Down The Rabbit Hole 2023

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Denk je dat er geen nieuws gaat komen?

Of dat bepaalde namen exclusief voor Primavera zijn?
Tuesday Morning Day GIF by Titounis
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Stromae zou absoluut een goeie boeking zijn maar het blijft toch een tikkie oud nieuws. Als je die show eenmaal gezien hebt heb je hem ook echt wel al gezien.
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: daily en MarkD

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Mijn laatste gok:

Stromae - Rosalia - Pixies - Japanese breakfest - SAULT - Burna Boy - IDLES - Phoenix - Denzel Curry - Tinariwen - slowthai - Black Midi - 070 Shake - BCNR - Jockstrap - Bar Italia - Saâda Bonaire - Tirzah - Automatic - De ambassade - Working men's club - Bru-C - Nia Archives - Florence Adooni -
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Mijn laatste gok:

Stromae - Rosalia - Pixies - Japanese breakfest - SAULT - Burna Boy - IDLES - Phoenix - Denzel Curry - Tinariwen - slowthai - Black Midi - 070 Shake - BCNR - Jockstrap - Bar Italia - Saâda Bonaire - Tirzah - Automatic - De ambassade - Working men's club - Bru-C - Nia Archives - Florence Adooni -
Pixies als headliner? Of lees ik dat verkeerd?
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Kom maar op met die namen deze week!

Wat vonden jullie van Fred Again...? Heb echt het idee dat wat we daar hebben ervaren, heel bijzonder was. Ik zit met mn hoofd nogsteeds in de AFAS. Ik zou het graag nog een keer zien om het te verwerken, maar ik betwijfel of het op een veld net zo overkomt als wat er gebeurde in de AFAS.
Dito..wat een liefdevolle baas. Heel de zaal 1 groot warm feest. Was op Lowlands ook al een tikkie zo maar nu was het AAN. De hele show gedanst l, gelachen, gehuild en genoten. Hoogtepunt de nieuwe track met Romy van The XX on stage!!
Me happy
 
  • Geweldig
Waarderingen: MarkD

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Vrienden die mee waren, vonden Fred in AFAS dan weer echt velen malen beter. Muziekaler was echt veel meer gelaagd, Romy brak de tent af en inderdaad Chanel/New Error > Sabrina was bizar, net als de songs van USB die achter elkaar werden gepompt.

Ik zelf heb die vergelijking niet naar Lowlands, maar hoorde al dat die set wat makkelijker was. Anyway, Enorm goede show en een zekerheidje voor een optreden die enthousiast wordt ontvangen. Ben wel met je eens @nitotheno dat de Actual Life nu zijn tijd heeft gehad. Als hij erin slaagt om hierna nog een serieuze reeks goede nummers neer te zetten, gaat hij écht heel groot worden/blijven.

Ik was ook bij Phoenix, was inderdaad tof! grote productie zeg, in de Paradiso.
Misschien nog 1 AL4...en dan een nieuw project. Nog 1 zomer AL en dan terug naar bangers als Turn out the lights of iets concrptueels
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Geen échte teaser voor morgen, zal voor woensdag of donderdag dan maar worden I guess.
 

trawszkl

Playlistbediener
24 mrt 2020
15
2
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
LET"S GO

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken