Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Sinds ze op Werchter geen lange headlineset hebben, kan dit ook zo worden op DTRH.
.Paak speelde op Werchter 70 minuten en op DTRH 90, Janelle Monae speelde een uurtje op RW en 75 op DTRH. Aan de andere kant spelen headliners vaak niet echt lang; enkel Cave, .Paak, QOTSA en Editors speelden al langer dan 75 (90 m.n.) minuten. Zie Gorillaz gewoon 90 minuten spelen, Disclosure vijf kwartier zoals andere dance headliners (Underworld, Moderat..) en TWOD is een beetje een wild card. Ik reken er wel een beetje op tbh.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2
12 nov 2016
655
392
.Paak en Monae zijn niet echt vergelijkenismateriaal, gezien ze destijds niet headlineden op Werchter.

In theorie zou TWOD best 90 minuten kunnen krijgen i.p.v. 75. Al is dat nog steeds niet ideaal gezien hun eigen losse shows over de twee uur gaan. Maar goed, festivals.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Denk ook niet dat dat extra kwartiertje voor TWOD veel toevoegt aan de show tbh. Het is naar mijn mening en beetje voortkabbelende muziek met een constante spanningsboog. Werkt voor mij althans nooit heel goed live. Voel voor mij op LL niet heel goed, misschien nu op DTRH een beter podium :).
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Voor de edities in 2019 en 2020 kwam de tweede worp met namen op respectievelijk 21 en 26 februari. Je zou denken dat volgende week dinsdag, woensdag of donderdag ook nieuwe namen gaan komen.

Vorig jaar was de eerste worp pas in april, dus dat is niet echt vergelijkingsmateriaal.

Ben benieuwd. Maar verwacht vooral namen aan de onderkant, misschien één of twee grotere namen.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en zworp3
12 nov 2016
655
392
Denk ook niet dat dat extra kwartiertje voor TWOD veel toevoegt aan de show tbh. Het is naar mijn mening en beetje voortkabbelende muziek met een constante spanningsboog. Werkt voor mij althans nooit heel goed live. Voel voor mij op LL niet heel goed, misschien nu op DTRH een beter podium :).
Okee, maar als het je ding niet is dan houdt het toch al op. Een kwartier extra kan voor de fans het verschil betekenen tussen een favoriet zoals Thinking of a Place wel of niet meemaken. Overigens vrees ik wel dat het publiek op DTRH er massaal doorheen gaat lullen, maar da's een andere kwestie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 40773

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Okee, maar als het je ding niet is dan houdt het toch al op. Een kwartier extra kan voor de fans het verschil betekenen tussen een favoriet zoals Thinking of a Place wel of niet meemaken. Overigens vrees ik wel dat het publiek op DTRH er massaal doorheen gaat lullen, maar da's een andere kwestie.
Dat is sowieso overal al, zelfs in paradiso achterin. Staan ze gewoon Ajax te kijken op hun telefoon op een woensdagavond :mad:
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Okee, maar als het je ding niet is dan houdt het toch al op. Een kwartier extra kan voor de fans het verschil betekenen tussen een favoriet zoals Thinking of a Place wel of niet meemaken. Overigens vrees ik wel dat het publiek op DTRH er massaal doorheen gaat lullen, maar da's een andere kwestie.
Foute aanname. Ik ben héél erg fan van The War on Drugs, heb alles op vinyl van ze. Ik zie alleen liever een headliner met andere energie. Ik zie ze liever in een concerthal.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Ben benieuwd. Maar verwacht vooral namen aan de onderkant, misschien één of twee grotere namen.
Als je alles een beetje invult, dan heb ik een beetje het gevoel alsof we net nog redelijk wat namen voor Teddy en Hotot tegoed hebben? Headliners zijn wel bekend, maar qua subs en tentafsluiters mis ik nog wel wat namen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.510
6.183
En vanaf nu is het ook mogelijk om je tickets te verkopen (of tweedehands tickets te kopen) via Ticketmaster.

Mooie gelegenheid om er morgen nog wat namen uit te gooien, of niet?!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Als je alles een beetje invult, dan heb ik een beetje het gevoel alsof we net nog redelijk wat namen voor Teddy en Hotot tegoed hebben? Headliners zijn wel bekend, maar qua subs en tentafsluiters mis ik nog wel wat namen.
Vind het wel lastig in te schatten. De headliners zijn inderdaad duidelijk.

Bicep, Moderat en Little Simz zouden de Teddy kunnen afsluiten.

Wilco vind ik lastig. Die kunnen subheadlinen op Hotot of de Teddy afsluiten.

Haim zie ik ook wel subheadlinen op Hotot. St Vincent, Clairo en Kae Tempest subben in de Teddy?

My Baby en Two Door Cinema Club ergens in de middag op de Hotot?

Dus wellicht nog een sub op de Hotot erbij, misschien nog een sub voor de Teddy. Maar ik denk dat de bovenste twee rijen in de grootste tenten dan wel gevuld zijn.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Je schat Simz veels te hoog in. In 2019 had je daar Yorke, Grave Jones en Robyn als afsluiters. Dat is echt wel een ander kaliber hoor. De populariteit van BICEP vind ik wat overdreven, maar het zou goed kunnen dat we met BICEP, Moderat en Wilco wel al onze drie tentafsluiters hebben. Missen er wel nog twee subs, HAIM zie ik wel subben. Ook Tempest schat je, vind ik vrij hoog in. Dacht dat die meer iets was voor de kleinere tenten?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.510
6.183
Ik zie Clairo ook niet zo snel subben tbh. Zie die eerder ergens vroeg in de avond staan. Of schat ik haar populariteit dan te laag in?
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
512
336
Denk het ook inderdaad, little simz zie ik eerde dezelfde spot als Skepta of Rosalia innemen. Ik denk niet heel realistisch maar zou het heel tof vinden als moderat en bicep na de hotot headliner in de Teddy zouden spelen zoals Nicolas jaar een paar jaar terug, die rabbit radio voelt altijd een beetje als goedkope opvulling.
 
  • On fire
Waarderingen: StevieU2

Gebruikers die dit onderwerp bekijken