Down The Rabbit Hole 2023

ZiggyStardust93

Playlistbediener
21 feb 2023
49
55
Goed om te horen, ik zal Phoenix dan ook even vet drukken en mij wat meer inluisteren! Ik ken de band vooral van wat jaren terug.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.677
1.607
Die show van Phoenix gaat trouwens echt heerlijk worden, met een vrij grote productie. Wat ze mee hadden in Paradiso vorig jaar was al indrukwekkend en qua productie gaat het niet minder zijn op DTRH
Staan nu wel volledig in het daglicht, hadden best gebaad kunnen zijn bij een late spot in de Teddy Widder ipv Hotot
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Staan nu wel volledig in het daglicht, hadden best gebaad kunnen zijn bij een late spot in de Teddy Widder ipv Hotot
True. Of op een sunsetslot op Hotot. Gelukkig grijpen de jongens nog wel veel naar het oude werk, dat zijn echt heerlijke festivalnummertjes.

Edit: Phoenix in het donker op de Hotot zou ook lekker zijn geweest trouwens. Had van mij part wel kunnen wisselen met Paolo - wel beide 1,5 dan.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.677
1.607
True. Of op een sunsetslot op Hotot. Gelukkig grijpen de jongens nog wel veel naar het oude werk, dat zijn echt heerlijke festivalnummertjes.
Ja inderdaad, dat is altijd het jammere van de zondag die eerder stopt, geen sunsetslot voor de Hotot subs

Wel heel veel zin in Phoenix, nog nooit live gezien maar goede nummers
 

Annemariex

Playlistbediener
1 jun 2023
6
10
Ik lees al een tijdje mee, maar nog niks gepost. Dus bij deze! :)

Mijn must sees voor het DTRH weekend
Vrijdag:
Froukje, Joey Badass, Fred Again, de Schuurman & Rachel Green. Hopelijk ergens tijdens die laatste 2 ook nog even bij Romy kijken.

Zaterdag:
Sticks, Death Grips, Idles, Burna Boy (waar ik overigens wel mega blij mee was in tegenstelling tot veel mensen geloof ik haha), skin on skin

Zondag:
Sofi Tukker, Bob Vylan, Paolo Nuntini en hopelijk komen ze met een goede vervanger voor slowthai binnen hetzelfde genre, dan ben ik sowieso daar.

Verder moet er natuurlijk verplicht tijd gemaakt worden om mee te zingen bij de teddy takeover en laat ik me verder graag verassen met artiesten die ik nog niet kende en heb ik ook nog wel wat namen die niet per se must see zijn maar wel leuk om mee te pakken. Moge overigens uit mijn must sees wel duidelijk worden dat de DTRH niet heeel erg aan mij besteed is qua line-up. Ik houd van hip hop, daar tegenover luister ik veel metal/punk en verder probeer ik regelmatig iets uit andere genres wat ik ondanks dat ik het misschien niet thuis aanzet zeeer zeker kan waarderen om live te zien.

+ ik zag hier een aantal keer Denzel Curry als mogelijke vervanging voor Slowthai voorbij komen en als dat echt zo is kan je me weinig gelukkiger krijgen. Heb hem nu 2 keer gezien, in de xray op lowlands en een afgeladen podium op woo hah en beiden echt een top show. Goede entertainer, grote moshpits, en één van de rappers die daadwerkelijk alle lyrics live rapt in plaats van mee mompelen met een bandje.
 

Kasper

Campingartiest
20 feb 2015
61
4
Ik vind de vrijdag echt veel interssanter dan de andere dagen. Niet dat het overloopt van echte musts sees, maar wel heel veel dingen waar ik nieuwsgierig naar ben. Maar goed, het is DTRH. Dus mij kennende zal ik na afloop het meest lyrisch zijn over een act in de Fuzzy Lop of Bossa Nova waar ik per ongeluk binnenliep.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marin en MarkD

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Vraagje voor de DTRH gangers die al eens zijn geweest. Hoe handig is een bolderkarretje? Ik heb sinds een maand of 2 last van een overbelaste schouder en wil graag ipv m'n normale backpack een karretje gebruiken. Is dat een beetje te doen of raden jullie aan om alsnog gewoon een backpack te gebruiken. Ik bedoel qua slootjes en bruggetjes en trappetjes etc onderweg van de parking naar het terrein. We gaan donderdag ochtend redelijk vroeg.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Vraagje voor de DTRH gangers die al eens zijn geweest. Hoe handig is een bolderkarretje? Ik heb sinds een maand of 2 last van een overbelaste schouder en wil graag ipv m'n normale backpack een karretje gebruiken. Is dat een beetje te doen of raden jullie aan om alsnog gewoon een backpack te gebruiken. Ik bedoel qua slootjes en bruggetjes en trappetjes etc onderweg van de parking naar het terrein. We gaan donderdag ochtend redelijk vroeg.
Ik had vorig jaar een steekkarretje, en dat is prima bevallen. Er liggen overal rijplaten op de weilanden dus het moet wel goed komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Nu we het toch over logistiek hebben: Mijn laatste DTRH was in 2019, we kwamen toen vrijdagmorgen rond een uurtje of 11 aan. Een campingplek voor drie tentjes vinden was een drama. Uiteindelijk in een zielig straatje naast een slootje (tpv de campers) gaan staan. De medewerkers op de camping konden ons ook niet vertellen waar er nog wel plek was, lekker geregeld. Later hoorden we dat er nog plekken in het beboste gebied waren, aan het water.
Plan is dit jaar om donderdagavond die kant op te gaan, in de hoop een betere plek te vinden.
Hoe ging dit vorig jaar? Was het toen beter geregeld?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Nu we het toch over logistiek hebben: Mijn laatste DTRH was in 2019, we kwamen toen vrijdagmorgen rond een uurtje of 11 aan. Een campingplek voor drie tentjes vinden was een drama. Uiteindelijk in een zielig straatje naast een slootje (tpv de campers) gaan staan. De medewerkers op de camping konden ons ook niet vertellen waar er nog wel plek was, lekker geregeld. Later hoorden we dat er nog plekken in het beboste gebied waren, aan het water.
Plan is dit jaar om donderdagavond die kant op te gaan, in de hoop een betere plek te vinden.
Hoe ging dit vorig jaar? Was het toen beter geregeld?
In 2019 niet geweest, maar vorig jaar was het niet anders als ik het zo lees. Volgens mij werd er zelfs nog een weiland open gegooid op vrijdagmorgen. Vrienden van ons stonden uiteindelijk ook aan de sloot daar bij die campers. Wat eigenlijk best prima is als je als man geen zin hebt om naar het toiletgebouw te lopen.

Omdat onze groep donderdag geen vrij neemt, hebben wij een groepsplek gekocht. Voor mij ook de eerste keer, ben benieuwd hoe dat is.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Ik vond het vorig jaar drukker dan 2019, stond al vrij snel heel vol, ook op donderdag. Dus donderdag zal er nog genoeg plek zijn maar ik ben bang dat er dan nog alleen plek is op de weilanden (dus niet langs het water)
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Als ik het zo lees is dit toch echt klote geregeld. Op en LL nooit problemen gehad, BKS was zelfs perfect!
Het meest vervelende vond ik dat niemand van het personeel destijds ook maar enig idee had wat te doen.
We zullen het zien...
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
435
760
Nu we het toch over logistiek hebben: Mijn laatste DTRH was in 2019, we kwamen toen vrijdagmorgen rond een uurtje of 11 aan. Een campingplek voor drie tentjes vinden was een drama. Uiteindelijk in een zielig straatje naast een slootje (tpv de campers) gaan staan. De medewerkers op de camping konden ons ook niet vertellen waar er nog wel plek was, lekker geregeld. Later hoorden we dat er nog plekken in het beboste gebied waren, aan het water.
Plan is dit jaar om donderdagavond die kant op te gaan, in de hoop een betere plek te vinden.
Hoe ging dit vorig jaar? Was het toen beter geregeld?
Wij kwamen vorig jaar op vrijdag ochtend 09:00 uur aan en het was al behoorlijk druk. Een plekje dichtbij het festival terrein was toen geen optie. De enige plek waar nog plaats was, was achterin bij camping 7. Uiteindelijk konden wij hier staan met een groep van 6. Dit liep alleen wel snel vol en hier was om 11:00 geen plek meer:
1686038432012.png
 
  • Leuk
Waarderingen: mroizo

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Ach ja, het zal nooit meer zo desastreus worden als in 2016 toen vrijwel iedereen de tent moest opzetten op een moerasveld. Maar ik vraag me af en toe af of vooral het campinggedeelte wel geschikt is voor zoveel bezoekers.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Vorig jaar vrijdag rond het middaguur aangeschoven bij vrienden die al donderdagavond kwamen. Stonden toen al vrijwel helemaal achteraan, zo'n beetje op dezelfde plek als davidd hierboven.

Vind het zelf niet erg om achteraan te staan aangezien het vaak wat rustiger is en ik toch niet tussendoor naar de tent terug ga. Maar door de drukte achteraan was er in de middag geen plek en stonden veel tenten op de afgezette paden / vluchtroutes.

Die drukte was in de ochtend ook goed te merken bij wc, wasbak en douche. Lange rijen, het loonde de moeite 1 of 2 sanitairgebouwen terug te lopen.

Hoop dat er dit jaar meer aandacht is voor ruimte op de camping en sanitair.

2016 was drama door die modder inderdaad. 2019 donderdagavond rond 8 uur in de avond geen problemen ervaren. Ga dit jaar weer donderdagavond denk ik.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Blijft een persoonlijke mening, maar ik ben toch wel blij dat DTRH voor Burna Boy is gegaan als vervanger voor Stromae en niet net als Werchter bij Mumford and Sons is uitgekomen.

Vroeger van genoten, twee keer live gezien rondom hun eerste album. Echt fantastisch. Maar die band heeft toch wel echt de foute afslag genomen, richting diepteloze stadiongalm. Kan me niet voorstellen dat ik daar nog van zou kunnen genieten.

Dan is Burna Boy toch wel wat frissere boeking.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Ik heb niks tegen Burna Boy, een boeking voor de wat jongere bezoeker denk ik. Hou zelf niet zo van de afro beats, maar inderdaad een goede vervanger voor Stromae op korte termijn denk ik. Had voor mezelf toch al wel besloten om naar Overmono te gaan, vooral omdat ik Stromae (gelukkig) afgelopen Lowlands al had gezien.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Helemaal eens met Raskalnikov, echt een knappe booking zo laat nog. Hopelijk gaat dit ook lukken met de vervanging van Slowthai. Hoop nog heel erg op Denzel Curry maar in iedergeval een spannendere/hardere naam dan wat er tot nu toe op de twee grote podia staat die dag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Annemariex

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Wij kwamen vorig jaar op vrijdag ochtend 09:00 uur aan en het was al behoorlijk druk. Een plekje dichtbij het festival terrein was toen geen optie. De enige plek waar nog plaats was, was achterin bij camping 7. Uiteindelijk konden wij hier staan met een groep van 6. Dit liep alleen wel snel vol en hier was om 11:00 geen plek meer:
Bekijk bijlage 5284
Ah, ok thanks. Als ik het zo lees wordt je bijna gedwongen om donderdagmiddag te vertrekken. Toch gek dat ze deze problemen bij een LL nooit hebben. Tuurlijk, je staat wat meer achteraan, maar plek is er altijd. Toch zuur als je niet eerdan vijdagmiddag kunt en dan simpelweg gedwongen wordt om je groepje vrienden te splitsen.
In 2018 vonden we ene mooi ruim plekje redelijk dichtbij de entree, kwamen later tot de conclusie dat de generator met lantaarnpaal die naast ons stond 's nachts natuurlijk aan gaat...:ROFLMAO:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken