Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Iemand van jullie nog gekke ideeën voor de Porto Parties? Ze mogen weer ingezonden worden! Vorig jaar had ik de Escalator Generator verzonnen: hoe meer mensen, hoe meer BPM, totdat je taffes harde terror hebt. Is hem niet geworden helaas.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.798
Iemand van jullie nog gekke ideeën voor de Porto Parties? Ze mogen weer ingezonden worden! Vorig jaar had ik de Escalator Generator verzonnen: hoe meer mensen, hoe meer BPM, totdat je taffes harde terror hebt. Is hem niet geworden helaas.

Dat gaat lekker als die feestjes dit jaar 3x zo groot zijn
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.003
8.652
Zo, verlof aangevraagd voor wat een lekkere 2 weken worden. Eerst een weekend Rock Werchter, vlak erna een weekend DTRH.

Blij dat ik er eindelijk bij zal zijn. Na het hectische, drukke en massale Werchter kan ik duiken in een iets meer laid back, rustiger festival als deze, waar ik ga genieten van een prachtlineup. Ben benieuwd!
 

coenvanewijk

Campingartiest
17 jan 2017
67
0
Het blijft nu zenuwachtig wachten op het schema. En misschien nog een klein naampje, vorig jaar stond alfa mist ook nog op een klein podium. Een soortgelijke naam zou nog wel heerlijk zijn, niet dat we kunnen klagen; mijn dtrh playlist draait overuren :D
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Ik kan ook echt niet wachten op het Blokkenschema. Dan kan de puzzel beginnen.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
Erg benieuwd naar de kleinere namen overdag en wat er nog bij het nachtprogramma komt. Naast het blokkenschema inderdaad.

Zou het wel leuk vinden als Binkbeats, Feng Suave, Niels Broos x Jamie Peet en/of Colin Benders nog komt.

En ben stiekem ook wel benieuwd welke namen Ronnie Flex meeneemt, of wat hij als special guest gedurende het weekend gaat doen.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
556
Ik kan ook echt niet wachten op het Blokkenschema. Dan kan de puzzel beginnen.
Ze reageerden zowaar op mijn FB messenger bericht, waarin ik vroeg wanneer we die konden verwachten. Antwoord: "Over een paar weken.!" :(
 

Duin

Campingartiest
13 mei 2017
54
1
Ze reageerden zowaar op mijn FB messenger bericht, waarin ik vroeg wanneer we die konden verwachten. Antwoord: “Over een paar weken.!”
1f641.svg

Dan vertellen ze jou al meer dan dat ze mij vertellen...

Ik kreeg als antwoord: Het blokkenschema wordt bekend gemaakt als het complete programma bekend is.

Op mijn volgende vraag wanneer het programma compleet zou zijn kreeg ik weer als antwoord: Dat hoor je zodra het zover is....
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Vreemd, Robyn kondig een Afas show aan op 26 juni
Het concert in de Melkweg is verplaatst, blijkbaar past de stage setup niet in de Melkweg (heb ik deze week ergens opgevangen).
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Stefan wrote:
Vreemd, Robyn kondig een Afas show aan op 26 juni

Toch niet zo vreemd?
Voor het festival? Lijkt me dat veel Robyn fans al naar DTRH gaan en dat mensen die denken Robyn wel aardig nu niet gaan als ze ook naar DTRH gaan. Ik had de Afas best overwogen, nu niet..
Erna heb je kans op luitjes die een haar nog eens exclusief willen zien. Maar goed...niet mijn probleem ;-)
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Stefan wrote:
Vreemd, Robyn kondig een Afas show aan op 26 juni

Het concert in de Melkweg is verplaatst, blijkbaar past de stage setup niet in de Melkweg (heb ik deze week ergens opgevangen).
Aha..of de kaartverkoop gaat hard genoeg....was de Melkweg ook al voor DTRH gepland?
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Aha..of de kaartverkoop gaat hard genoeg….was de Melkweg ook al voor DTRH gepland?
Dat stond voor volgende week. En was 5 maanden geleden in luttele minuten uitverkocht. Als het alleen om de kaartverkoop ging was er waarschijnlijk eerder al een extra concert ingestoken in plaats van dat het op deze manier gebeurt.
 

christaverheijen

Playlistbediener
20 mrt 2019
7
0
Hallo Allemaal!
Als het goed is zijn jullie allemaal liefhebbers van Muziek. Voor mijn afstudeeronderzoek doe ik onderzoek naar Muziekliefhebbers en hun wensen en behoeften.
Dit onderzoek in onderandere in vorm van een enquête. De enquête invullen duurt 5 tot 10 min en je helpt me er enorm mee.
Het kan anoniem als je wilt.

De enquête kun je hier invullen:
Enquête Muziekliefhebbers!

SUPER bedankt alvast!
Groetjes Christa
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken