Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Toch heel blij mee. Was heel bang voor goldband, editors, de staat of the Opposites. Toch knap dat ze zo nog last minute nog een internationale act van dit formaat hebben weten te strikken
Ik ben wel nieuwsgierig naar Burna Boy. Typische naam waar ik nooit uit mezelf naar toe zou gaan, maar wel benieuwd naar ben om te checken op een festival.
Oh ik vind dit een hele nette vervanger! Volgens mij had ik die zelf al een keer geopperd. Een grote naam, die dat veld wel op zijn kop gaat zetten vermoed ik.
Ik word hier dus echt heel blij van haha, heb echt zin in deze act. Niet bepaald mijn muziek maar live ziet het er perfect uit voor een festival als dtrh imo
Tip!!
Als er een link gestuurd wordt, en je kent t niet, kijk dan eerst een keertje met t geluid uit.
Dat geeft een , laat ik zeggen , heel bijzonder beeld.
Ondanks dat het volgens mij best een prima last minute boeking is (ze hadden ook voor 'makkelijk' kunnen kiezen en De Staat er neer zetten) valt het nu vooral op hoe matig de line up is met 1 uitvaller vergelijking de prijs
Ondanks dat het volgens mij best een prima last minute boeking is (ze hadden ook voor 'makkelijk' kunnen kiezen en De Staat er neer zetten) valt het nu vooral op hoe matig de line up is met 1 uitvaller vergelijking de prijs