Down The Rabbit Hole 2023

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
596
569
Hoe denken jullie over Confidence Man? Dat kan óf een heerlijk optreden worden, of tergend worden zoals Sofi Tukker lijkt te gaan worden.
Heb ze op Pinkpop gezien, volgens mij in 2019 op stage 4, waren mij onbekend, hélemaal uit m'n dak gegaan dus positief verrast met 'n erg leuke show.
Sofi Tukker in de Melkweg kon daar niet aan tippen.
Dus als er 'n gaatje in je schema zit, zou ik Confidence Man zéker gaan zien!
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
483
315
Zouden we deze week wat te horen krijgen over de vervangers van Stromae en Slowthai? Ik hoop heel erg op Roisin Murphy en/of Sevdaliza. missen nog wat vrouwelijke artiesten in de bovenste categorie, hebben nu alleen Selah Sue en King Princess staan tussen de grotere namen zo uit mijn hoofd
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Hoe denken jullie over Confidence Man? Dat kan óf een heerlijk optreden worden, of tergend worden zoals Sofi Tukker lijkt te gaan worden.
Gezien op Dauwpop. Hilarische camp disco met een artistiek quasi sausje. Erg vermakkelijk, onderkoeld en goed gedaan. Minder plat dan ST ook iets minder toegankelijk...
Ik ga wel weer kijken
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

spongebobsong

Campingartiest
10 mrt 2023
74
105
Ja ik snap wat je bedoelt, best veel overlap maar toch ook wel een duidelijk verschil. Confidence men voelt misschien wat alternatiever of authentieker aan? Ik cringe ook echt heel hard iedere keer als ik een live optreden van sofi Tukker zie haha kan hun heel slecht hebben merk ik maar Confidence men is dan wel weer een naam waar ik naar uit kijk
Inderdaad dit!

Ik heb ze 2x keer live gezien (Lowlands 2018 en Paradiso Noord 2019) en het waren zoals hierboven al genoemd werd fantastische optredens. Ze hebben inmiddels weer een album erbij dus ik ben benieuwd naar hun nieuwe show!
 

Cornholio

Playlistbediener
22 feb 2023
27
37
Uhm?
Op basis van het enthousiasme hier heb ik die sofi tukker en confidence man ook maar eens gecheckt.
En ik hou het er maar op dat ik oud begin te worden.

Ik ben blij dat dtrh zo divers programmeert en ik zie graag mensen het naar hun zin hebben.
maar het leuke van dtrh vond ik dat er altijd dingen geprogrammeerd werden die edgy/experimenteel of een rauw randje hadden.

Maar met acts als sofi tukker en confidence man kun je mijn inziens net zo goed een reunie van 2unlimited neerzetten op de plek van Stromae.

Gelukkig blijft er nog genoeg leuks over om dit jaar te kunnen genieten van dtrh.
Maar volgend jaar misschien toch eens een ander festival.

Iemand tips?
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
596
569
Uhm?
Op basis van het enthousiasme hier heb ik die sofi tukker en confidence man ook maar eens gecheckt.
En ik hou het er maar op dat ik oud begin te worden.

Ik ben blij dat dtrh zo divers programmeert en ik zie graag mensen het naar hun zin hebben.
maar het leuke van dtrh vond ik dat er altijd dingen geprogrammeerd werden die edgy/experimenteel of een rauw randje hadden.

Maar met acts als sofi tukker en confidence man kun je mijn inziens net zo goed een reunie van 2unlimited neerzetten op de plek van Stromae.

Gelukkig blijft er nog genoeg leuks over om dit jaar te kunnen genieten van dtrh.
Maar volgend jaar misschien toch eens een ander festival.

Iemand tips?
Confidence Man moet je imo beleven/meemaken om wel of niet leuk te vinden/kunnen waarderen, het is n act die niet overkomt als je alleen de muziek hoort. Tenminste zo heb ik het ervaren.

Tip voor 'n festival: Misty Fields, maar dan moet de line up wel in je straatje passen...
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.252
3.818
Uhm?
Op basis van het enthousiasme hier heb ik die sofi tukker en confidence man ook maar eens gecheckt.
En ik hou het er maar op dat ik oud begin te worden.

Ik ben blij dat dtrh zo divers programmeert en ik zie graag mensen het naar hun zin hebben.
maar het leuke van dtrh vond ik dat er altijd dingen geprogrammeerd werden die edgy/experimenteel of een rauw randje hadden.

Maar met acts als sofi tukker en confidence man kun je mijn inziens net zo goed een reunie van 2unlimited neerzetten op de plek van Stromae.

Gelukkig blijft er nog genoeg leuks over om dit jaar te kunnen genieten van dtrh.
Maar volgend jaar misschien toch eens een ander festival.

Iemand tips?
Best Kept Secret, Primavera, Roskilde, Haldern Pop.
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon

Cornholio

Playlistbediener
22 feb 2023
27
37
Confidence Man moet je imo beleven/meemaken om wel of niet leuk te vinden/kunnen waarderen, het is n act die niet overkomt als je alleen de muziek hoort. Tenminste zo heb ik het ervaren.

Tip voor 'n festival: Misty Fields, maar dan moet de line up wel in je straatje passen...
Zo! En of dat mijn straatje is.
Thanks voor de tip.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Misschien zit ik er mijlenver naast maar denk eigenlijk dat jij het best zou kunnen waarderen. Zowel live muzikaal als qua show is het echt de moeite wel imo.
Ik heb het wel beluisterd, maar ik kon er helemaal niets mee….. Maar er staat niet echt iets tegenover dus misschien geef ik het live nog een kans.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Dit overtuigt mij totaal niet, maar kans is best aanwezig dat ik toch even een kans geef als ik naar het blokkenschema kijk
Ik heb ze vorig jaar op dauwpop gezien en ik vond ze vermakelijk. De hele act met het dansen erbij en de nummers zorgen voor live een leuk sfeer en je kunt er goed op dansen. Wat je op dit filmpje ziet is ook redelijk wat je de hele tijd kan verwachten. Nu moet ik eerlijk zeggen dat het zo op yt mij ook niet pakt, maar live vond ik het dus wel leuk. Zeker geen optreden dat je altijd bijblijft, maar als je toch een gat hebt
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
483
315
maar het leuke van dtrh vond ik dat er altijd dingen geprogrammeerd werden die edgy/experimenteel of een rauw randje hadden.
Is dit nu minder dan vorige jaren? Headliners lijken wel steeds meer poppy te worden inderdaad maar daaronder valt het toch redelijk mee? Met Bob Vylan, special interest, Avalanche kaito, death grips, Idles, tramhaus, Heartworms en sleaford mods staan er toch redelijk veel artiesten in deze categorie voor een festival als dtrh imo
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ik heb het wel beluisterd, maar ik kon er helemaal niets mee….. Maar er staat niet echt iets tegenover dus misschien geef ik het live nog een kans.
Daarom vroeg ik het hier ook inderdaad, niet echt iets wat er tegenover staat wat voor mij interessant is. Even kijken hoe ik uit Murder Capital kom en of ik dan hier zin in heb.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken