Down The Rabbit Hole 2023

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.355
1.809
Sam Smith en Stromae raken wel redelijk dezelfde groep fans volgens mij.

Gelukkig staat Overmono ernaast.
Tja als ze Sam Smith boeken doen ze het best ok. Gezien de omstandigheden.

Maar vrolijk word ik er bepaald niet van. Overmono is gelukkig een fijn alternatief.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
513
336
QOTSA (data: 28/6 en 2/7)
Lizzo (data: 28/6, 30/6 en 3/7)
Stormzy (data: NSJ)
Janelle Monae (data: NSJ)
Sam Smith (data: 5/7, 6/7, 7/7)
Maneskin (data: Glasto, 16/7)
Royal Blood (data: 29/6, 30/6 en 2/7)
Lana Del Rey (data: Glasto, 9/7)
Lionel Richie (data: 3/7)
Rosalia (data: 30/6, 2/7)
Arctic Monkeys (data: 30/6 en 2/
Het zal inderdaad iets uit dit lijstje worden alhoewel ik FATM ook nog als grote kanshebber zie.

Rosalia zou toch wel de beste oplossing zijn, maar misschien ook wel de moeilijkst haalbare
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: ZiggyStardust93

ZiggyStardust93

Campingartiest
21 feb 2023
50
57
FATM zou ik een fijne vervanger vinden! Ik ben niet altijd even fan van de richting die ze op is gegaan na de eerste plaat, maar live blijft ze indrukwekkend.
 

spongebobsong

Campingartiest
10 mrt 2023
81
113
Even opsommen;
QOTSA (data: 28/6 en 2/7)
Lizzo (data: 28/6, 30/6 en 3/7)
Stormzy (data: NSJ)
Janelle Monae (data: NSJ)
Sam Smith (data: 5/7, 6/7, 7/7)
Maneskin (data: Glasto, 16/7)
Royal Blood (data: 29/6, 30/6 en 2/7)
Lana Del Rey (data: Glasto, 9/7)
Lionel Richie (data: 3/7)
Rosalia (data: 30/6, 2/7)
Arctic Monkeys (data: 30/6 en 2/7)

-

Mumford & Sons: out, 1/7 show
Lil Nas X: out, 28/6, 29/6, 1/7 en 2/7 show
Alt-J: out, 1/7 show
Liam Gallagher: out, 30/6 en 1/7 show
The Black Keys: 1/7 show

Lana zou ik echt heeeel tof vinden en Lizzo en Janelle Monae zullen me ook blij maken. De show van Janelle Monae in 2019 vond ik erg indrukwekkend! Met de andere namen heb ik niet zo veel en QOTSA en AM al vaak gezien. Al denk ik dat we van geluk mogen spreken als het een van deze namen zal worden en niet een Goldband oid.
 
  • Leuk
Waarderingen: ZiggyStardust93

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.041
8.684
Lees dat Slowthai terecht staat voor verkrachting.

Neem aan dat we die ook van de lineup kunnen schrappen?
Feiten die volgens hem helemaal niet gebeurd zijn. Dus laat ons even wachten op een uitspraak van de rechter voor we artiesten van lineups gaan plukken.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
513
336
Maar vraag we wel af of een festival dan tot het laatste moment wacht wat de uitspraak gaat worden of voor de zekerheid al eerder beslissingen maakt. Zeker nu ze al vervanging moeten zoeken voor Stromae
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.041
8.684
Maar vraag we wel af of een festival dan tot het laatste moment wacht wat de uitspraak gaat worden of voor de zekerheid al eerder beslissingen maakt. Zeker nu ze al vervanging moeten zoeken voor Stromae
Ja en zie nu ook dat Slowthai op een erg hoge positie op die lineup staat, Teddy headliner zowaar.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
854
561
Feiten die volgens hem helemaal niet gebeurd zijn. Dus laat ons even wachten op een uitspraak van de rechter voor we artiesten van lineups gaan plukken.
Er is niet alleen een moreel aspect hier (afhankelijk van uitspraak), maar ook een logistiek aspect. Mag Slowthai het land uit voordat de zaak voorkomt (16 juni) en voordat uitspraak wordt gedaan (geen idee hoe snel dat gaat)?

Over de uitspraak in een zaak als deze hoef je je als verdachte in het algemeen niet zo'n zorgen te maken, gezien dit nou eenmaal bijzonder moeilijk te bewijzen is.
 

James13

Playlistbediener
9 mei 2023
18
39
Als RW en DTRH achter de schermen samen werken, dan zou ik denken dat het Sam Smith zou kunnen worden. Europees rondje festivals start pas de week na hun festivals. Vraag is, kun je Smith's tournee een week vervroegen en ziet die dat zitten.
Veel kutter dan Sam Smith kan een vervanger nauwelijks worden.
Doe dan Di-Rect maar.
 
  • Leuk
Waarderingen: FrankieD

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
610
451
Er is niet alleen een moreel aspect hier (afhankelijk van uitspraak), maar ook een logistiek aspect. Mag Slowthai het land uit voordat de zaak voorkomt (16 juni) en voordat uitspraak wordt gedaan (geen idee hoe snel dat gaat)?

Over de uitspraak in een zaak als deze hoef je je als verdachte in het algemeen niet zo'n zorgen te maken, gezien dit nou eenmaal bijzonder moeilijk te bewijzen is.
Meer vanuit deze context inderdaad. Iedereen is onschuldig totdat tegendeel bewezen is uiteraard ;)
 

ell

Nieuw lid
17 mei 2023
1
0
Festival maatjes dtrh

Hi! Weet iemand of er een platform is waarop je specifiek festival maatjes kunt vinden voor dtrh? Ik ga dit jaar samen met een vriendin (met z’n 2), maar het lijkt ons leuk om samen met wat meer mensen te gaan eventueel!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Pff die vrijdagavond clashen wel echt de heerlijkste namen met elkaar hoor. Tramhaus, The Whitest Boy Alive, Agar Agar, Joey Bada$$, Heatworms en Fred Again stonden allemaal op mijn must-sees...

En nogmaals mijn beklaag over TSHA en ROMY in de Fuzzy, maar dit is een duidelijk signaal van de organisatie om het niet in de Teddy te zetten en dat het niet een Lowlands 2.0 gaat worden lijkt het.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
797
480
En nogmaals mijn beklaag over TSHA en ROMY in de Fuzzy, maar dit is een duidelijk signaal van de organisatie om het niet in de Teddy te zetten en dat het niet een Lowlands 2.0 gaat worden lijkt het.
Ik had stiekem ergens gehoopt dat Romy sowieso overdag/avond zou staan. Wil haar graag zien, maar zo laat kost mij een deel van het dagprogramma en daar heb ik geen zin in.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
En nogmaals mijn beklaag over TSHA en ROMY in de Fuzzy, maar dit is een duidelijk signaal van de organisatie om het niet in de Teddy te zetten en dat het niet een Lowlands 2.0 gaat worden lijkt het.

En met dat laatste ben ik erg blij.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken