Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja ik ergens ook wel, maar aan de andere kant gaat het daar echt veel te druk worden en dat is dan weer zonde van zo'n show. De Fuzzy + het hele veld er omheen was al niet te doen vorig jaar.
Met 45.000 bezoekers gaat het daar wel verdomd veel op lijken...
Waren het terrein en de camping vorig jaar eigenlijk nog uitgebreid t.o.v. eerdere jaren?
Ik vond de camping in 2019 al veel te druk. Vrijdag was er nauwelijks nog een fatsoenlijk plekje te vinden.
Hi! Weet iemand of er een platform is waarop je specifiek festival maatjes kunt vinden voor dtrh? Ik ga dit jaar samen met een vriendin (met z’n 2), maar het lijkt ons leuk om samen met wat meer mensen te gaan eventueel!
Nou ja ik vermoed dat een optreden van onze songfestivalvrienden vanwege hun repertoire nooit langer dan een kwartier kan duren, dat is wel weer een voordeel. Of hebben die stiekem een enorme catalogus waar ik geen weet van heb?