Down The Rabbit Hole 2023

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
Ik heb ze 2x keer live gezien (Lowlands 2018 en Paradiso Noord 2019) en het waren zoals hierboven al genoemd werd fantastische optredens. Ze hebben inmiddels weer een album erbij dus ik ben benieuwd naar hun nieuwe show!
Wij hebben dezelfde shows gezien!
Vond ze echt twee keer te gek. Maar waren wel twee keer kleine zaaltjes (X-Ray en Tolhuistuin). Ben benieuwd hoe het in de Teddy klinkt.
 
  • Geweldig
Waarderingen: spongebobsong

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.284
Daarom vroeg ik het hier ook inderdaad, niet echt iets wat er tegenover staat wat voor mij interessant is. Even kijken hoe ik uit Murder Capital kom en of ik dan hier zin in heb.
Hmm, even mezelf quoten, maar Obongjayar als alternatief kende ik eigenlijk niet maar klinkt eigenlijk best veelbelovend.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.284
Ik stuur m'n vrienden wel naar Confidence man haha. Ik denk dat meer dan de helft van onze groep 'helaas' in het kadertje feestpubliek zich mag scharen die geen enkele naam van de line-up kent, behalve Stromae.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Rabbits, spits je oren! Trendwatchers en lookbookzoekers kijken deze zomer reikhalzend uit naar de lancering van de officiële DTRH-merchandise. Dit jaar droppen Down The Rabbit Hole en OBEY Clothing namelijk samen een exclusieve collectie festivalfashion in de Groene Heuvels!

Perfecte merch-match, want OBEY en de Amerikaanse kunstenaar/oprichter Shepard Fairey trappen met hun recalcitrante kunst en mode al meer dan twintig jaar tegen het systeem. Dressed to impress én ready to tumble? Past als gegoten.

De limited-edition DTRH x OBEY-collectie omvat natuurlijk de officiële line-upshirts en hoodies, maar ook sokken, tote bags en andere unieke Rabbit Hole-pareltjes. Zoals het kroonjuweel van dit seizoen: de AaBe x DTRH Blanket, een full-body kwaliteitsdeken met Tilburgse scheerwol en artwork van DTRH-ontwerper Merijn Hos.

De volledige merch-lijn is pas op het festival zelf verkrijgbaar, maar vanaf vandaag kun je bij OBEY online al drie must-haves uit de precollectie scoren: een T-shirt, een tas en de felbegeerde AaBe x DTRH Blanket.
Bestel ze voor zondag 25 juni, dan heb je ze op tijd voor DTRH in huis!

 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Fijn dat ze in Beuningen alvast voorbereiden op het Pinkpop kleedjes publiek
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.150
3.670
Staat die arrogante strontzak van FUUKI ook nog altijd op DTRH met zijn merch?
In 2018 een veels te dure trui gekocht (design was wel tof) en toen de buit binnen was, werden vrienden van me weggejaagd omdat ze niks kochten.
 
  • Haha
Waarderingen: Joris

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
120 euro voor een kleedje? Ik begin me serieus af te vragen waar DTRH mee bezig is...
Is dit na de VIP-tickets de volgende melkkoe?
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
120 euro voor een kleedje? Ik begin me serieus af te vragen waar DTRH mee bezig is...
Is dit na de VIP-tickets de volgende melkkoe?
Is toch ook een beetje de waarde van OBEY.
Ik vind de t-shirts trouwens wel heel weinigzeggend.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.284
120 euro voor een kleedje? Ik begin me serieus af te vragen waar DTRH mee bezig is...
Is dit na de VIP-tickets de volgende melkkoe?
Joh. Doe even wat meer research en je ziet dat de Obey blankets in colab met Aabe 140euro zijn. 120eu is dus best een prima deal en is niet écht waar DTRH invloed op heeft.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken