Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.536
2.678
Veel zin in de Comet is coming…iemand al eens live gezien?
Ben wel benieuwd of ze voor de dansbeats of de jazz improvisaties gaan live.
Ik hoop het eerste, past ook beter op DTRH heb ik het idee..

Vorig jaar ook op BKS. Zie:
https://3voor12.vpro.nl/update~3e5f2211-3d6f-45cb-a060-a51b86234e64~bks18-the-comet-is-coming-stijgt-nauwelijks-op~.html
 

Thomas1617899894

Randprogramma
16 okt 2017
160
3
Hoe meer ik naar de line-up kijk, hoe banger ik ben in de poeperd gepakt te gaan worden door de timetable. Er is eigenlijk zo veel wat ik wel zou willen zien, vrees wel voor nare clashes
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.872
3.226
Hoe meer ik naar de line-up kijk, hoe banger ik ben in de poeperd gepakt te gaan worden door de timetable. Er is eigenlijk zo veel wat ik wel zou willen zien, vrees wel voor nare clashes

Ik hoop eigenlijk stiekem op wat nare clashes zodat ik mezelf niet verplicht voel de hele dag acts te kijken...
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
Hoe meer ik naar de line-up kijk, hoe banger ik ben in de poeperd gepakt te gaan worden door de timetable. Er is eigenlijk zo veel wat ik wel zou willen zien, vrees wel voor nare clashes

op LL is de dag dat het blokkenschema komt altijd een "dag waar je in je poeperd genomen wordt"
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.178
575
Ik kan niet vinden wie op welke dag speelt. Is daar ergens een overzicht van?
Blokkenschema komt natuurlijk nog....misvhien op Fok forum, daar houden ze wel het een en ander over speeldata bij over festivals. Misschien ook voor DTRH?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Die kans lijkt me goed aanwezig. Vorig jaar was lowlands binnen twee weken uitverkocht na de 80% melding.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
221
179
? Het programma is nu compleet toch? Of volgen er nog meer namen?
Gezien het topic over the good the bad and the queen als kanshebber voor DTRH...
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
? Het programma is nu compleet toch? Of volgen er nog meer namen?
Gezien het topic over the good the bad and the queen als kanshebber voor DTRH…

Programma van alle podia is compleet, randprogramma rest nog.
TGTB&TQ staan al op Lowlands.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
roluf wrote:
Die kans lijkt me goed aanwezig. Vorig jaar was lowlands binnen twee weken uitverkocht na de 80% melding.

Halverwege maart uitverkopen zou echt heel sterk zijn.

Maar niet onbegrijpelijk... met die eerste 8 namen + namen als Franz Ferdinand, thtbtq en Billie Eilisch een hele sterke eerste worp plus dat veel mensen de laatste twee jaren te laat waren met het kopen van kaarten...
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Voor de editors, ik heb ze nu 5 keer liver gezien maar nog nooit mijn favoriete editors nummer: No sound but the wind. Dus als het even uitkomt ga ik toch weer kijken en dan hoop ik dat ze het deze keer wel spelen.
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
206
210
Kaartjes in de pocket voor DTRH! Na de tegenvallende Werchter line-up dit jaar gekozen hiervoor (en waarschijnlijk Pukkelpop). Voor mij wordt dit het eerste festival met een randprogrammering en dat door gaat tot in de kleine uurtjes. In ieder geval erg veel zin in!

Hebben mensen nog tips uit de namen van de undercard die ik even moet opzetten?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.374
3.396
Beste forumleden
Mattman, Yannick en ik hebben beslist om samen vanuit België naar DTRH te trekken. Als er dus nog solo's zijn die willen aansluiten bij ons groepje, laat zeker een van ons iets weten! Leeftijd maakt niet zoveel uit maar we zijn alledrie tussen 20 en 30 jaar oud, voor moest dat relevant zijn. Ik denk dat iedereen hier wel weet hoe onze muzieksmaak is, licht vermoeden dat mattman naar Thom Yorke gaat :wink: Uiteraard geen enkele verplichtingen, ieder zijn eigen schema op het festival maar als er iemand wilt aansluiten op de camping, altijd welkom!
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Leuk dat jullie gaan. Jullie zijn ook best actief op het forum. Misschien dat dit het dtrh forum wat meer pagina’s oplevert.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.509
2.018
Beste forumleden
Mattman, Yannick en ik hebben beslist om samen vanuit België naar DTRH te trekken. Als er dus nog solo’s zijn die willen aansluiten bij ons groepje, laat zeker een van ons iets weten! Leeftijd maakt niet zoveel uit maar we zijn alledrie tussen 20 en 30 jaar oud, voor moest dat relevant zijn. Ik denk dat iedereen hier wel weet hoe onze muzieksmaak is, licht vermoeden dat mattman naar Thom Yorke gaat
1f609.svg
Uiteraard geen enkele verplichtingen, ieder zijn eigen schema op het festival maar als er iemand wilt aansluiten op de camping, altijd welkom!

Gezellig mannen; ik denk dat jullie het naar de zin zullen hebben daar! En inderdaad ergens een meeting als het uitkomt zou heel tof zijn!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Beste forumleden
Mattman, Yannick en ik hebben beslist om samen vanuit België naar DTRH te trekken. Als er dus nog solo’s zijn die willen aansluiten bij ons groepje, laat zeker een van ons iets weten! Leeftijd maakt niet zoveel uit maar we zijn alledrie tussen 20 en 30 jaar oud, voor moest dat relevant zijn. Ik denk dat iedereen hier wel weet hoe onze muzieksmaak is, licht vermoeden dat mattman naar Thom Yorke gaat
1f609.svg
Uiteraard geen enkele verplichtingen, ieder zijn eigen schema op het festival maar als er iemand wilt aansluiten op de camping, altijd welkom!
De groep is (in ieder geval op whatsapp, wellicht ook op de camping) uitgebreid met een Nederlander die al flink wat jaren niet meer tussen de 20 en 30 jaar oud is, dus mocht je nationaliteit of je leeftijd je eerder tegengehouden hebben: daar is geen reden meer toe! :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken