Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.351
1.807
Verdorie wat wachten ze er lang mee. Ik wil aan de slag met dat blokkenschema, zodat ik teleurstellingen over onvermijdelijke clashes tijdig kan verwerken.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Verdorie wat wachten ze er lang mee. Ik wil aan de slag met dat blokkenschema, zodat ik teleurstellingen over onvermijdelijke clashes tijdig kan verwerken.
I feel you. Is donderdag niet de dag dat ze over het algemeen het vaakst dingen bekendmaakten? Dan houd ik nog even hoop voor morgen namelijk..
 

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
65
7
Raskolnikov wrote:
Verdorie wat wachten ze er lang mee. Ik wil aan de slag met dat blokkenschema, zodat ik teleurstellingen over onvermijdelijke clashes tijdig kan verwerken.

I feel you. Is donderdag niet de dag dat ze over het algemeen het vaakst dingen bekendmaakten? Dan houd ik nog even hoop voor morgen namelijk..

Jep, alle eerdere bekendmakingen kwamen op donderdag, behalve de allereerste in november. Morgen nog een goede kans dus.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.351
1.807
Volgens een reactie op twitter is het blokkenschema onderweg en kunnen we het spoedig verwachten :)
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Pakt uit verveling zijn Lego uit de kast.....ook een soort blokkenschema.... :roll:
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
In afwachting van het tijdschema even op zoek gegaan naar de tourschema's van de artiesten/bands of die al iets meer konden zeggen en vond dit al;

Vrijdag 5 juli
Editors
Foals - De Staat - The Roots - Skepta
Beirut - Matt Corby
Dâm-Funk - Donny Benét - Ezra Collective - Frank Carter & The Rattlesnakes
George Fitzgerald - Jonathan Wilson - Low - Rolling Blackouts Coastal Fever - Sam Fender

Zaterdag 6 juli
Underworld
Thom Yorke's Modern Boxes
David August - Maribou State - Olafur Arnalds - Parquet Courts - Ry X
Lewis Capaldi - Orpheu The Wizard - slowthai - SONS

Zondag 7 juli
Janelle Monae
Balthazar (er staat de 8e op hun website?) - Robyn
LP

Onzeker:
Mahalia (5 of 6 juli)
Ronnie Flex (5 of 7 juli)
The Comet Is Coming (5 of 7 juli)
Vampire Weekend (6 of 7 juli)
Rosalia (6 of 7 juli)
SOFI TUKKER (6 of 7 juli)

Op zowel de site van Matt Corby als die van de Editors staan Vampire Weekend, Foals, The Roots als Beirut samen op de website gepland. Grace Jones en dEUS geven ook aan de vijfde te zullen spelen maar lijkt allemaal net iets minder logisch als je die twee bronnen hebt die zo'n hoop namen samen bevestigen.

edit: Vampire Weekend
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
Het is wel zo dat artiesten soms de eerste dag van een meerdaags festival op hun website plaatsen, ook al spelen ze op een andere dag. Zoals bij Vampire Weekend, die spelen op 5 juli op Roskilde. Ook Foals staat die dag elders.
 

tibbey

Nieuw lid
7 mei 2019
3
0
Nog maar even afwachten dus voor het blokkenschema......
Enorm veel zin in t festival iig!!
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ik heb mijn hoop nu toch wel op morgenochtend om 11 uur gevestigd. Daarbij ook fingers crossed dat grote clashes ons bespaard worden..
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
161
41
Nieuwe namen Fuzzy Lop Nights & Future Fuzzy Field:

https://downtherabbithole.nl/nieuws/fuzzy-lop-nights-future-fuzzy-field
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.182
3.003
Blijkbaar niet veel enthousiasme hier? Ik word wel blij van toevoegingen als Daniel Avery, Dam-funk, Fulco, Niels Broos. Van die gekke dingen als Borokov Borokov en Henge zijn ook altijd wat leuk. Ook veel onbekende dingen voor mij maar zal wel nog wat interessants tussen zitten. Hopelijk laat het ongetwijfeld overvolle tijdschema toch nog wat ruimte om enkele van deze dingen te kunnen zien.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.003
8.652
Sowieso heel weinig animo voor DTRH op deze boards vind ik, als je de 33 pagina's vergelijkt met de 142(!) bladzijden voor BKS.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
556
Sowieso heel weinig animo voor DTRH op deze boards vind ik, als je de 33 pagina’s vergelijkt met de 142(!) bladzijden voor BKS.
DTRH heeft dan ook geen CATQ en Carl Rae geboekt. Scheelt zomaar weer een paginaatje of 40.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.003
8.652
mattman wrote:
Sowieso heel weinig animo voor DTRH op deze boards vind ik, als je de 33 pagina’s vergelijkt met de 142(!) bladzijden voor BKS.

DTRH heeft dan ook geen CATQ en Carl Rae geboekt. Scheelt zomaar weer een paginaatje of 40.

Haha idd. Of Pink. Of My Baby. Of een al dan niet headlinerwaardig Volbeat. ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken