Down The Rabbit Hole 2023

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.148
3.669
Ik heb ook het idee dat ze zichzelf niet super serieus nemen. Lijkt me live echt een feestje om mee te maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marin

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
En als je voorbije de gekke act kijkt, merk je ook gewoon dat de songwriters echt wel iets van muziek kennen. Zie eerder het voorbeeld van Holiday (wat een banger) maar bijvoorbeeld ook die nieuwe single met Daniel Avery. Die hebben duidelijk hun huiswerk gemaakt hoor. In dat opzicht vergelijk ik ze graag wat met Kero Kero Bonito: op het eerste gehoor een beetje onnozel, maar daarachter schuilt wel veel talent en zelfbewustzijn over van waar hun inspiratie komt. Dat heb ik dan weer veel minder bij iets als Sofi Tukker.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
En de prachtige met lichtjes knipperende bh 😉
Verrek, het gaat nog steeds over confidence man. Die drummer en toetsenist hebben van die lampenkappen over hun hoofd.

Ik associeer imkers (en fruitpakken) met Bumble b boy, maar die staat helemaal niet op dtrh
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Lander & Adriaan wordt heel leuk denk ik!
Slagwerk Den Haag met Philip Glass ben ik ook wel benieuwd naar

EDIT: Okay Lander & Adriaan is tijdens Ben Howard, laat maar.
EDIT 2: Wel nog een open spot op de zondag bij de Bossa Nova tijdens Sofi Tukker, is er dan toch hoop op iets anders?
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Heel bijzonder dat ze dit droppen terwijl ze nog geen woord hebben gewijd aan het Slowthai-vormig gat in het tijdschema. Het is niet alsof ze de keuze om hem te schrappen niet al gemaakt hebben.

Edit: waarschijnlijk krijgen we dit nog eerder dan een nieuwe sub- en headliner.

1685006501231.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Heel bijzonder dat ze dit droppen terwijl ze nog geen woord hebben gewijd aan het Slowthai-vormig gat in het tijdschema. Het is niet alsof ze de keuze om hem te schrappen niet al gemaakt hebben.

Edit: waarschijnlijk krijgen we dit nog eerder dan een nieuwe sub- en headliner.

Bekijk bijlage 4993
Is er eigenlijk al een festival geweest dat daar iets over heeft gezegd? Zover ik weet hebben DTRH/RW/Glasto hem allemaal van de line-up afgehaald zonder iets naar buiten te zeggen
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ik vraag mij af uit vanuit welke afweging daarvoor is gekozen om daar niks over te communiceren? Je zou toch juist willen melden dat je vanwege verschillende aantijgingen iemand van de line-up gooit?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ik vraag me vooral af wanneer nieuws kunnen verwachten over de vervanging van deze twee grote namen bovenaan. Het festival is al over 5 of 6 weken toch? De tijd begint wel te dringen zou je denken....

Is Jungle misschien een optie?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Op Lander & Adriaan na allemaal toevoegingen die ik niet ken. Maar ik ga idd liever naar Ben Howard. Alles voor het programma is afwachten of je daar op tijd het terrein voor op bent.

Florence Adooni (vs. Larkin Poe) klinkt opzich wel leuk.
Roufaida (vrijdag begin middag tegenover niks) klinkt ook leuk genoeg om naar toe te gaan om het festival mee te beginnen.
Jitwam (vs. Nick Mulvey) is het overwegen waard. Ik moet me bij beide iets meer inluisteren.
CMAt laatst als voorprogramma van de Teskey Brothers, die raad ik af.
Blok tegenover Sofi Tukker is het meest interessant wat daar nog komt. Die zou ik niet erg vinden om over te slaan.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
Toen ik de tour van LCD Soundsystem zag, dacht ik die gaan nooit DTRH redden, maar Idles doet het ook. Dus Mojo gooi er eens een bak geld tegen aan en laat LCD Soundsystem lekker naar Beuningen komen :love:
349296062_169136132752671_2646783117567989754_n.jpg
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Angele voor slowthai en LCD voor Stromae?

Of is Angele headlinermateriaal? Ik ken letterlijk niks van haar maar na een paar nummers geluisterd te hebben, heeft het volgens mij wel raakvlakken met Stromae?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken