Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
nieuwe foals album is erg lekker!
Lekker sfeervol en swingend inderdaad, maar geen grote uitschieters en een beetje gelijkmatig. Wordt wel nieuwsgierig naar hoe deze songs live overkomen.
Kan zo maar eens lekker hypnotiserend worden
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Gaat er iemand morgen toevallig naar de Staat in AFAS?

Tickets gaan lekker goedkoop weg via TicketSwap.. misschien wil ik wel een kijkje gaan nemen.
 

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
Must sees: agar agar, the Comet is coming, Grace Jones, Cory Henry, olafur arnalds, Thom Yorke, Slowthai, David August, khruangbin, Skepta, Kamasi Washington

Leuk: underworld, Janelle Monea, Robyn, vampire weekend, Foals, Aurora, LP, Rosalia, RBCF, Ry x, Mahalia, Sam Fender, Henge, Donny Benet, Sho Madjozi, Alton Gun.

Hoop ook op nog een paar DJ's in de nacht als Ross from Friends of Charlotte de witte zou ik heel blij van worden



 

lexisgeheim2

Playlistbediener
10 dec 2017
16
0
Ik verwacht echt niks groots meer voor de nacht, ze hebben al aangegeven dat de programmering voor de podia nu rond is + ik meen dat Ide Kofferman in een interview heeft laten vallen dat veel mensen om "dance/techno acts"(geef t n naam) vragen, maar ze willen zich niet als zo'n soort festival indentificeren.

Ik denk dat we t dus met Dam Funk en Oprheu moeten doen in de Fuzzy(geen Straf, Oprheu is straks een paradepaardje van het Nederlandse clubcircuit)
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik verwacht echt niks groots meer voor de nacht, ze hebben al aangegeven dat de programmering voor de podia nu rond is + ik meen dat Ide Kofferman in een interview heeft laten vallen dat veel mensen om “dance/techno acts”(geef t n naam) vragen, maar ze willen zich niet als zo’n soort festival indentificeren.

Ik denk dat we t dus met Dam Funk en Oprheu moeten doen in de Fuzzy(geen Straf, Oprheu is straks een paradepaardje van het Nederlandse clubcircuit)

Ik verwacht zeker wel nog DJ s voor het nachtprogramma. Ze hebben inderdaad aangeven dat de muziekacts voor de hoofdpodia rond zijn, alleen de muziekacts.

Als je kijkt naar de aantallen en soort acts ten opzichte van voorgaande jaren, mogen we echt nog wel iets op dj vlak verwachten. Bovendien zijn dj's echt iets anders dan techno/dance acts programmeren in de nacht. Ze willen gewoon geen Bravo achtige sfeer/publiek vermoed ik, wel dat er lekker gedanst, gefeest kan worden en maffe dingen in de nacht zijn op allerlei veldjes en podia...
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Je ziet het nu ook weer bij pinkpop. Wel een mooi affiche, veel mooier dan de afgelopen jaren maar heen hele grote headliners. Dus verkoopt het niet uit. Ik zie Down The Rabbit Hole ook niet perce uitverkopen omdat de grote headliners ontbreken.

Vorig jaar kon je ook op de vrijdag voor een mooie prijs een swap kaartje kopen toch? Meen ik mij te herinneren. Dat overweeg ik namelijk.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Je ziet het nu ook weer bij pinkpop. Wel een mooi affiche, veel mooier dan de afgelopen jaren maar heen hele grote headliners. Dus verkoopt het niet uit. Ik zie Down The Rabbit Hole ook niet perce uitverkopen omdat de grote headliners ontbreken.

Dit had ik voorheen echt niet verwacht maar ik denk nog steeds dat DTRH gaat uitverkopen. Ze zijn elk jaar mooi gegroeid en het publiek lijkt me vrij trouw. Zelf heeft Nick Cave mij ook overtuigd vorig jaar voor de eerste keer af te reizen naar Beuningen maar anders was ik waarschijnlijk ook wel gegaan. Misschien heb ik de kracht van 2 ziggo acts toch onderschat.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Vanavond naar Slowthai, ben benieuwd hoe dat gaat zijn, lijkt me zeer tof in zo'n vies klein zaaltje als vanavond, zal eens laten weten hoe het was; met het oog op zijn show in Beuningen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Vanavond naar Slowthai, ben benieuwd hoe dat gaat zijn, lijkt me zeer tof in zo’n vies klein zaaltje als vanavond, zal eens laten weten hoe het was; met het oog op zijn show in Beuningen.

Benieuwd!
Je kan er geld op in zetten dat ie na de zomer 5x zo groot is. Het BBC sound effect.
 

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
In 2016 en 2017 naar down the rabbit hole geweest en de tickets voor dit jaar zijn ook weer binnen. Ik vroeg me af of er naast dat de mainstage geen tent meer is nog meer grote veranderingen zijn plaatsgevonden het afgelopen jaar?
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Er veranderd ieder jaar wel het een en ander op de veldjes en de inrichting.
Er zijn naast het open podium nog steeds twee tenten. Waarbij de Teddy net zo groot is als de oude hottot tent!
Dit heeft te maken met de grootste verandering...veel meer bezoekers sinds 2018
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.351
1.807
DTRH heeft nu 85% van de kaarten verkocht, laten ze zojuist weten op Twitter. Dan zal het nu wel hard gaan.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Gok dat het dan voor het einde van de maand is uitverkocht.

Gaat ook sneller dan vorig jaar dan!
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ben benieuwd hoe snel die laatste 15 % eruit vliegt?
Ik gok dat het voor 1 april uitverkocht is!

Wat denken jullie?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.191
Wanneer timetable?
1f914.svg

Was er vorig jaar eind maart al; zal dus niet lang meer duren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken