Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

Marin

Dagopener
14 apr 2021
512
336
En ik denk dat we nog wel wat grote namen voor de subs mogen verwachten en wellicht ook nog een "legend" als Grace Jones, David Byrne etc.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Ik heb Simz ook hoog zitten. Al zal zij 100% zeker op het podium van Gorillaz verschijnen met het nummer Garage Palace dus ik verwacht daarin dat zij wel ergens eind middag zal staan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.509
6.183
Ik heb Simz ook hoog zitten. Al zal zij 100% zeker op het podium van Gorillaz verschijnen met het nummer Garage Palace dus ik verwacht daarin dat zij wel ergens eind middag zal staan.
Is het al zeker dat Simz en Gorillaz op dezelfde dag spelen?

Edit: Zie net trouwens dat DTRH is toegevoegd op de site van Gorillaz. Ze spelen op de zaterdag. Had ze eigenlijk als festivalafsluiter verwacht.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
We gaan het zien. Denk dat Little Simz hoog komt te staan, al kan de Rosalia spot ook wel. Is er zoveel verschil met een Robyn? Nee toch?

En als er iets bijkomt dat hoger op het affiche komt te staan, dan ben ik daar uiteraard niet op tegen.

Maar ik verwacht dat we de Teddyafsluiters wel hebben. Bicep en Moderat kunnen niet missen lijkt me.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
854
560
Er staan dit jaar 15 namen groot in het programma en de rest wat kleiner, in 2019 was dat ook het geval. Toen stonden in het overzicht eerst de 3 headliners genoemd Editors/Janelle/Underworld, vervolgens Thom Yorke (die natuurlijk net zo goed headliner had kunnen zijn, maar in een tent wilde) en daarna de subs Foals/Vampire Weekend/De Staat. Vervolgens 8 andere artiesten die allen op/in Hotot en Teddy Widder stonden.

Dit jaar is duidelijk dat Disclosure/Gorillaz/War On Drugs headliner zijn op vr/za/zo
Daaronder staan Bicep, Haim en en Moderat, dat lijken me dan de subs. Die passen gezien de tourinfo op deze volgorde: vr Haim za Moderat zo Bicep.
Dan heb je dus elke dag één van de dance-act gecombineerd met iets anders als afsluiters op de Hotot.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
We gaan het zien. Denk dat Little Simz hoog komt te staan, al kan de Rosalia spot ook wel. Is er zoveel verschil met een Robyn? Nee toch?

En als er iets bijkomt dat hoger op het affiche komt te staan, dan ben ik daar uiteraard niet op tegen.

Maar ik verwacht dat we de Teddyafsluiters wel hebben. Bicep en Moderat kunnen niet missen lijkt me.
Jawel joh haha.

Denk ik ook, ja.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Er staan dit jaar 15 namen groot in het programma en de rest wat kleiner, in 2019 was dat ook het geval. Toen stonden in het overzicht eerst de 3 headliners genoemd Editors/Janelle/Underworld, vervolgens Thom Yorke (die natuurlijk net zo goed headliner had kunnen zijn, maar in een tent wilde) en daarna de subs Foals/Vampire Weekend/De Staat. Vervolgens 8 andere artiesten die allen op/in Hotot en Teddy Widder stonden.

Dit jaar is duidelijk dat Disclosure/Gorillaz/War On Drugs headliner zijn op vr/za/zo
Daaronder staan Bicep, Haim en en Moderat, dat lijken me dan de subs. Die passen gezien de tourinfo op deze volgorde: vr Haim za Moderat zo Bicep.
Dan heb je dus elke dag één van de dance-act gecombineerd met iets anders als afsluiters op de Hotot.
Alleen, dat zijn geen subs.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.674
Ik heb Simz ook hoog zitten. Al zal zij 100% zeker op het podium van Gorillaz verschijnen met het nummer Garage Palace dus ik verwacht daarin dat zij wel ergens eind middag zal staan.
En Clint Eastwood, als je hun huidige setlist bekijkt. Wat een bom van een set lijkt me dat zeg. En blij dat oude klassiekers als 19-2000 en DARE er weer inzitten.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Is het al zeker dat Simz en Gorillaz op dezelfde dag spelen?

Edit: Zie net trouwens dat DTRH is toegevoegd op de site van Gorillaz. Ze spelen op de zaterdag. Had ze eigenlijk als festivalafsluiter verwacht.
Ik heb het idee dat dit enige tijd geleden gewoon een package deal was met Little Simz en De La Soul die altijd op dezelfde dag stonden. Op haar website staat dat ze op vrijdag staat, en Gorillaz dus op zaterdag? Hmm, vind ik vreemd.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.509
6.183
Ik heb het idee dat dit enige tijd geleden gewoon een package deal was met Little Simz en De La Soul die altijd op dezelfde dag stonden. Op haar website staat dat ze op vrijdag staat, en Gorillaz dus op zaterdag? Hmm, vind ik vreemd.
Staat nog niet accuraat op de site van Simz denk ik: Daar staan volgens mij alle festivals waar ze speelt automatisch op de eerste dag van het festival aangegeven.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Het is niet omdat Simz een nummer heeft met Gorillaz dat ze per se ook op dezelfde dag staat. Denk dat Gorillaz niet echt een tournee doet, maar gewoon enkele losse shows doet deze zomer en er qua package deal misschien een kleinere artiest bij zit.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.509
6.183
Gorillaz staat iig op zaterdag. Ben benieuwd wanneer Simz speelt. Hoop inderdaad op dezelfde dag. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss
12 nov 2016
655
392
Foute aanname. Ik ben héél erg fan van The War on Drugs, heb alles op vinyl van ze. Ik zie alleen liever een headliner met andere energie. Ik zie ze liever in een concerthal.
Okee, dus hun festivalenergie is niet je ding. ;) Helemaal prima, maar dan kan dat extra kwartiertje er alsnog bij.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
512
336
Vandaag niet dus, volgende week lijkt mij ook het meest logisch. Ze hebben er denk ik ook niet veel haast mee nu het al uitverkocht is
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Morgen of overmorgen dan maar ja.
Ook al zit in net in quarantaine vanwege Corona, toch begin ik wel hyped te worden voor deze festivalzomer in vooruitzicht!
 
  • Verdrietig
Waarderingen: @Marc

Gebruikers die dit onderwerp bekijken