Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

De groep is (in ieder geval op whatsapp, wellicht ook op de camping) uitgebreid met een Nederlander die al een paar jaar niet meer tussen de 20 en 30 jaar oud is, dus mocht je nationaliteit of je leeftijd je eerder tegengehouden hebben: daar is geen reden meer toe!

Haha de tijd dat ik tussen de 20 en 30 was ligt ook al ruimschoots achter mij. Maar ik voel me gelukkig nog heel jong, dat komt door de muziek ;-)

durft er iemand al een gokje te waken aan de podium indeling? Of zelfs een poging wagen tot een tijdschema?

durft er iemand al een gokje te waken aan de podium indeling? Of zelfs een poging wagen tot een tijdschema?

iemand heeft deze al geknutseld, geen idee of het ergens op slaat ;-0

https://clashfinder.com/s/dtrh19/

edit : Slaat niet ergens op, alle hoofdacts tot 1 uur en nauwelijks iets in de fuzzy lop geboekt. Toch wel leuk en clashfinder is uiteindelijk wel een leuke tool!

Geen gekke clashfinder denk ik. De hoofdacts speelden vorig jaar op dag 1 en 2 daadwerkelijk tot 01.00 uur, dacht ik. Alleen Nick Cave op zondag was vroeger klaar.

Verder stonden er altijd elektronische acts als afsluiter in de Teddy Wilder, dus David August en Thom Yorke lijken me daar wel zekerheidjes als afsluiter. In plaats van Maribou State denk ik dat Skepta de derde afsluiter van de Teddy Wilder is.

dEUS verwacht ik eigenlijk wel op de Hotot. In plaats van Robyn misschien?

Maar er moet uiteraard nog wat richting Fuzzy Lop geschoven worden.

roluf wrote:

edit : Slaat niet ergens op, alle hoofdacts tot 1 uur en nauwelijks iets in de fuzzy lop geboekt. Toch wel leuk en clashfinder is uiteindelijk wel een leuke tool!
Die heb ik na het kopen van m'n ticket beginnen invullen en om zo per act te kijken of er al een datum op staat voor DTRH neemt wel wat tijd in, vandaar.

Ik heb echt een probleem. Door alle festivals door was ik een beetje vergeten wat hier de undercard was. Kort scrollen door de site kom ik erachter dat ik nu al 80% van de acts best leuk vind. En laten die namen nou juist voor maar 3 stages te zijn...

Ik heb echt een probleem. Door alle festivals door was ik een beetje vergeten wat hier de undercard was. Kort scrollen door de site kom ik erachter dat ik nu al 80% van de acts best leuk vind. En laten die namen nou juist voor maar 3 stages te zijn…

Ja het is afzien zo'n festival.

Geen gekke clashfinder denk ik. De hoofdacts speelden vorig jaar op dag 1 en 2 daadwerkelijk tot 01.00 uur, dacht ik. Alleen Nick Cave op zondag was vroeger klaar.

Verder stonden er altijd elektronische acts als afsluiter in de Teddy Wilder, dus David August en Thom Yorke lijken me daar wel zekerheidjes als afsluiter. In plaats van Maribou State denk ik dat Skepta de derde afsluiter van de Teddy Wilder is.

dEUS verwacht ik eigenlijk wel op de Hotot. In plaats van Robyn misschien?

Maar er moet uiteraard nog wat richting Fuzzy Lop geschoven worden.

Mischien toch iets aardig dan ik dacht...;-)
Ik zou Underworls en Monea omdraaien, dacht ook dat York en Underowrld op dezelfde dag kwamen gezien hun tourschema?

Dankjewel!! Ik moet op zondag al rond een uurtje of 8/9naar huis maar de enige act die ik echt niet wil missen is Tom York.

Gister bij Balthazar geweest in AFAS, wat een tof optreden zeg. Kreeg al meteen zin in DTRH! Het zou ook top zijn als ze dat voorprogramma Faces on TV even boeken, erg van genoten!

Ik was ook bij Balthazar in de AFAS. Fantastische show! Ze hebben een heel goede vervanger gevonden voor violiste Patricia en er kan opeens gedanst worden bij Balthazar shows! In de zes jaar dt ik ze zie was dit ongetwijfeld de beste. Kijk al uit naar DTRH, hopelijk staan ze op een bloedhete dag op de main.

Ik was ook bij Balthazar in de AFAS. Fantastische show! Ze hebben een heel goede vervanger gevonden voor violiste Patricia en er kan opeens gedanst worden bij Balthazar shows! In de zes jaar dt ik ze zie was dit ongetwijfeld de beste. Kijk al uit naar DTRH, hopelijk staan ze op een bloedhete dag op de main.

Ik zei nog tegen m'n maat; 'ik zie mezelf straks staan hoor, zonnetje, mainstage, biertje, kort broekje, shirtje, en dan dit optreden'... can't wait!

Goed om bovenstaande reacties te lezen, en ook OOR is zeer positief. Heel veel zin in de show, hopelijk idd op een hete dag op main!

Stefan wrote:

roluf wrote:

Die heb ik na het kopen van m’n ticket beginnen invullen en om zo per act te kijken of er al een datum op staat voor DTRH neemt wel wat tijd in, vandaar.

Heb jij deze specifieke clashfinder gemaakt? Altijd fijn als iemand die moeite neemt waar anderen profijt van hebben 8-)
Dus zo ja, dank je wel. Ga je hem ook bijhouden als meer bekend wordt?

Vorig jaar maakte dtrh hun Blokkenschema op 21 maart bekend. Zou fijn zijn als we dat inderdaad deze maand nog kunnen verwachten.

Vorig jaar maakte dtrh hun Blokkenschema op 21 maart bekend. Zou fijn zijn als we dat inderdaad deze maand nog kunnen verwachten.

wow, dat zou inderdaad heel chiill zijn. Maar ik hoop vooral dat het nachtprogramma een boost gaat krijgen.

roluf wrote:

wow, dat zou inderdaad heel chiill zijn. Maar ik hoop vooral dat het nachtprogramma een boost gaat krijgen.

Dit hoop ik dus ook heel erg. Maar kunnen we nog iets verwachten voor de 3 grote podia in de nacht??

De laatste aankondiging vermeldde vrij duidelijk dat het programma voor die podia compleet is. En als je kijkt naar voorgaande jaren en wat er nu bekend is gemaakt kan het best eens zijn dat we er al zijn met Maribou State, David August, Donny Benet, George FitzGerald, DaM-Funk & Orpheu the Wizard.

Eventueel kunnen The Comet is Coming, Ezra Collective en anderen ook in de nacht, maar verwacht dat eigenlijk niet.

Users who are viewing this thread