Ik lees al een tijdje mee, maar nog niks gepost. Dus bij deze!
Mijn must sees voor het DTRH weekend
Vrijdag:
Froukje, Joey Badass, Fred Again, de Schuurman & Rachel Green. Hopelijk ergens tijdens die laatste 2 ook nog even bij Romy kijken.
Zaterdag:
Sticks, Death Grips, Idles, Burna Boy (waar ik overigens wel mega blij mee was in tegenstelling tot veel mensen geloof ik haha), skin on skin
Zondag:
Sofi Tukker, Bob Vylan, Paolo Nuntini en hopelijk komen ze met een goede vervanger voor slowthai binnen hetzelfde genre, dan ben ik sowieso daar.
Verder moet er natuurlijk verplicht tijd gemaakt worden om mee te zingen bij de teddy takeover en laat ik me verder graag verassen met artiesten die ik nog niet kende en heb ik ook nog wel wat namen die niet per se must see zijn maar wel leuk om mee te pakken. Moge overigens uit mijn must sees wel duidelijk worden dat de DTRH niet heeel erg aan mij besteed is qua line-up. Ik houd van hip hop, daar tegenover luister ik veel metal/punk en verder probeer ik regelmatig iets uit andere genres wat ik ondanks dat ik het misschien niet thuis aanzet zeeer zeker kan waarderen om live te zien.
+ ik zag hier een aantal keer Denzel Curry als mogelijke vervanging voor Slowthai voorbij komen en als dat echt zo is kan je me weinig gelukkiger krijgen. Heb hem nu 2 keer gezien, in de xray op lowlands en een afgeladen podium op woo hah en beiden echt een top show. Goede entertainer, grote moshpits, en één van de rappers die daadwerkelijk alle lyrics live rapt in plaats van mee mompelen met een bandje.