Down The Rabbit Hole 2023

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
Staat wel nog een vraagteken op die plek in het tijdschema, dus er zal wel iets komen. Vraag is vooral wat en wanneer
Ja klopt, maar ik snap gewoon niet waarom er niet gecommuniceerd wordt dat Slowthai van de line-up wordt gehaald. Is dat dan gezichtverlies als ze iemand die wordt verdacht van verkrachting van een line-up schoppen?
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

mgbss

Support act
15 feb 2019
789
474
Staat wel nog een vraagteken op die plek in het tijdschema, dus er zal wel iets komen. Vraag is vooral wat en wanneer
Ik heb met de aankondiging van Burna Boy wel wat meer hoop dat ze voor slowthai ook een nette vervanger neerzetten.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Ja klopt, maar ik snap gewoon niet waarom er niet gecommuniceerd wordt dat Slowthai van de line-up wordt gehaald. Is dat dan gezichtverlies als ze iemand die wordt verdacht van verkrachting van een line-up schoppen?
Al die festivals die hem verwijderd hebben wijden er geen woorden aan.

Misschien hebben ze afgesproken er niets over te zeggen en in ruil daarvoor geen boete/gage hoeven te betalen voor het afzeggen? Een juridisch finacniële afspraak?
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
483
315
Ik heb met de aankondiging van Burna Boy wel wat meer hoop dat ze voor slowthai ook een nette vervanger neerzetten.
Ja same. Laten we hopen op iets al little simz of Skepta. Ik zou fever ray ook graag op die plek zien maar die kans zal wel klein zijn. Iniedergeval benieuwd waar ze mee komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: ZiggyStardust93

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Ok, ik kende Burna Boy niet (ik ben oud) maar ik sta open voor nieuwe dingen. Even geluisterd maar dit is zonder overdrijven het soort muziek waar ik de grootst mogelijke hekel aan heb. Het komt per ongeluk op de radio en....KNIP....heel snel wegdraaien. Ver-schrik-ke-lijk! En hier zijn mensen blij mee? Dit lijkt me iets voor de zondagochtend als dat perse geboekt moet worden. Maar dit is headliner? DTRH is toch geen urban/dancehal/crap muziekfestival? Oh man. Je zal maar een duur kaartje hebben gekocht.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Ja same. Laten we hopen op iets al little simz of Skepta. Ik zou fever ray ook graag op die plek zien maar die kans zal wel klein zijn. Iniedergeval benieuwd waar ze mee komen.
Fever Ray zou ik heel blij mee zijn! Staan ook op LL dus wie weet.....
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
Ok, ik kende Burna Boy niet (ik ben oud) maar ik sta open voor nieuwe dingen. Even geluisterd maar dit is zonder overdrijven het soort muziek waar ik de grootst mogelijke hekel aan heb. Het komt per ongeluk op de radio en....KNIP....heel snel wegdraaien. Ver-schrik-ke-lijk! En hier zijn mensen blij mee? Dit lijkt me iets voor de zondagochtend als dat perse geboekt moet worden. Maar dit is headliner? DTRH is toch geen urban/dancehal/crap muziekfestival? Oh man. Je zal maar een duur kaartje hebben gekocht.
Het doet mij vooralsnog ook weinig, maar met een Janelle Monae en Anderson Paak als voorgaande headliner is diet niet eens een bizarre boeking.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Het doet mij vooralsnog ook weinig, maar met een Janelle Monae en Anderson Paak als voorgaande headliner is diet niet eens een bizarre boeking.
Anderson Paak kon ik dan wel weer hebben. Janelle Monae ben ik niet kapot van maar zou ik als boeking snappen. Maar dit? Ik krijg er echt uitslag van. Foute hangjongerenmuziek.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik ga zelf niet naar DTRH dit jaar, maar van alle mogelijke vervangers vind ik dit geen slechte boeking. Vorig jaar op Lowlands een gedeelte gezien vanaf het veld en ik vond het eerlijk gezegd best vermakelijk en ik was niet de enige gezien de drukte in de Alpha.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Anderson Paak kon ik dan wel weer hebben. Janelle Monae ben ik niet kapot van maar zou ik als boeking snappen. Maar dit? Ik krijg er echt uitslag van. Foute hangjongerenmuziek.
Hier onderschat je de populariteit van Afrobeats gigantisch. Het is heel populair onder een grote jongere doelgroep <30 jaar, je hoort het veel bij uitgaan en het is ook steeds normaler om het in hippe barretjes te draaien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom en MarkD

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
483
315
Ok, ik kende Burna Boy niet (ik ben oud) maar ik sta open voor nieuwe dingen. Even geluisterd maar dit is zonder overdrijven het soort muziek waar ik de grootst mogelijke hekel aan heb. Het komt per ongeluk op de radio en....KNIP....heel snel wegdraaien. Ver-schrik-ke-lijk! En hier zijn mensen blij mee? Dit lijkt me iets voor de zondagochtend als dat perse geboekt moet worden. Maar dit is headliner? DTRH is toch geen urban/dancehal/crap muziekfestival? Oh man. Je zal maar een duur kaartje hebben gekocht.
Overdreven reactie wel hoor. In deze omstandigheden is dit gewoon een prima headliner los van je persoonlijke smaak. In eerste instantie hadden ze met Stromae een hele grote naam binnen waar ze kort voor tijd ineens een vervanger voor moesten vinden in een jaar waar het blijkbaar al lastig is headliners te boeken (zie bks, primavera etc). Burna boy is dan echt wel knap

"Foute hangjongerenmuziek" maar deze opmerking zegt dan ook wel weer veelzeggend haha
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
789
474
Ok, ik kende Burna Boy niet (ik ben oud) maar ik sta open voor nieuwe dingen. Even geluisterd maar dit is zonder overdrijven het soort muziek waar ik de grootst mogelijke hekel aan heb. Het komt per ongeluk op de radio en....KNIP....heel snel wegdraaien. Ver-schrik-ke-lijk! En hier zijn mensen blij mee? Dit lijkt me iets voor de zondagochtend als dat perse geboekt moet worden. Maar dit is headliner? DTRH is toch geen urban/dancehal/crap muziekfestival? Oh man. Je zal maar een duur kaartje hebben gekocht.
dramaqueen
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.453
6.116
Grote naam, maar zou ook niks voor mij zijn. Achteraf blij dat ik geen ticket heb gekocht, al is het best een mooi tijdschema.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken