Down The Rabbit Hole 2023

mgbss

Support act
15 feb 2019
776
460
Voeger was alles beter. Fact!
FptUgNLacAEycFG
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Vind Burna Boy een prima vervanging, zeker op deze termijn. Vorig jaar een klein stukje van Burna Boy gehoord op Lowlands en dat klonk als een feestje.

Weet ook niet of ik opnieuw bij Stromae zou kijken, mocht hij wel komen, na de show vorig jaar op Lowlands.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Dat denk ik ook, staanplaatsen voor de Gelredome gaan op ticketswap voor 115 de deur uit
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
289
207
Vroeger bestond DTRH niet.
Maar alle gekheid op een stokje.....ik vind DTRH een te gek festival. Alleen dit jaar valt het me behoorlijk tegen. Als je kijkt naar vorige jaren: PJ Harvey, The War on Drugs, Patti Smith, Nick Cave, Daughter, Ryan Adams, David Byrne, Suede, Iggy Pop, Fever Ray, Queens of the Stoneage, Flying Lotus, Leftfield, The Smile, Sun Kil Moon etc etc dan is het programma dit jaar erg karig. Het is dikke pech met Stromae maar Burna Boy als vervanger vind ik dus tegenvallen. Nu zal het lastig zijn om een vervanger te regelen op korte termijn maar dan zag ik nog liever Ben Howard doorschuiven als main act. Damien Rice heeft dat ook eens gedaan als "rustige act".
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.287
1.286
Achja, discussie houd je altijd met de conservatieve kant van de bezoekers. En terecht ook hoor, houdt het ook gewoon scherp. En schijnbaar luistert DTRH wel goed naar het publiek.

Maar los van eigen wens en voorkeur kan je gewoon niet zeggen dat het niet een terechte vervanger is. Als je 30.000 kaarten kan verkopen als internationale artiest(want ja, Snollebollekers verkoopt ook uit), ben je gewoon een grote meneer.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Burna Boy is gemakkelijk de meest interessante headliner van de drie - vooral qua show, trekken voor mijn part hiermee de line-up toch wat recht.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Vind dat in vergelijking met editors - Underworld - Janelle monea of Moderat - Fleet Foxes - Oscar and the Wolf eigenlijk wel meevallen. Het is best dtrh eigen dat er niet zon grote headliners staan
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Met alle grote namen nu op een rij: Fred again.., Burna Boy, Paulo Nutini, Ben Howard, Phoenix, Idles, Death Grips, The Blaze, Sticky Fingers, Joey Badass, Jacob Banks en The Whitest Boy Alive staat er in mijn ogen best een sterk programma en hebben we dus nog een teddy afsluiter tegoed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan

ZiggyStardust93

Playlistbediener
21 feb 2023
49
55
Poe, ondanks dat het een artiest is van acceptabel formaat (alhoewel ik er nog nooit van had gehoord, maar dit zegt meer iets over mij), is dit voor mij een enorme tegenvaller. De doelgroep verschuift, of ik word oud (of allebei)!

Hoop nog op een Kae Tempest, Fever Ray of Little Simz, en ga eens kijken of het veelbesproken Overmono dan iets voor mij is.
 
Laatst bewerkt:

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.690
1.613
Tussen de Lowlands namen door dropt DTRH even dat ze Birra Moretti schenken dit jaar.
Als ik het zo lees in plaats van Heineken, prima hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

Gebruikers die dit onderwerp bekijken