Down The Rabbit Hole 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.468
6.132
De kaartverkoop voor Down The Rabbit Hole 2023 start zaterdag 3 december om 11:00 uur.

Een festivalticket voor het volledige festival (drie dagen en vier overnachtingen), inclusief een plek op de tentencamping met je eigen tent en vervoer per pendelbus van en naar station Wijchen kost €245,- (excl. €10,- servicekosten). Er worden geen dagkaarten verkocht. De prijs is inclusief toeristenbelasting.

Poh. €255,-.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.941
8.584
Jezus wat matig.

Paolo Nutini is een leuk naampje voor erbij maar hoezo is dat een headliner.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.785
Het valt mij ook niet mee zeg. Poeh. Genoeg leuke namen, maar er zit werkelijk geen kers op taart bij. Heel veel al gezien.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
379
129
Blur kunnen we dus volledig afschrijven voor DTRH? Jammer.
Ben nu wel benieuwd of Blur ergens in NL te zien is volgend jaar. Tot nu toe hebben ze weinig data rond BKS. Wellicht dat ze als "benelux exclusive" op Werchter staan. Misschien voorzichtig duimen voor een losse show in de AFAS?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Lijkt mij niet. Vorig jaar kwamen er ook meer namen in 'grotere' blokjes in mijn herinnering. Bicep vond ik toen ook al groot staan.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.758
3.702
Nou lekker is dat. Black Keys en Paolo Nutini wil ik heel graag zien.
Black Keys op Pinkpop kost je een rib uit je lijf en krijg je fucking Robbie Williams erbij. Paolo Nutini op een festival waar je alleen weekendtickets voor kan kopen 😢
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
485
315
Ik kan me voorstellen dat als je veel waarde hecht aan headliners dit tegenvalt maar dit is toch een heel fijn rijtje over de hele breedte: IDLES, 070 shake, Joey badass, agar agar, Joey badass, phoenix, slowthai en working mens club allemaal echt toffe namen
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.897
6.117
Voor de goede orde; Fred Again en Stromae staan alfabetisch als headliner, Paolo Nutini staat daar wel nog onder. Denk dat die een regeltje daar onder staat. Phoenix tussen de kleinste namen, die zijn ook afgevallen zeg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijdje

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Echt onbegrijpelijk dat al het budget naar Stromae is gegaan voor de bovenkant van de poster. Ik kan daar nog steeds totaal niet bij en het heeft flinke consequenties voor de rest van de poster, zo blijkt.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Goed ingeschat van Stromae dus, en dat Fred Again hier ging headlinen. En dat AM dit niet gingen doen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken