Down The Rabbit Hole 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
Als hij op Lowlands kan staan kan hij ook op DTRH staan. Lowlands heeft in totaal wel meer bezoekers dan DTRH, maar in en om de Alpha passen "maar" 30.000 mensen. Dat is minder dan de Fuzzy Lop.

Maar ik kan me niet voorstellen dat Stromae na de huidige tour ook festivals gaat doen, hij heeft al eerder te kampen gehad met oververmoeidheid. Een nieuw album zie ik voor 2025 niet verschijnen, dus festivals kunnen ook nog in 2024. En dan is Pinkpop ook een optie.

Is net al aangekondigd voor Rock Werchter 2023.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Als hij op Lowlands kan staan kan hij ook op DTRH staan. Lowlands heeft in totaal wel meer bezoekers dan DTRH, maar in en om de Alpha passen "maar" 30.000 mensen. Dat is minder dan de Fuzzy Lop.

Maar ik kan me niet voorstellen dat Stromae na de huidige tour ook festivals gaat doen, hij heeft al eerder te kampen gehad met oververmoeidheid. Een nieuw album zie ik voor 2025 niet verschijnen, dus festivals kunnen ook nog in 2024. En dan is Pinkpop ook een optie.
Klopt wel ongeveer, maar op DTRH zijn uberhaupt "maar" 45.000 bezoekers. Als ik zag hoe vol het destijds bij Nick Cave was (toen er zeker 10.000 mensen minder op het terrein waren), dan lijkt de Hotot me te klein voor Stromae.

Mocht hij er wel staan, dan is het een geweldige boeking hoor. Maar hij lijkt me aan de ruime kant voor dit festival.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
828
535
Klopt wel ongeveer, maar op DTRH zijn uberhaupt "maar" 45.000 bezoekers. Als ik zag hoe vol het destijds bij Nick Cave was (toen er zeker 10.000 mensen minder op het terrein waren), dan lijkt de Hotot me te klein voor Stromae.

Mocht hij er wel staan, dan is het een geweldige boeking hoor. Maar hij lijkt me aan de ruime kant voor dit festival.
Waar ik Fuzzy Lop zei moet Hotot zijn, stop de tijd!

Maar wat ik bedoel, als het op Lowlands met 65.000 bezoekers altijd lukt om een terrein van 30.000 man niet op gevaarlijke situaties uit te laten draaien, moet dat op DTRH met een toch nog net iets groter terrein ook kunnen. Niet dat het dan lukt wordt voor wie achteraan staat, maar dat is het ook niet als je nog net aan de buitenste rand van het Alpha-terrein staat.

Is net al aangekondigd voor Rock Werchter 2023.
Nou, duidelijk wie er dus geen kijk op heeft. Tijd voor lunch!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.310
1.317
Ik hoop toch enorm dat een naam als Muse naar Werchter gaat en DTRH een beetje out of the box durft te denken m.b.t. de invulling van de headliners. En als ze dan toch voor dit soort namen gaan, dan op z'n minst geen Muse
Ik spring ook niet echt van de daken van Muse hoor. Maar als Gorillaz kunnen, kan Muse qua ordergrote ook makkelijk.

Vooralsnog sta ik van elk gerucht(of kanshebber) niet echt te springen tbh. Alleen Qotsa zal ik met gejuich ontvangen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Ik spring ook niet echt van de daken van Muse hoor. Maar als Gorillaz kunnen, kan Muse qua ordergrote ook makkelijk.

Vooralsnog sta ik van elk gerucht(of kanshebber) niet echt te springen tbh. Alleen Qotsa zal ik met gejuich ontvangen.
Muse zou inderdaad wel kunnen qua grootte (niet meer wat het geweest is toch?). Maar ik zou het wel teleurstellende naam vinden.

QOTSA ook wel weer snel op herhaling overigens; stonden er in 2018 ook nog.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Ja, wellicht klein als je het vergelijkt met namen als Editors, Muse of Disclosure. Maar de grootte vd band zegt in deze gevallen ook niet per se alles.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.310
1.317
Namen die in het voorjaar de op de Lollapalooza festivals spelen die goed passen op DTRH: Kali Uchis(!!!), Rosalia, Aurora, Sofi Tukker, Modest Mouse, Tame Impala, Purple Disco Machine. Chemical Brothers staan er ook, kan natuurlijk ook heel goed als dance afsluiter en altijd wel een lekkere show.
 

littlesimz

Playlistbediener
21 sep 2022
20
16
Namen die in het voorjaar de op de Lollapalooza festivals spelen die goed passen op DTRH: Kali Uchis(!!!), Rosalia, Aurora, Sofi Tukker, Modest Mouse, Tame Impala, Purple Disco Machine. Chemical Brothers staan er ook, kan natuurlijk ook heel goed als dance afsluiter en altijd wel een lekkere show.
Kali Uchis zou geweldig zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov en MarkD

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.571
575
The Arcs (o.a. Dan Auerbach van The Black Keys) hebben nieuw nummertje - Keep On Dreamin' - uitgebracht. Begin volgend jaar volgt een nieuw album. Vind dit wel een bandje voor DTRH eigenlijk. Geen idee of ze er ook daadwerkelijk een tour aan vast plakken in 2023.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
538
403
The Arcs (o.a. Dan Auerbach van The Black Keys) hebben nieuw nummertje - Keep On Dreamin' - uitgebracht. Begin volgend jaar volgt een nieuw album. Vind dit wel een bandje voor DTRH eigenlijk. Geen idee of ze er ook daadwerkelijk een tour aan vast plakken in 2023.
Ik zou ondertussen eigenlijk verwachten dat The Black Keys weer eens gaan touren
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Met zijn nieuwe album is Daphni wel een goede kanshebber voor de afsluitende positie op de Teddy. Heerlijke plaat.
 
  • Geweldig
Waarderingen: MarkD

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.310
1.317
Ik zou ondertussen eigenlijk verwachten dat The Black Keys weer eens gaan touren
Die touren in VS, ik verwacht ze ook -zoals eerder genoemd- deze zomer wel in EU eigenlijk. Ze zijn mij eigenlijk wel een beetje kwijt geraakt door 3 albums achter elkaar te releasen in coronatijd, maar op Lowlands was het destijds wel een leuke afsluiter in mijn herinnering.
 
  • Leuk
Waarderingen: gerrie

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.871
6.031
Met zijn nieuwe album is Daphni wel een goede kanshebber voor de afsluitende positie op de Teddy. Heerlijke plaat.
Gezien de grote van sommige acts zie ik hem eerder het nachtprogramma van de Fuzzy vullen. Kan dan als package deal wel in de Teddy met Caribou er staan.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.310
1.317
Oke, wat denken jullie over het programma van Teddy en Fuzzy in de nacht omdraaien? Fuzzy was veeeeel te druk vrijdag en zaterdag, terwijl de Teddy gewoon vrij rustig was en meer voelde als een vrijmibo. Beetje een Armadillow-fibe.

Ene kant den ik; doen. Veel fijnere bewegingsruimte. Andere kant denk ik; met die actie ga je meer richting een lowlands en een groter nachtprogramma.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Gezien de grote van sommige acts zie ik hem eerder het nachtprogramma van de Fuzzy vullen. Kan dan als package deal wel in de Teddy met Caribou er staan.
Dat is uiteraard ook mogelijk. Maar denk dat hij die spot met verve zou vervullen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken