Down The Rabbit Hole 2023

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
238
349
pfoe lCD Soundsystem of Jungle als vervanger van Stromae zou wat mij betreft geweldig zijn, maar vrees wel dat de kans klein is. Ik zie LCD Soundsystem niet zo kortdag de oversteek naar Europa nog maken, en volgens mij heeft Jungle alleen een exclusieve show in het VK voor als het nieuwe album is. Mocht het dit jaar niet gebeuren, hopelijk beiden in 2024 dan!

Jungle heeft aangegeven dat ze deze zomer alleen DJ sets spelen en een exclusief Brits festival (ze waren twee weken terug nog in BIRD Rotterdam met een DJ set, heel sterk), maar ze hebben in Nederland al een show staan op 15 November in de AFAS. Denk ook niet dat ze dan voor 1 of 2 shows naar Nederland / BeNeLux gaan komen
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Jungle heeft aangegeven dat ze deze zomer alleen DJ sets spelen en een exclusief Brits festival (ze waren twee weken terug nog in BIRD Rotterdam met een DJ set, heel sterk), maar ze hebben in Nederland al een show staan op 15 November in de AFAS. Denk ook niet dat ze dan voor 1 of 2 shows naar Nederland / BeNeLux gaan komen
Meen je, stonden ze in Bird?? Woon er om de hoek, enorm balen dat ik het heb gemist.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: davadude

mgbss

Support act
15 feb 2019
786
473
Ik zal wel een zeikerd zijn, maar over een goede maand staan we in Beuningen en de app is nog niet eens live? 🥲
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
476
314
Nog een maandje te gaan! Dit jaar heb ik voor het eerst een tentje geboekt op de the big easy, iemand ervaring hiermee? Vroeg me ook af waar dat ergens ligt op de camping
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.310
1.317
Nog een maandje te gaan! Dit jaar heb ik voor het eerst een tentje geboekt op de the big easy, iemand ervaring hiermee? Vroeg me ook af waar dat ergens ligt op de camping
Vrij dicht bij de ingang, na de groepsplekken. Ik vind het zelf niet heel sfeervol eruit zien, maar qua comfort natuurlijk wel prima. Ongeveer een kleine 5á10 minuutjes lopen naar de ingang, afhankelijk van je status ;-)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.310
1.317
Overigens zegt mijn gut-feeling dat Angèle de vervanging wordt en deze week gaan horen. + Little Simz, Denzel Curry of Lil Uzi.
 
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
Overigens zegt mijn gut-feeling dat Angèle de vervanging wordt en deze week gaan horen. + Little Simz, Denzel Curry of Lil Uzi.
Angele zou wel wat mager zijn. En Simz stond er vorig jaar nog.

Maar ik denk het ook.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
664
591
Erg blij met Left of the Dial, daar ga ik zeker vaak een kijkje nemen!

Ik ga dit jaar trouwens voor de eerste keer: Moet je op donderdag er vroeg zijn voor een chille camping plek net als Lowlands of kan je prima wat later op de dag aankomen? En is er überhaupt een programma op donderdag of is het lekker camping chillen?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.310
1.317
Erg blij met Left of the Dial, daar ga ik zeker vaak een kijkje nemen!

Ik ga dit jaar trouwens voor de eerste keer: Moet je op donderdag er vroeg zijn voor een chille camping plek net als Lowlands of kan je prima wat later op de dag aankomen? En is er überhaupt een programma op donderdag of is het lekker camping chillen?
Vooral chillen! Loop van de dag is prima hoor, tenzij je aan het water wil staan. Die plekken zijn echt direct weg op donderdagmorgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lowlandicus

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.790
1.702
Erg blij met Left of the Dial, daar ga ik zeker vaak een kijkje nemen!

Ik ga dit jaar trouwens voor de eerste keer: Moet je op donderdag er vroeg zijn voor een chille camping plek net als Lowlands of kan je prima wat later op de dag aankomen? En is er überhaupt een programma op donderdag of is het lekker camping chillen?
Camping was het afgelopen jaar heel vroeg heel vol. Je kan wel later aankomen, maar dan moet je wel een eindje lopen.

op donderdag is er nooit echt programma volgensmij. Het is voornamelijk chillen. Ze zetten wel grote BBQ's neer op het strandje waar men kan barbecuen
 
  • Leuk
Waarderingen: Lowlandicus

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
476
314
Ze hadden vorig jaar voor het eerst op donderdagavond al wat muziek op de camping in een soort kiosk radio vorm bij de ingang. Het viel mij inderdaad ook op dat het al erg snel heel vol stond op de camping in vergelijking met eerdere jaren
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken