Down The Rabbit Hole 2023

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.391
Echt onbegrijpelijk dat al het budget naar Stromae is gegaan voor de bovenkant van de poster. Ik kan daar nog steeds totaal niet bij en het heeft flinke consequenties voor de rest van de poster, zo blijkt.
Als je niks anders kan krijgen?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ik kan me voorstellen dat als je veel waarde hecht aan headliners dit tegenvalt maar dit is toch een heel fijn rijtje over de hele breedte: IDLES, 070 shake, Joey badass, agar agar, Joey badass, phoenix, slowthai en working mens club allemaal echt toffe namen
De namen an sich zijn best ok, maar in deze line-up mis ik de wow-factor. Het is nogal ongeïnspireerd rijtje. Geen naam waarvan ik denk: hoe tof dat juist DTRH deze heeft!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.287
1.286
Gerecycled Lowlands 2.0. Zeer zwak en baal flink want het zijn dure festivals tegenwoordig. Even goed nadenken of we gaan nu met zn allen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Zaterdag dus al in de verkoop. Ik pass nog even want €255,- is best aan de prijs.

Vanavond op Kink een DTRH special.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.768
8.332
Het probleem is dat dit als een malle verkoopt.

Waardoor je zulke zwakke affiches krijgt. Nutini als headliner, ik schrik er nog van. En ook onderin is het ook niet bepaald spannend.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Het probleem is dat dit als een malle verkoopt.

Waardoor je zulke zwakke affiches krijgt. Nutini als headliner, ik schrik er nog van. En ook onderin is het ook niet bepaald spannend.
Ik vraag het me af, of dit zo goed gaat verkopen.

Laten we hopen dat Nutini zo hoog staat omdat ze de derde headliner nog bekend moeten maken en dit voor nu een relatief opvallende naam is. Wat Yannick zei, Stromae en Fred staan alfabetisch.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
816
528
Als een malle verkoopt? Vorig jaar duurde het 3 maanden om uit te verkopen. Kan me niet voorstellen dat dit sneller gaat dan de namen van vorig jaar. Of doet de combi Fred, Stromae en Nutini dat wel?
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
653
578
Gerecycled Lowlands 2.0. Zeer zwak en baal flink want het zijn dure festivals tegenwoordig. Even goed nadenken of we gaan nu met zn allen.

Lowlands en DTRH wisselen al jarenlang namen af toch? Jaar 1 op DTRH en jaar 2 op LL, of andersom.

De prijzen bij alle festivals zijn echt niet leuk meer geworden idd..
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Nutini als headliner
Is hij niet.

Qua kleine namen op zich wel vet dat ze Phoenix in een klein font kunnen zetten alhoewel die band uiteraard gewoon laat op de Hotot of de tent gaat spelen, so who cares. Froukje, Joey Bada$$, Romy, Sleaford en dan moet ik al beginnen zoeken. Dit is een buitengewoon karig rijtje. Wat een teleurstelling. En inderdaad zoals gezegd, echt geen enkele 'speciale' naam die me doet hunkeren om echt meteen m'n tickets te kopen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Als een malle verkoopt? Vorig jaar duurde het 3 maanden om uit te verkopen. Kan me niet voorstellen dat dit sneller gaat dan de namen van vorig jaar. Of doet de combi Fred, Stromae en Nutini dat wel?
Heb je de resale value van Fred Again al eens gezien?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Nutini is wel de man die al jaren de hoge plaatsen weet te pakken. Laatste keer RW was hij sub voor AM. Hopelijk kan je hier nog iets verwachten. Rosalia lijkt me al niet, als haar embargo duurt tot straks met PS dan had je met deze drop ook kunnen wachten met haar erbij.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.768
8.332
Misschien lagen mijn verwachtingen te hoog en zat ik weer voor niets te dromen van dingen als Blur en Kendrick.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Rosalia lijkt me al niet, als haar embargo duurt tot straks met PS dan had je met deze drop ook kunnen wachten met haar erbij.
Ja, inderdaad ja. Tenzij ze haar nog achterhouden zoals ze wel vaker doen met die laatste headliner.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Aan de andere kant, wel drie headliners die veel volk trekken natuurlijk. Verder gewoon niet aan mij besteed.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken