Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

nitotheno

Support act
29 jan 2018
900
748
Drie van mijn vier meest beluisterde artiesten van het afgelopen jaar komen naar dit festival. Ik moet gaan, heerlijke line up imo.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.311
1.741
Drie van mijn vier meest beluisterde artiesten van het afgelopen jaar komen naar dit festival. Ik moet gaan, heerlijke line up imo.
Welke zijn dat?

Voor mij zijn dat sowieso Little Simz en Kae Tempest. En ook Dry Cleaning en Molchat Doma.

Gorillaz natuurlijk een alltime favourite.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.799
5.885
Iemand al aan het puzzelen geweest in tourschema's? Denk dat het vr: Disclosure / za: Gorillaz / zo: TWOD zal worden. De rest is me vooralsnog een beetje een vraagteken.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.311
1.741
Vroeger ging ik wel in tourschema's puzzelen, nu zie ik het wel. Als er maar niet teveel toffe dingen tegelijkertijd zijn, dat is mijn enige zorg.

En ik zou het wel waanzinnig vinden als de Gorillaz het festival afsluiten. Dat zou er een mooie eindklap op geven.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.799
5.885
Ohja, Ide was gisteren te gast bij KINK. Iemand die weet of je dat kunt herbeluisteren?
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
900
748
Wie gaat hier morgen in de presale al zijn tickets halen? :D

Ik wil ze zeker halen. Zit alleen nog met het luxeprobleem dat ik kaartjes voor een concert van Billie Eilish in Zurich heb, op 2 juli. Iemand tips hoe je van internationale tickets kan afkomen?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Even contact opnemen met Ticketmaster. Hier in Nederland is er een wachtlijst, wellicht dat dat daar ook zo is. :)
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
900
748
Dank voor de tips! Hmm, probleem is wel ook dat ik destijds zo gek was om platinum tickets te kopen. Gaat nog een opgave worden om daar een redelijk bedrag voor terug te krijgen.

Ach, als Down the rabbit hole '22 in ruil daarvoor door kan gaan, is alles vergeten en vergeven.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.086
297
Ga hier morgen ook kaarten voor kopen! Vind de lineup vooralsnog beter dan die van de afgelaste editie.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken