Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Iemand van jullie nog gekke ideeën voor de Porto Parties? Ze mogen weer ingezonden worden! Vorig jaar had ik de Escalator Generator verzonnen: hoe meer mensen, hoe meer BPM, totdat je taffes harde terror hebt. Is hem niet geworden helaas.
Iemand van jullie nog gekke ideeën voor de Porto Parties? Ze mogen weer ingezonden worden! Vorig jaar had ik de Escalator Generator verzonnen: hoe meer mensen, hoe meer BPM, totdat je taffes harde terror hebt. Is hem niet geworden helaas.
Zo, verlof aangevraagd voor wat een lekkere 2 weken worden. Eerst een weekend Rock Werchter, vlak erna een weekend DTRH.
Blij dat ik er eindelijk bij zal zijn. Na het hectische, drukke en massale Werchter kan ik duiken in een iets meer laid back, rustiger festival als deze, waar ik ga genieten van een prachtlineup. Ben benieuwd!
Het blijft nu zenuwachtig wachten op het schema. En misschien nog een klein naampje, vorig jaar stond alfa mist ook nog op een klein podium. Een soortgelijke naam zou nog wel heerlijk zijn, niet dat we kunnen klagen; mijn dtrh playlist draait overuren
Voor het festival? Lijkt me dat veel Robyn fans al naar DTRH gaan en dat mensen die denken Robyn wel aardig nu niet gaan als ze ook naar DTRH gaan. Ik had de Afas best overwogen, nu niet..
Erna heb je kans op luitjes die een haar nog eens exclusief willen zien. Maar goed...niet mijn probleem ;-)
Dat stond voor volgende week. En was 5 maanden geleden in luttele minuten uitverkocht. Als het alleen om de kaartverkoop ging was er waarschijnlijk eerder al een extra concert ingestoken in plaats van dat het op deze manier gebeurt.
Hallo Allemaal!
Als het goed is zijn jullie allemaal liefhebbers van Muziek. Voor mijn afstudeeronderzoek doe ik onderzoek naar Muziekliefhebbers en hun wensen en behoeften.
Dit onderzoek in onderandere in vorm van een enquête. De enquête invullen duurt 5 tot 10 min en je helpt me er enorm mee.
Het kan anoniem als je wilt.