Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.826
1.739
Joris wrote:

Bezoeker wrote:

Blijft nog akelig stil niet?[/quote

Site precies om 11 weer online, maar niks veranderd ja

Hij ligt er nog uit toch? Kan tot 12 uur duren, ze zijn bij DTRH niet altijd even stipt om 11 zoals bij LL. Zal waarschijnlijk wel komen nog.

Bij mij doet de site het weer gewoon, maar even afwachten dan ja
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
161
41
Moest vandaag het blokkenschema bekend gemaakt worden, hadden we gisteren wellicht het programma van de Fuzzy Lop niet gekregen.
Ik vermoed dat het voor morgen, maandag of dinsdag zal zijn.
 

Bezoeker

Playlistbediener
1 mei 2017
33
0
Moest vandaag het blokkenschema bekend gemaakt worden, hadden we gisteren wellicht het programma van de Fuzzy Lop niet gekregen.
Ik vermoed dat het voor morgen, maandag of dinsdag zal zijn.

Leek me juist een goede opwarmer omdat ze een tijdje redelijk inactief zijn geweest
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
Het nieuwe album van Thom Yorke zou af zijn! En volgens Yorkiaanse traditie kan die elk moment, op een onverwacht moment, uit de bus vallen. Hype!

https://consequenceofsound.net/2019/05/thom-yorke-previews-new-dystopian-solo-album/

Nu maar hopen wat die voor DTRH te horen krijgen. :)



 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Thom Yorke gaat vooral het album modern boxer spelen? Of is dat alleen de naam van de tour?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
Thom Yorke gaat vooral het album modern boxer spelen? Of is dat alleen de naam van de tour?

Zelfs niet de naam van de tour, maar gewoon de naam die Thom altijd gebruikt voor zijn solo shows. De nummers die hij brengt komen van zijn twee eerste albums, zijn nog niet verschenen derde, Atoms For Peace en misschien eentje van de Suspiria soundtrack. ;-)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
roluf wrote:
Thom Yorke gaat vooral het album modern boxer spelen? Of is dat alleen de naam van de tour?

Zelfs niet de naam van de tour, maar gewoon de naam die Thom altijd gebruikt als hij deze solo shows doet. De nummers die hij brengt komen van zijn twee eerste albums, zijn nog niet verschenen derde, Atoms For Peace en misschien eentje van de Suspiria soundtrack.
1f609.svg

En in AB deed ie vorig jaar ook Spectre van Radiohead.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Man man man.... Wat duurt dit lang zeg. Drie weken geleden of zo zeiden ze al dat het er "bijna" aankwam....
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
Rock Werchter, Best Kept Secret en Pinkpop hebben hun blokkenschema al gedeeld.

Waar blijft in godsnaam die van DTRH? Bende buzzkillers zeg.

Wil vooral weten of Thom Yorke een anderhalf uur krijgt. Zou wel mogen/moeten eigenlijk. Toch wel een voorname reden waarom ik m'n ticket kocht (naast andere leuke namen natuurlijk, maar weet niet of ik zonder Yorke een ticket had gekocht).
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Een 'nog 50 dagen tot DTRH' post nu op Instagram. Zal het morgen dan toch eindelijk zover zijn? Wordt nu echt hoog tijd inderdaad..
 

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
65
7
Een ‘nog 50 dagen tot DTRH’ post nu op Instagram. Zal het morgen dan toch eindelijk zover zijn? Wordt nu echt hoog tijd inderdaad..

Haha in plaats van het blokkenschema lekker een post over hoelahoepen. Hou op met me.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
Afgaande op dat ene filmpje lijkt DTRH me de hel op aarde.

Maar ik neem aan dat ze zichzelf even in de zeik zetten met dat postje. ;-)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken