Down The Rabbit Hole 2023

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Ik gok dat woensdag de eerste namen bekend gemaakt worden.

Iedereen is wel positief over Phoenix trouwens. Dat heb ik nooit zo gevoeld, maar misschien moet ik het weer eens wat intensiever gaan luisteren.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
832
537
Even gecheckt in het forum van vorig jaar, toen kwamen de namen drie dagen na de aanpassing van de huisstijl op social media (en die aanpassing was ook op een maandag).
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Donderdag gaat de dag worden! Tevens einde embargo Blur/Rosalia(wellicht?) en andere namen, gezien vele andere festivals ook nieuwe namen gaan laten zien. Interessante week gaat het in ieder geval worden

En laat The 1975 weg plz. thx.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
482
315
Zou Die Antwoord niet een van de grotere namen deze festivalzomer kunnen worden? Lijken met een nieuw album te komen en zouden ook wel passen op DTRH denk ik met de kant dat ze vorig jaar op lijken te gaan met namen als disclosure en goldband
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Donderdag gaat de dag worden! Tevens einde embargo Blur/Rosalia(wellicht?) en andere namen, gezien vele andere festivals ook nieuwe namen gaan laten zien. Interessante week gaat het in ieder geval worden

En laat The 1975 weg plz. thx.
Morgen om 12 uur Primavera, dus die zullen wel wat primeurtjes hebben. Daarna mag de rest ;-)

Woensdag of donderdag dus!

Ik hoop met je mee dat The 1975 wegblijft.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Zou Die Antwoord niet een van de grotere namen deze festivalzomer kunnen worden? Lijken met een nieuw album te komen en zouden ook wel passen op DTRH denk ik met de kant dat ze vorig jaar op lijken te gaan met namen als disclosure en goldband
Meer typische Lowlandsnaam. Daar hebben ze ook al verschillende keren gestaan en zie ik dit jaar ook wel daar verschijnen.

Ook wel een veel lompere act dan Disclosure en Goldband, ik zie dat niet werken op DTRH.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.211
4.459
Maar je zou toch zeggen (en persoonlijk ook hopen) dat Florence ook eens een NL's festival doet..
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Gebruikers die dit onderwerp bekijken