Zo daar ben ik weer!
must see; Underworld(3.5 x gezien, blijft fenomenaal), Thom, Donny Benet, Kamasi, Khruangbin, Balthazar, Orpheu The Wizard, Grace Jones, Skepta en zeker Jonathan Wilson(Absolute aanrader voor de psychedelic fans, was de gitarist van Roger Waters op zijn afgelopen tour. Ik ben zó verbijsterd dat hij komt)
Leuk: The Roots, De Staat, Henge, Maribou State, David August, George fitzgerald, Comet is Comming, Altin Gun.
Verder moet ik nog veel gaan luisteren en ontdekken.. maar ik wil ook verrast worden
Wat de nacht betreft:
Ik mis echt stevige DJ's zoals ze de vorige jaren hadden:
Black Madonna, Rahaan, Daphni en Hunee, Mr Scruff, Vunk, Motor City Drum Ensemble, 2mandy djs...
Oprheu en Dam Funk zijn gruwelijk gaaf, maar niet zo groots als bovengenoemde.
Verder stonden in 2017 Trentemøller en Nicolas jaar nog ná de headliners op de planken (tussen 00:00 en 01:00) dus het is aannemelijk dat George Fitzgerald, Thom en David August hier wel staan.
Het lijkt me machtig mooi om wat van jullie mooie mensen te treffen op het festival! Ik hoor ter zijner tijd graag waar em wanneer!
Overigens; Zijn hier ook nog echte nachtbrakers? Die nog een stevig potje gaan afteren?