Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Ik heb de code ook op een ander Ticketmaster account gebruikt. Wellicht komt het daardoor.
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Ik denk ook dat het uitverkoopt. Mooie line-up tot zover, veilig ook als t niet doorgaat en velen zullen wel weer zin hebben in een festival. Ik wel in iedergeval !!
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Vandaag nieuwe namen voor mad cool, zou daar iets tussen zitten voor DTRH? Voor mij mogen nathy peluso en modest mouse wel doorkomen naar Beuningen
 

Wumbo

Nieuw lid
2 dec 2021
1
0
Iemand toevallig nog een presale code over? Wordt toch eens tijd dat ik DTRH mee ga maken.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.311
1.741
Genoeg interessante namen op affiche Mad Cool voor DTRH als je mij vraagt. Wolf Alice, Chvrches, Villagers (stonden vorig jaar ook op programma), Tom Misch.

En natuurlijk Placebo en London Grammar, maar of er nog namen van dit formaat bijkomen?
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.146
4.337
London Grammar zou ik heel erg toejuichen, maar is misschien wel wat aan de grote kant idd! Maar Mad Cool heeft meer dan genoeg moois dat langs mag komen!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.311
1.741
De drie headliners hebben we natuurlijk al.

Denk dat Moderat en Bicep de laatste acts zullen zijn in de Teddy. Wilco wellicht ook? Of zouden die subheadlinen in de Hotot? Haim verwacht ik daar wel. Two Door Cinema Club ook ergens in de Hotot. Misschien is dat dan wel de derde. Al zie ik die ook wel vroeg in de middag staan.

Little Sims, St Vincent en Kae Tempest als subheadliner in de Teddy (mag je dat subheadliner noemen? afijn jullie snappen het wel).

Dan zou je denken dat er nog wel wat middelgroots bij kan. Een of twee acts voor later in de Hotot wellicht?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.799
5.884
Uh idk, vind dat we omdat we een prijsstijging hebben gekregen daar ook enigszins wat mag tegenover staan. Voor mijn part mogen die (London Grammar) gewoon subben voor TWOD.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.311
1.741
Uh idk, vind dat we omdat we een prijsstijging hebben gekregen daar ook enigszins wat mag tegenover staan. Voor mijn part mogen die (London Grammar) gewoon subben voor TWOD.
Ja misschien wel. TWOD is niet de grootste headliner denk ik. Al zie ik de combi met Wilco ook nog wel gebeuren.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.799
5.884
Ja misschien wel. TWOD is niet de grootste headliner denk ik. Al zie ik de combi met Wilco ook nog wel gebeuren.
Wilco ging op vrijdag in de Teddy staan in 2020 met Beck en Disclosure op de Hotot, tenzij je denkt dat ze Beck in de Teddy gingen stoppen dat mag ook. :p Dus denk dat die gewoon dezelfde spot gaan krijgen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.311
1.741
Wilco ging op vrijdag in de Teddy staan in 2020 met Beck en Disclosure op de Hotot, tenzij je denkt dat ze Beck in de Teddy gingen stoppen dat mag ook. :p Dus denk dat die gewoon dezelfde spot gaan krijgen.
Ah dat wist ik niet van Wilco. Dan moet er nog wel iets bij voor TWOD ;-)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Zou dat een mooie spot kunnen zijn voor Stromae? Of is teveel wishful thinking? (dat wordt vermoedelijk gewoon Lowlands :( )
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Ik hoop ergens dat IDLES alsnog bekend wordt gemaakt, past nog in hun tourschema en lijkt wel logisch als je naar de vorige twee edities kijkt (2020-2021). Die zijn inmiddels ook wel groot genoeg om de Teddy of hotot te subben denk ik?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Ah dat wist ik niet van Wilco. Dan moet er nog wel iets bij voor TWOD ;-)
Vraag me af hoe lang Wilco mag spelen. Normaal komt die band echt tot zijn recht als die lekker lang spelen. Mag ook, met zo'n uitgebreide catalogus. Een krap uurtje zie ik niet echt gebeuren/zou doodzonde zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Zou dat een mooie spot kunnen zijn voor Stromae? Of is teveel wishful thinking? (dat wordt vermoedelijk gewoon Lowlands :( )
Ben bang van wel, aan de andere kant hadden we daar in 2018 ook David Byrne staan die ik niet minder groot vind dan Stromae dus wie weet ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.547
548
Vraag me af hoe lang Wilco mag spelen. Normaal komt die band echt tot zijn recht als die lekker lang spelen. Mag ook, met zo'n uitgebreide catalogus. Een krap uurtje zie ik niet echt gebeuren/zou doodzonde zijn.
Idd, alleen al met Impossible Germany ben je 10 minuten verder. Geweldige live band.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

lemarchanddesable

Nieuw lid
3 dec 2021
3
7
Hi everyone! Sorry about the english, but I'm Spanish and I don't speak dutch
I come from another forums like efestivals, etc and decided to attend this year to DTRH
I just wanted to ask if any of you still have a code for the early bird and if you would be kind to let me use it ;)
Thanks in any case
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken