Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.126
Ik zie haar graag komen maar zou een subpositie voor Jorja Smith best hoog vinden.

Stiekem de hoop dat Grimes ook komt. Staat als DJ op Primavera, zou mooi zijn als er wat Europese tourdata bijkomen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Jorja kan ook prima in de tent natuurlijk, werkt misschien zelfs beter voor haar muziek. Geef haar de Grace Jones -spot bv. Die haar dj-set stelt écht niet veel voor tbh.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.126
Zie Eefje de Visser en misschien Froukje er ook nog wel bijkomen trouwens. Goldband en Hang Youth staan ook op Lowlands én DTRH. Eefje zou er vorig jaar ook staan toch?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Eefje ging vrij hoog staan op de laatzomer editie van 2021, wie weet komt ze wel terug.

Bandje als MEUTE zie ook wel weer terug geboekt worden. Waarom, geen idee maar bon.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Eerste namen voor Paradise City, zelfde weekend als DTRH. Doe maar John Talabot, Octo Octa, KI/KI, Powder, Shanti Celeste etc. van dit rijtje hoor.

paradise-city-2022.jpeg
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Hunee en Soichi Terada zouden echt heerlijk zomerse namen zijn voor in de nacht! En Lola Haro misschien als Belgische vertegenwoordiging?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Poah. Hunee en Ki/Ki zullen toch wel komen ja? Vooral de laatste lijkt mij ook wel een zekerheidje. Ben Ufo ook top, stuur maar door!

Vraagje; tot hoe laat gaat het door? Ik weet dat de programmering rond half 5 is afgelopen, maar is er nog iets van een 24h tent zoals lowlands? Of iets wat nog iets langer doorgaat dan de program ring ?
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
669
595
Mac DeMarco geeft een exclusieve Nederlandse show aan het strand in Bloemendaal in juli, dus die zal niet komen
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Poah. Hunee en Ki/Ki zullen toch wel komen ja? Vooral de laatste lijkt mij ook wel een zekerheidje. Ben Ufo ook top, stuur maar door!

Vraagje; tot hoe laat gaat het door? Ik weet dat de programmering rond half 5 is afgelopen, maar is er nog iets van een 24h tent zoals lowlands? Of iets wat nog iets langer doorgaat dan de program ring ?
Volgens mij is het echt klaar op een gegeven moment. half 5 zou goed kunnen; geen 24 uurs tent of zo.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Inderdaad niks van bekend. Maar zie juist alle reden om te touren aangezien de hele groep solo verder gaat, blazen een hele tour in EU af en met een beetje wishfull thinking zou dat ook leuke boeking zijn.
Joba tweette erover dat hij dit jaar een album gaat uitbrengen. Ik denk sowieso dat (bijna) alle leden wel iets solo gaan doen. En met die workrate die ze hadden tijdens Brockhampton zou het mij tegelijkertijd ook niet verbazen als iemand van hun dit jaar nog tourt.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.585
585
Vind het toch bijzonder dat op de site van Wilco DTRH niet benoemd staat tussen de andere tourdata.

Hopelijk doen ze in het najaar ook nog de Yankee Hotel Foxtrot Anniversary tour in NL.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Vind het toch bijzonder dat op de site van Wilco DTRH niet benoemd staat tussen de andere tourdata.

Hopelijk doen ze in het najaar ook nog de Yankee Hotel Foxtrot Anniversary tour in NL.
Dat was eerder al eens gezegd. Vooral Gorillaz en Disclosure is dat ook het geval.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.126
Kunnen we Selah Sue afschrijven nu ze al op Pinkpop staat of zal ze wel op beide festivals kunnen spelen?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Geen nog volgens mij. Wel jammer!
Welke namen van Pinkpop zou je graag willen zien dan? Ik bekeek het programma vanochtend per dag, maar ik werd er niet heel vrolijk van. Van de vrijdag denk ik dat ik Danny Vera en Froukje nog de interessantste namen vind. Van de zaterdag (buiten Pearl Jam) enkel Crowded House. Selah Sue en Courtney Bartnett wellicht eventueel. En van de zondag vooral Interpol, Ziggy Marley en Nile Rodgers. Eefje de Visser staat er al.

Toen de namen bekend gemaakt werden leek het programma me dik in orde, maar als ik het zo op een rijtje zie.... Niet alleen Pinkpop, Werchter overigens ook.

Hoop dus meer op "nieuwe" namen eigenlijk. Weet niet of dat realistisch is...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken