Down The Rabbit Hole 2023

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Dam die gekke Fred Again.. hier als headliner? Dat is wel erg snel gegaan. Wel een makkelijke optie die goed scoort voor de organisatie. Alleen van Paolo Nuttini word ik echt enthousiast,.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.316
1.747
Het probleem is dat dit als een malle verkoopt.

Waardoor je zulke zwakke affiches krijgt. Nutini als headliner, ik schrik er nog van. En ook onderin is het ook niet bepaald spannend.
Eens, Paolo Nuttini als headliner is ronduit zwak. Hopelijk is de derde nog niet bekend.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.561
563
Niet echt spannende worp wat mij betreft. Veel acts die er recent nog stonden.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Eens, Paolo Nuttini als headliner is ronduit zwak. Hopelijk is de derde nog niet bekend.
Geen. Headliner.

Dat hebben ze toch al vaker gedaan? Headliners alfabetisch en het reeksje namen daaronder zelfde font-grootte ook alfabetisch. Of is dit nu cope? Nee toch haha
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Het was opzich wel handig geweest als DTRH in het persberichtje zelf even duidelijk had gemaakt welke acts headlinen en welke niet. :p
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
435
760
Vorig jaar voor het eerst naar DTRH gegaan, vond het qua festival en line-up het beste festival waar ik vorig jaar geweest ben, dus was van plan om dit jaar weer te gaan, maar er zitten voor mij nog geen must-see's bij in deze worp namen.

Acts waar ik wel enthousiast van wordt zijn Paolo Nutini, Working men's club, IDLES, Phoenix, Jacob Banks. Maar ook hier mist de echt wow factor nog.
Stromae vorig jaar 2x gezien en dat is meer dan genoeg.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.316
1.747
Als Blur erbij had gestaan, dan had ik het headlinerstrio echt wel dikke prima gevonden. Maar misschien komt enr nog een andere derde naam bovenaan die mij tot de dezelfde conclusie brengt.

Vooral de undercard is een dikke tegenvalelr, toch normaal gezien een van de USP's van dit festival.
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
724
1.454
Aan de ene kant best veel namen die ik nog niet live gezien heb. Aan de andere kant zijn er weinig waar ik behoefte aan heb om te zien.

Lijkt hem niet te gaan worden voor mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Seventheen Seconds

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.316
1.747
Geen. Headliner.

Dat hebben ze toch al vaker gedaan? Headliners alfabetisch en het reeksje namen daaronder zelfde font-grootte ook alfabetisch. Of is dit nu cope? Nee toch haha
Gelukkig dat jij het al zeker weet!

Ik verwacht het ook niet hoor. Maar om het nu uit te sluiten, dat durf ik nu ook niet. Ze hadden Nuttini toch ook meteen in een kleiner blokje kunnen zetten dan?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Weinig reden om die zo hoog op de pagina te zetten. Waren we voor dit jaar ook niet over Disclosure aan het twijfelen of ze headliner waren?
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Het is dat je van deze worp al heel veel hebt gezien de afgelopen jaren, maar ik vind het niet zo slecht hoor.
Paolo Nutini, Idles, Joey Badass, Jacob banks, Phoenix , Sleaford mods, Romy , slowthai , Fred Again, zijn allemaal namen waar ik weleens een kaartje voor heb gehaald.
Het is meer dat ik denk ik gewoon verwend ben. Ik denk wel dat voor veel mensen (niet op dit forum) het goede namen zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Weinig reden om die zo hoog op de pagina te zetten. Waren we voor dit jaar ook niet over Disclosure aan het twijfelen of ze headliner waren?
Denk dat het eerder was of er nog iets voor hen qua grote naam zou komen.


@Raskolnikov Hier worden Bicep, Haim en Moderat evenwel in hetzelfde font maar alfabetisch gezet onder de headliners. Denk dat dat bij Paolo Nutini ook zo zal zijn. Al vind ik de manier hoe ze het in het filmpje hebben gedaan wel.. verdacht. Daar staat ie op dezelfde rij.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Down the Rabbit Hole heeft toch nooit echt hele bijzondere headliners als je kijkt naar de afgelopen jaren: disclosure, editors, underworld, Janelle monae, Oscar and the Wolf etc. Denk dat we dan met Stromae en Fred again passen redelijk goed in die lijn. Wel eens met het feit dat er nog wat verassingen bij hadden gemogen maar daar is nog veel ruimte voor gezien het feit dat er pas 20 namen bekend zijn gemaakt
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Gebruikers die dit onderwerp bekijken