Down The Rabbit Hole 2023

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Poe, ondanks dat het een artiest is van acceptabel formaat (alhoewel ik er nog nooit van had gehoord, maar dit zegt meer iets over mij), is dit voor mij een enorme tegenvaller. De doelgroep verschuift, of ik word oud (of allebei)!

Hoop nog op een Kae Tempest, Fever Ray of Little Simz, en ga eens kijken of het veelbesproken Overmono dan iets voor mij is.
De programmering lijkt inderdaad iets te verschuiven ja. Je zag het vorig jaar ook al aan het succes van Polo & Pan. Dat sloeg ontzettend goed aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: ZiggyStardust93

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
De programmering lijkt inderdaad iets te verschuiven ja. Je zag het vorig jaar ook al aan het succes van Polo & Pan. Dat sloeg ontzettend goed aan.
Geef ze ook geen ongelijk. BKS is met hun ontzettend toffe alternatieve programma nog steeds niet uitverkocht.
 

jaigalaar

Playlistbediener
18 feb 2020
46
43
Moet zeggen dat ik toch wel wat "body" mis in de huidige line-up. Met een headliner als burna-boy (geen fan), kan ik wel leven. Er staat genoeg anders leuks geprogrammeerd. Maar als je naar bijvoorbeeld het grote broertje Lowlands kijkt, staat daar op de subheadliner spots toch nog Foals, King Gizzard, Underworld of Bicep.

Vind wel dat de kleinere namen van DTRH dit jaar heerlijk zijn! Genoeg te ontdekken dus, maar kan me wel vinden in het commentaar dat er dit jaar iets mist. Wellicht dat ze het nog weten op te vullen met een mooie vervanger voor Slowthai.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Geef ze ook geen ongelijk. BKS is met hun ontzettend toffe alternatieve programma nog steeds niet uitverkocht.
Vanuit commercieel oogpunt (en dat is Mojo) hartstikke logisch.

Voor mezelf zie ik nog steeds een festival waar ik me geweldig ga vermaken, maar ik weet niet of ik volgend jaar blind er vanuit ga dat ik erbij ben. Ik laat het dan echt van de eerste worp afhangen.

Andere festivals overwegen kan ook verfrissend zijn. Dat festival in Brussel bijvoorbeeld. Hele toffe line-up dit jaar.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
BKS is ook best duur voor wat je er dit jaar voor terugkrijgt imo.
Eens. En Lowlands ook. En Pinkpop ook. Conclusie: Stukje verwachtingsmanagement temperen voor de majors in NL. De dagen dat Wilco, Modeselektor, Foo Fighters, WhoMadeWho en The XX tegelijk staan, zijn al lang voorbij.

Overigens zie ik dat The Whitest Boy Alive in 2012 afsluiter Grolsch tent was. Dankzij de exclusiviteit van nu niet perse in populariteit minder geworden volgens mij. Kan zomaar hét optreden worden van dit jaar(?).
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong en Marin

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
109
105
Nutini karig klinkt

Vanuit commercieel oogpunt (en dat is Mojo) hartstikke logisch.

Voor mezelf zie ik nog steeds een festival waar ik me geweldig ga vermaken, maar ik weet niet of ik volgend jaar blind er vanuit ga dat ik erbij ben. Ik laat het dan echt van de eerste worp afhangen.

Andere festivals overwegen kan ook verfrissend zijn. Dat festival in Brussel bijvoorbeeld. Hele toffe line-up dit jaar.
Core was echt fantastisch. Een van de beste festivals waar ik afgelopen jaren ben geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov en Nelios

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Voor mezelf ook maar even een grove looproute gemaakt😅 heel onwaarschijnlijk dat ik alles hiervan mee ga pakken maar toch een goed gevuld weekend zo. Voor mij persoonlijk een fijnere line up dan vorig jaar en de editie daarvoor.

Vrijdag:
Roufaida - Avalanche Kaito - Dave Okumu - Confidence men - Jacob Banks - Weval - the whitest boy Alive - Joey Badass - Fred again - De Schuurman - Romy (als ik dan nog niet te moe ben iig)

Zaterdag
Mulatu Astatke - Jitwam - Altin Gun - Horace Andy - Sticky Fingers - Ethel Cain - Death grips - Idles - The Blaze - Burna Boy - Orkater invites - Skin on skin

Zondag
Gyedu blay - Florence Adooni - Naaz - Shygirl - Ben Howard - Bob Vylan - Phoenix - Paolo Nutini - Paramida
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD en Raskolnikov

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Oke vooruit, ook mijn route maar eens. Dikgedrukt ga ik in ieder geval heen, de rest is maar even afwachten. Vorig jaar veel in de Bizarre gehangen, zal dit jaar ook wel veel gebeuren. Zondag beetje rustig dagje, ik hoop dat de avond in de Fuzzy daar nog wat energie kan brengen.

Vrijdag
Chermnaine - Froukje - The Murder Capital - Obongjayar - Weval of Tramhaus, hangt van mn mood af - The Whitest Boy Alive - Joey Bada$$ of Agar Agar - Fred Again.. - TSCHA - Romy

Zaterdag
Nick Mulvey - Sticky Fingers - Death Grips - Idles - Working Men's Club - Overmono - Carista - Skin on Skin

Zondag
Sleaford Mods - Ben Howard - Paolo Nutini - Antal - Kamma & Masalo
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ha ja leuk, planning maken. Benieuwd in hoeverre ik het kan waarmaken….

Vrijdag: Froukje - Murder capital - Warhaus - Obongjayar (dank voor de tip hier) - Tramhaus of Weval (ter plekke kiezen) - Joey Bada$$ - Fred Again.. - Heartworms - TSHA

Zaterdag: Kids With Buns - Sticks - Altin Gun - Horace Andy (balen van Spoon) - Death Grips - Working Men’s Club - Stukje Burna Boy - Overmono

Zondag: Ambolley - Ramkot - Shygirl - Ben Howard - Bob Vylan - en daarna even afwachten wie Slowthai vervangt. Anders is het die zondag wel een beetje klaar. Achteraan staan bij Phoenix en Paolo Nuttini denk ik, gin tonics hakken.

Zondag is wel potentieel een matige dag op papier. Maar wie weet, kan ook zomaar super relaxed worden.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Ik denk overigens dat Denzel Curry ook een grote kans maakt voor de plek van Slowthai, heeft een week open tussen zijn show in Rotterdam en daarna ergens in Finland. Zou een prima vervanger zijn imo
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Ja dat is ook wat ik mis op zondag, wat dat betreft wel blij dat Bob Vylan zondag speelt
 

ZiggyStardust93

Playlistbediener
21 feb 2023
49
55
Ga jullie zo te zien wel tegenkomen! Mijn 'planning' voor het weekend, waarbij de zondag nog wat leeg blijft, en de zaterdag te vol (de hele set van IDLES + hopelijk stukje Death Grips en WMC)

Vrijdag: The Murder Capital - Warhaus - Tramhaus - The Whitest Boy Alive - Heartworms
Zaterdag: SPOON - Jacob Collier - Death Grips - IDLES - Working Men's Club
Zondag: Ramkot - Sleaford Mods - Bob Vylan - Phoenix - Paolo Nutini
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong en Vantola

Gebruikers die dit onderwerp bekijken