Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Tash Sultana had op dtrh niet misstaan, dat is echt een topboeking. Maar inderdaad, het ontloopt elkaar niet heel veel. Eerste keerdtrh, na 10 keer Lowlands. Benieuwd of ik de nachten in de bravo/24h ga missen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Tash Sultana had op dtrh niet misstaan, dat is echt een topboeking. Maar inderdaad, het ontloopt elkaar niet heel veel. Eerste keerdtrh, na 10 keer Lowlands. Benieuwd of ik de nachten in de bravo/24h ga missen.
Die heb ik een keer gezien op DTRH, ik vond het echt tenenkrommend. Alsof ze één lang nummer speelde...

Maar dat kan een kwestie van smaak zijn haha.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Die heb ik een keer gezien op DTRH, ik vond het echt tenenkrommend. Alsof ze één lang nummer speelde...

Maar dat kan een kwestie van smaak zijn haha.
Oh ik geloof je direct hoor. Haar studioalbums vind ik in ieder geval heerlijk, ben wel benieuwd hoe het live overkomt.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Oh ik geloof je direct hoor. Haar studioalbums vind ik in ieder geval heerlijk, ben wel benieuwd hoe het live overkomt.
Ik moet zeggen dat ik toen vooraf twee nummers of zo had geluisterd en dat ik wel enthouisast en nieuwsgierig was. Maar live viel het toen tegen. Maar inmiddels zijn we ook al weer wat jaren verder, misschien is haar catalogus nu uitgebreider en gevarieerder. Iedereen verdient een tweede kans ;-)
 
  • Leuk
  • Confetti
Waarderingen: Christiaan en StevieU2

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Deze week wellicht, anders hopelijk volgende week.

Zou FKA Twigs heel graag willen zien, hier of op LL. Pixies zou ik ook mooie toevoeging, of Kraftwerk. Kan denk ik nog één redelijk grote naam bij.

Low, Luwten. En nog een dance naam naast Bicep en Moderat, om de Teddy af te sluiten. Wellicht Jon Hopkins weer eens?

En tevens ben ik van mening dat er nog wel iets meer hiphop bij mag (maar dat zeg ik volgens mij altijd, begin een beetje op Cato de Oudere te lijken....)
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijdje

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ik moet zeggen dat ik het programma echt al heel dik in orde vind. Mooie grote en middelgrote namen, interessante acts onderin.

Daarom denk ik dat we het grootste vuurwerk al gehad hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

nitotheno

Support act
29 jan 2018
901
749
Deze week dan maar een DTRH drop? Welke namen hopen jullie te zien?

Weetje, ik zit zo naar die line-up te kijken.. Ik vind die eerste drop toch een partij goed eigenlijk.
Aanvullend zou ik persoonlijk namen als FKA Twigs, Froukje, Meskerem Mees, Dijon, Lord Huron, Peter Mcpoland, Dominic fike enz. heel vet vinden.
Weet alleen niet wat haalbaar is/wie er tourt.

Maar nogmaals, mijn twee favoriete artiesten van het moment (Clairo en Phoebe Bridgers) komen. Aangevuld met bands/artiesten die voor mij regelmatig in mijn playlists staan (Disclosure, Gorillaz, Bicep, girl in red, Little simz, S10, Spinvis, enz.) en tot slot nog aangevuld met een oude liefde van vroeger (Two door cinema club).

Ik hoop toch zo dat het door kan gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijdje en Raskolnikov

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
273
221
Deze week dan maar een DTRH drop? Welke namen hopen jullie te zien?
Gaan echt geen drop doen deze week met de verkoop van lowlandskaarten deze week. Hooguit volgende week om mensen te trekken die naast een Lowlands kaartje hebben gegrepen.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Wijdje

Campingartiest
15 okt 2016
73
53
Weetje, ik zit zo naar die line-up te kijken.. Ik vind die eerste drop toch een partij goed eigenlijk.
Aanvullend zou ik persoonlijk namen als FKA Twigs, Froukje, Meskerem Mees, Dijon, Lord Huron, Peter Mcpoland, Dominic fike enz. heel vet vinden.
Weet alleen niet wat haalbaar is/wie er tourt.

Maar nogmaals, mijn twee favoriete artiesten van het moment (Clairo en Phoebe Bridgers) komen. Aangevuld met bands/artiesten die voor mij regelmatig in mijn playlists staan (Disclosure, Gorillaz, Bicep, girl in red, Little simz, S10, Spinvis, enz.) en tot slot nog aangevuld met een oude liefde van vroeger (Two door cinema club).

Ik hoop toch zo dat het door kan gaan.
Hier precies hetzelfde, alles wat er nog bij komt is eigenlijk mooi meegenomen! Hoop nog wel op wat hiphop en wellicht nog iets ietwat harders dan wat er nu staat (iets in de trend van Code Orange, Backxwash o.i.d., 2 compleet verschillende acts, I know haha!)
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik hoop op kleine parels zoals Amy Root, Meetsysteem, Navaronne....
Verder deel ik de mening dat het al dik in orde is
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Vind dat ze er zich qua headliners er vrij gemakkelijk hebben vanaf gemaakt. Natuurlijk is The War On Drugs met een lange headlineset op zondag héérlijk, ik had gewoon iets spannender of extra's verwacht naast Disclosure. Ze passen natuurlijk prima in het rijtje Nicolas Jaar, Moderat, Underworld die eerder al headlineden, maar toch hoop ik dat er nog wat bijkomt. Qua undercard zit het wel prima, alleen die tweede lijn.. Nog wat magertjes vind ik. Kacey Musgraves kunnen we wel verwachten, Jorja Smith misschien, Balthazar wééral? Op RW kan 't, hier ook?, Jamie xx? Er zijn er een aantal overgezet naar andere festivals, dus dat biedt ook nieuwe kansen natuurlijk.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Kacey Musgraves staat al op Pinkpop. Jamie XX op BKS.

Heb ergens nog hoop dat DTRH FKA Twigs aankondigen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Kacey Musgraves staat al op Pinkpop. Jamie XX op BKS.

Heb ergens nog hoop dat DTRH FKA Twigs aankondigen.
Pfoe rip die twee. Nuja, vind Moderat wel prima hoor als compensatie voor Jamie. Voor Kacey mag er toch wel wat moois voorzien worden, zo'n exclusieve act.

Iets als Courtney Barnett had hier ook gewoon mogen en moeten staan. IDLES en Moses Sumney kunnen hier wel niet missen, toch? MIA zou wel geinig zijn. Caribou? Charli XCX? Caroline Polachek? De middenmoot mag gewoon nog wat versterkt worden vind ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken