Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Misschien dat veel mensen toch nog willen afwachten hoe de situatie in de zomer er uit gaat zien of schrikken van de ticketprijs die natuurlijk wel een stuk hoger is dan vóór corona
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.311
1.741
Situatie nu is wel nét iets anders dan juni (?) van dit jaar imo, heeft er ook wel wat mee te maken denk ik.
Ik zou denken dat de behoefte om er zeker bij te zijn als het doorgaat zou overheersen. Het is dan drie jaar geleden dat het kon….
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Ik zou denken dat de behoefte om er zeker bij te zijn als het doorgaat zou overheersen. Het is dan drie jaar geleden dat het kon….
Zo dacht ik idd ook. Beetje het beeld van de koeien die weer in de weide mogen na een winter op stal. Opvallend dat het anders blijkt.
Misschien een vlottere verkoop als de volgende namen zijn genoemd. Dan is het programma volume net wat voller. Tenzij ze Frans Duits aankondigen ? …..
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
De 3 headliners staan natuurlijk al vast maar wie zouden de subs of tentafsluiters zijn? Als ik naar de line up kijk denk ik Moderat, Wilco en Bicep maar hoop dat er in dat segment nog wat bij gaat komen in een volgende drop. Idles of pixies misschien?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.311
1.741
De 3 headliners staan natuurlijk al vast maar wie zouden de subs of tentafsluiters zijn? Als ik naar de line up kijk denk ik Moderat, Wilco en Bicep maar hoop dat er in dat segment nog wat bij gaat komen in een volgende drop. Idles of pixies misschien?
Ik zou de Pixies wel wat vinden voor de David Byrne plek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Goanna en Marin

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Jammer dat IDLES op Pinkpop staat, hoeven we die niet meer te verwachten voor dtrh denk ik
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
900
748
Iemand enig idee wanneer een eventuele volgende drop kan plaatsvinden? Ben heel benieuwd wat er nog bij de nu al voor mij geweldige line up erbij komt.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
The Murder Capital met hun nieuwe album, aub, tegen die tijd zal dat wel klaar zijn, mag wel langskomen. Waren ze ook niet geboekt voor 2020 ?
 

ikheetmark

Playlistbediener
23 jan 2022
8
17
ik hoop eigenlijk nog wel op een lucy dacus, arca, fka twigs, magdalena bay, mitski of japanese breakfast. beetje veel gevraagd maar al een van deze zou al cool zijn!
er staan echt al wat namen in waar ik naar uitkijk maar ik vond 2019 met rosalia, robyn en janelle monae zo tof dat ik wel hoop op dat soort van interessante pop keuzes.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken