Down The Rabbit Hole 2023

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Oke, wat denken jullie over het programma van Teddy en Fuzzy in de nacht omdraaien? Fuzzy was veeeeel te druk vrijdag en zaterdag, terwijl de Teddy gewoon vrij rustig was en meer voelde als een vrijmibo. Beetje een Armadillow-fibe.

Ene kant den ik; doen. Veel fijnere bewegingsruimte. Andere kant denk ik; met die actie ga je meer richting een lowlands en een groter nachtprogramma.
Klopt, maar in 2019 met vergelijkbare namen (vind ik toch) was het er altijd maar leegjes dus.. Mja.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Oke, wat denken jullie over het programma van Teddy en Fuzzy in de nacht omdraaien? Fuzzy was veeeeel te druk vrijdag en zaterdag, terwijl de Teddy gewoon vrij rustig was en meer voelde als een vrijmibo. Beetje een Armadillow-fibe.

Ene kant den ik; doen. Veel fijnere bewegingsruimte. Andere kant denk ik; met die actie ga je meer richting een lowlands en een groter nachtprogramma.
Liever niet. Vond het heerlijk, 3 nachten in de Teddy - lekker feesten, alle ruimte om te dansen, pils halen, terug komen. Zeiken, terug komen. Je zal maar vooraan staan bij Fuzzy en moeten pissen. Zie je je vrienden nooit meer terug.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Liever niet. Vond het heerlijk, 3 nachten in de Teddy - lekker feesten, alle ruimte om te dansen, pils halen, terug komen. Zeiken, terug komen. Je zal maar vooraan staan bij Fuzzy en moeten pissen. Zie je je vrienden nooit meer terug.
Als je vooraan staat bij de Fuzzy, zit je waarschijnlijk op een punt dat je niet meer hoeft te pissen.

Maar eens hoor. Maar wat @Yannick zegt, zou het dan alleen dit jaar een knaldrang zijn, en volgend jaar weer 'hetzelfde' zijn? De bezoekersaantallen zijn ook omhoog gegaan. Benieuwd wat ze gaan doen.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: gguuss en zworp3

zworp3

Support act
17 mei 2018
833
537
Vond Fuzzy in 2019 juist niet te doen zo vol. Dit jaar alleen zondag geweest en vond het toen vol maar doable.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
hebben jullie een ezelsbruggetje om de namen van de podia te onthouden.
teddy , fuzzy, ???
ik noem t gewoon hoofd en tent

zie nu pas dat t helemaal niet hoofd is.
maar tent en kleine tent


i rest my case
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.336
1.778
hebben jullie een ezelsbruggetje om de namen van de podia te onthouden.
teddy , fuzzy, ???
ik noem t gewoon hoofd en tent

zie nu pas dat t helemaal niet hoofd is.
maar tent en kleine tent


i rest my case
Haha ik haal Fuzzy en Teddy ook altijd nog door elkaar. Hotot is redelijk duidelijk in mijn eigen hoofd.

Gek, want op Lowlands heb ik daar helemaal geen last van.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Same...

Maar dan wel in wat voor toestand dan ook je eigen tentje terug kunnen vinden. Wat zijn wij toch heerlijke wezens he.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.336
1.778
Nog een week of 8 en dan zillen we de eerste namen wel kunnen verwachten. Begint wel weer te kriebelen door al het gespeculeer.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.213
4.467
Is LCD Soundsystem nog een optie? Nieuwe single uitgebracht, afgelopen zomer volgens mij 1 exclusief optreden in Europa. Weet eerlijk gezegd niet of er aanknopingspunten zijn voor optredens volgende zomer, maar zou het heel tof vinden.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.336
1.778
Is LCD Soundsystem nog een optie? Nieuwe single uitgebracht, afgelopen zomer volgens mij 1 exclusief optreden in Europa. Weet eerlijk gezegd niet of er aanknopingspunten zijn voor optredens volgende zomer, maar zou het heel tof vinden.
Zou ik een waanzinnig mooie naam vinden, maar vraag me af of hij headlinerstatus zou krijgen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.213
4.467
Zou ik een waanzinnig mooie naam vinden, maar vraag me af of hij headlinerstatus zou krijgen.
Ja, lastig in te schatten idd. Vind ze zelf enorm tof en zou die plek zeker gerechtvaardigd vinden. Maar weet niet hoe representatief mijn opvatting is haha.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.336
1.778
Ik denk dat LCD Soundsystem ook op afsluitende plek fantastisch zou werken, maar heel breed bekend zijn ze nu ook weer niet.

Heb ze ook twee keer op Lowlands gezien, maar volgens mij stonden ze daar niet extreem hoog op affiche.

Maar als kleinste headliner zou het wel fraai kunnen worden.

Of toch een Moderatpositie afgelopen jaar?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Ja, lastig in te schatten idd. Vind ze zelf enorm tof en zou die plek zeker gerechtvaardigd vinden. Maar weet niet hoe representatief mijn opvatting is haha.
Laatste keer op Lowlands waren ze daar toch headliner? Net als op Pukkelpop. In 2016 was dat.
In 2018 waren ze afsluiter op BKS, en dat was een van de beste headliner-shows die ik op BKS gezien heb.

Tegelijkertijd was het veld verre van vol. Daarom is er op het BKS-forum nog altijd een terugkerende discussie of LCD Soundsystem een terechte headliner was.

Die set van BKS zou wat mij betreft in ieder geval prima passen op DTRH.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.252
3.817
In 2018 was LCD nog headliner op BKS. En een hele sterke headliner bovendien. Fantastisch optreden was dat met mijn persoonlijke hoogtepunt 'How Do You Sleep?' aan het einde van de eerste set. Op DTRH zouden ze zeer goed passen imo.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.336
1.778
Laatste keer op Lowlands waren ze daar toch headliner? Net als op Pukkelpop. In 2016 was dat.
Voor mijn gevoel niet als headliner. Maar nu begon ik te twijfelen en heb ik het opgezocht: wel dus.

Nou ja dan is de discussie of het wel of niet kan als headliner wel beslist.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken