Blijkbaar niet veel enthousiasme hier? Ik word wel blij van toevoegingen als Daniel Avery, Dam-funk, Fulco, Niels Broos. Van die gekke dingen als Borokov Borokov en Henge zijn ook altijd wat leuk. Ook veel onbekende dingen voor mij maar zal wel nog wat interessants tussen zitten. Hopelijk laat het ongetwijfeld overvolle tijdschema toch nog wat ruimte om enkele van deze dingen te kunnen zien.
Precies dit. Ik word ook vrolijk van de wat vreemdere eenden en het Sun Ra thema Ook fijn dat er in de nacht live-acts staan geprogrammeerd en niet enkel DJ's. Vooral blij met de toevoegingen van Amy Root & Niels Broos. Bruxas en Cosmic Force liggen op het eerste gehoor wel in mijn straatje.
De hele line-up kan me eigenlijk wel zeer goed bekoren. Een van de beste line-ups van de festivals die ik in de loop der jaren heb bezocht, en zeker het festival waar ik op voorhand het meest naar uitkijk. Vrijwel elke naam is raak voor mij, zowel bovenaan als onderaan het affiche. Veel namen die ik toch in de loop der jaren nog niet heb gezien, of waarvan het niet erg is ze nog eens te zien (Editors, Mahalia, Comet is Coming). De eerste lichting namen was al zeer sterk en dat is eigenlijk alleen nog maar beter geworden.
Kijk vooral uit naar Janelle Monae, The Roots, Kamasi Washington & Ezra Collective.
Cory Henry, Foals, Balthazar, Editors, Underworld, Khruangbin, Robyn, Grace Jones, Mahalia, Henge & Comet is Coming zou ik ook graag zien.