Down The Rabbit Hole 2023

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
485
315
Kan me dit bijna niet voorstellen tho, is zoiets al eens eerder gebeurd dat jullie weten?
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Ook in het blokkenschema staan hij en Stromae niet meer
Zijn dus nu 2 hoge spots zonder act, want Slowthai stond als laatste act in de Teddy Widder. Vreemd dat ze over Slowthai nog niks gecommuniceerd hebben. Misschien dat ze dat combineren met het bekendmaken van de vervangers?
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.758
3.702
Zijn dus nu 2 hoge spots zonder act, want Slowthai stond als laatste act in de Teddy Widder. Vreemd dat ze over Slowthai nog niks gecommuniceerd hebben. Misschien dat ze dat combineren met het bekendmaken van de vervangers?
Vandaar dat ik vroeg of het al definitief (bekend gemaakt) was dat hij niet gaat komen. Niks over gelezen ofzo.

Zit DTRH niet mee zo
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
485
315
Toch jammer, erg genoten dat zn laatste album. Maar wel een goede zet van DTRH want je wil natuurlijk geen enkele hint naar seksueel misbruik op je festival hebben, zelfs als het nog niet door rechtbank is veroordeeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.785
Wel vreemd dat ze er totaal geen ruchtbaarheid aan geven. Het is toch een relatief grote naam die van het affiche verdwijnt.

Benieuwd hoe ze dit allemaal gaan fiksen.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
789
475
Wel vreemd dat ze er totaal geen ruchtbaarheid aan geven. Het is toch een relatief grote naam die van het affiche verdwijnt.

Benieuwd hoe ze dit allemaal gaan fiksen.
Volgens mij werken ze vrij strict met publicaties. Dat het altijd op di/wo/do moet zijn rond 11.00
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.785
Volgens mij werken ze vrij strict met publicaties. Dat het altijd op di/wo/do moet zijn rond 11.00
Nieuws van Stromae kwam volgens mij ook pas einde middag een keer.

Nieuwe namen zijn inderdaad altijd om 11 uur, maar andere berichten komen op allerlei tijdstippen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.896
6.117
Janelle die al haar shows cancelt om volop in laatste rechte lijn toe te werken aan het uitbrengen van die plaat, vind ik niet zo erg vreemd. Ze zal wel een ander plan, idee hebben voor haar eerste shows post-Dirty Computer. Misschien had ze gedacht dat de plaat enkele maanden terug al af zou zijn en is de show etc. nog niet in orde? Afin. Wel kut. Maar wel een naam die zeker volgend jaar de ronde zal doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Geert

Playlistbediener
9 apr 2014
41
29
Janelle Monae wordt trouwens op NSJ vervangen door Gregory Porter, maar volgens mij heeft die geen ruimte in zijn agenda om er ook nog DTRH bij te doen. Zou anders wel een mooie verrassende booking zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en Pompompidom

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.465
6.131
Janelle Monae wordt trouwens op NSJ vervangen door Gregory Porter, maar volgens mij heeft die geen ruimte in zijn agenda om er ook nog DTRH bij te doen. Zou anders wel een mooie verrassende booking zijn.
Is dat niet een beetje overkill? NSJ, Stadspark en DTRH?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Hoe denken jullie over Confidence Man? Dat kan óf een heerlijk optreden worden, of tergend worden zoals Sofi Tukker lijkt te gaan worden.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
485
315
Ja ik snap wat je bedoelt, best veel overlap maar toch ook wel een duidelijk verschil. Confidence men voelt misschien wat alternatiever of authentieker aan? Ik cringe ook echt heel hard iedere keer als ik een live optreden van sofi Tukker zie haha kan hun heel slecht hebben merk ik maar Confidence men is dan wel weer een naam waar ik naar uit kijk
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Ja ik snap wat je bedoelt, best veel overlap maar toch ook wel een duidelijk verschil. Confidence men voelt misschien wat alternatiever of authentieker aan? Ik cringe ook echt heel hard iedere keer als ik een live optreden van sofi Tukker zie haha kan hun heel slecht hebben merk ik maar Confidence men is dan wel weer een naam waar ik naar uit kijk
Dit is ook mijn idee bij Confidence Man. Al heb ik ze nog nooit live gezien, niet helemaal mijn ding, maar wellicht dat ik een keertje ga kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Gebruikers die dit onderwerp bekijken