Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

TiesVV

Nieuw lid
31 jan 2022
2
1
Hi iedereen, Ik ben nieuw hier maar lees altijd graag mee met de festival forums! Dit jaar wordt mijn eerste jaar DTRH :D
Bij de laatste drop van werchter zie ik ook sum41. Nou lijkt me dit geen typische DTRH naam maar op hun facebook geven ze aan op 2 festivals op 1 dag te spelen, zou het dan toch DTRH kunnen zijn?? Of zie ik nog een festival over het hoofd waar ze ook zouden kunnen staan? Lijkt mij wel een hele vette act, hoewel het vooral jeugdsentiment is natuurlijk.
 
  • Confetti
Waarderingen: StevieU2

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.898
Hi iedereen, Ik ben nieuw hier maar lees altijd graag mee met de festival forums! Dit jaar wordt mijn eerste jaar DTRH :D
Bij de laatste drop van werchter zie ik ook sum41. Nou lijkt me dit geen typische DTRH naam maar op hun facebook geven ze aan op 2 festivals op 1 dag te spelen, zou het dan toch DTRH kunnen zijn?? Of zie ik nog een festival over het hoofd waar ze ook zouden kunnen staan? Lijkt mij wel een hele vette act, hoewel het vooral jeugdsentiment is natuurlijk.
Welkom! Sorry om je uit je droom te helpen, maar Sum 41 staat op zondag 3 juli op Rock Werchter in België en Main Square in Frankrijk.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Disclosure in Afas gecanceld. Even op de tourlijst gekeken maar DTRH staat daar niet in. Heeft die er eerder wel ingestaan?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.898
Disclosure in Afas gecanceld. Even op de tourlijst gekeken maar DTRH staat daar niet in. Heeft die er eerder wel ingestaan?
Is ook zo'n automatisch gegenereerd iets, net zoals Bandsintown en Songkick, dus dat zegt helemaal niks.
 

Wijdje

Campingartiest
15 okt 2016
75
56
Het is pure wishfull thinking, maar in het net aangekondigde tourschema van The Smile zit een gapend gat tijdens het weekend van DTRH... Ik houd het op wishful thinking, maar wie weet, zou in ieder geval een topaankondiging zijn!
 
  • On fire
Waarderingen: StevieU2

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Stikstof gaat zo hard worden, wat kijk ik daar naar uit zeg. Overigens mis ik nog wel een naam bovenin het affiche va dit genre, en dan reken ik Little Simz niet mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Is er nog een kans op The Smile op DTRH? Blijkbaar gaan er nog meer shows worden toegevoegd. (zie Lowlands topic)
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
482
315
Ik zie The Smile ook wel komen als ik naar de tourdata kijk, daar passen een rock Werchter en dtrh nog perfect tussen. Verder hoop ik nog op pixies of jorja smith wat betreft grote namen en pinkpantheress, BCNR en wet leg in de categorie middel/kleine namen
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Als ze naar DTRH komen, waarom zou het dan nog niet bij deze rij namen aangekondigd zijn?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Met een beetje mazzel komt DTRH vrijdag dan om 11u met nieuws dat ze ook daar staan. :D

Want Paradiso zal ondanks de prijs wel snel uitverkopen toch?

Al zie ik ze DTRH niet snel aandoen.... dan hadden ze datzelfde weekend ook wel op de reguliere Werchter gestaan toch?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.156
5.462
Ik zie The Smile ook wel komen als ik naar de tourdata kijk, daar passen een rock Werchter en dtrh nog perfect tussen. Verder hoop ik nog op pixies of jorja smith wat betreft grote namen en pinkpantheress, BCNR en wet leg in de categorie middel/kleine namen
Dat weekend lijkt me bewust leeg gelaten voor iets anders, iets in de privé sfeer lijkt me.
Stonden er zoals gezegd in ander topic tijd op voor RW en waren er plots af gehaald.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Omdat ze eerst Paradiso willen uitverkopen met kaarten van 71,50 euro? (WTF is dat voor een prijs?)
75,50 zelfs met lidmaatschap haha

Maar waarom hebben ze dan bijvoorbeeld in Frankrijk en Spanje al wel meerdere data aangekondigd, zowel zaalshows als festivals? Ik weet niet waarom DTRH hier zo'n uitzondering in zou zijn. Aan de andere kant staat er wel nog maar 1 datum in Duitsland ook. Toch heb ik het gevoel dat dit het wel is voor europa en dat de andere namen inderdaad in amerika zullen zijn.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
482
315
Toffe line up van lowlands so far maar gelukkig nog niks waarvan ik het echt jammer vind dat het niet op dtrh staat of verwacht had dat er zou staan. had pink pantheress, wet leg of yard act wel graag gezien maar in die categorie staat er ook al veel leuks op dtrh. Binnenkort nieuwe namen te verwachten?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Ja, ik vind de eerste Lowlandsworp mooi, maar eigenlijk vind ik de namen op DTRH onder de headliners (die ik ook prima vind, zeker Gorillaz) toch net iets mooier. Moderat, Wilco, Little Simz, Kae Tempest, St Vincent en Bicep bijvoorbeeld zijn echt goede namen. Al heb ik ze wel al allemaal verscheidene keren gezien.

Waarbij ik desondanks Lowlands altijd net iets leuker vind dan DTRH, aangezien je daar iets meer keuze hebt.

Maar beide festivals zitten dit jaar dicht op elkaar.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Had Kyteman wel verwacht weer, in de Lowlands line-up. En daarmee hoopte ik dat ze ook weer op DTRH zouden staan. Zou eeuwig zonde zijn als die reünie nu niet doorgaat.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
482
315
Lees net dat de frontman van BCNR de band verlaat, jammer! Had ze graag op een festival gezien deze zomer
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken