Down The Rabbit Hole 2023

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.003
1.164
Eefje De Visser met een headlinewaardige productie
Wow, ik dacht hier precies nèt aan.

Als je dan een Nederlandse 'future headliner' wil boeken, zoals ze ook op LL met de Staat hebben gedaan, is dit nog een optie.

Nick Verstand met een vette lichtinstallatie. Wat gastartiesten zoals Bazart erbij en dan heb je wel een headlinewaardige productie. Plus dat ze niet tourt, zodat je een exclusieve festivalshow heb.

Note: nog steeds niet mijn droomheadliner, maar vind het wel plausibel en bij DTRH passen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Nummer met Weval doen die toch al aanwezig zijn. Ik zeg doen!

Kan ik eindelijk Eefje inhalen van de afgelopen jaren toen ik onder die steen heb geleefd.
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en mgbss

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.509
2.018
Nummer met Weval doen die toch al aanwezig zijn. Ik zeg doen!

Kan ik eindelijk Eefje inhalen van de afgelopen jaren toen ik onder die steen heb geleefd.
Niet meteen te enthousiast mensen. Als de organisatie hier meeleest, denken ze zich er straks te makkelijk van af te kunnen maken.

Gewoon blijven roepen dat we AM of Rosalia verwachten. Op zijn minst.
En dat een NL vervanger uitgesloten is.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.648
Weten we eigenlijk wanneer Stromae had afgesloten? Indien vrijdag, kan Lil Nas X in z'n überdrukke schema misschien wel nog. Speelt ie wel echt vijf dagen na elkaar in vijf verschillende landen..
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Weten we eigenlijk wanneer Stromae had afgesloten? Indien vrijdag, kan Lil Nas X in z'n überdrukke schema misschien wel nog. Speelt ie wel echt vijf dagen na elkaar in vijf verschillende landen..
Op de zaterdag, dus valt af helaas.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.648
Even opsommen;
QOTSA (data: 28/6 en 2/7)
Lizzo (data: 28/6, 30/6 en 3/7)
Stormzy (data: NSJ)
Janelle Monae (data: NSJ)
Sam Smith (data: 5/7, 6/7, 7/7)
Maneskin (data: Glasto, 16/7)
Royal Blood (data: 29/6, 30/6 en 2/7)
Lana Del Rey (data: Glasto, 9/7)
Lionel Richie (data: 3/7)
Rosalia (data: 30/6, 2/7)
Arctic Monkeys (data: 30/6 en 2/7)

-

Mumford & Sons: out, 1/7 show
Lil Nas X: out, 28/6, 29/6, 1/7 en 2/7 show
Alt-J: out, 1/7 show
Liam Gallagher: out, 30/6 en 1/7 show
The Black Keys: 1/7 show
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Bob105 en spongebobsong

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.172
3.103
Ik dacht dat we het met zn allen eens waren over de Arctic monkeys of Eefje de visser als plan B? ;)
 
Laatst bewerkt:

elo

Headliner
3 dec 2013
5.588
4.689
Arctic Monkeys leek een goede call, maar dat past ook niet echt heel logisch in hun tourschema.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.509
2.018
Ik ga voorlopig voor dEUS.
Ik zie dEUS toch eigenlijk ook niet echt die headlinespot vervullen. Stonden vier jaar geleden nog in de middag en toen was het bepaald niet druk (toegegeven geen heel mooi weer toen). Misschien dEUS op de plek van Idles en die doorschuiven?

Maar ik blijf hopen op creatievere oplossingen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mroizo

Cornholio

Playlistbediener
22 feb 2023
27
37
Ik heb het al vaker gezegd.
Maar waarom niet The Prodigy?
Ze staan al op meerdere festivals in NL.
Dus dan kan er toch nog wel 1 bij?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.648
Als RW en DTRH achter de schermen samen werken, dan zou ik denken dat het Sam Smith zou kunnen worden. Europees rondje festivals start pas de week na hun festivals. Vraag is, kun je Smith's tournee een week vervroegen en ziet die dat zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.172
3.103
Als RW en DTRH achter de schermen samen werken, dan zou ik denken dat het Sam Smith zou kunnen worden. Europees rondje festivals start pas de week na hun festivals. Vraag is, kun je Smith's tournee een week vervroegen en ziet die dat zitten.
'Im covering my ears like a kid', als dit gebeurt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken