogramma
16 okt 2017
160
3
pfoe lCD Soundsystem of Jungle als vervanger van Stromae zou wat mij betreft geweldig zijn, maar vrees wel dat de kans klein is. Ik zie LCD Soundsystem niet zo kortdag de oversteek naar Europa nog maken, en volgens mij heeft Jungle alleen een exclusieve show in het VK voor als het nieuwe album is. Mocht het dit jaar niet gebeuren, hopelijk beiden in 2024 dan!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken