Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Wessel wrote:

roluf wrote:
Vorig jaar maakte dtrh hun Blokkenschema op 21 maart bekend. Zou fijn zijn als we dat inderdaad deze maand nog kunnen verwachten.


wow, dat zou inderdaad heel chiill zijn. Maar ik hoop vooral dat het nachtprogramma een boost gaat krijgen.

Dit hoop ik dus ook heel erg. Maar kunnen we nog iets verwachten voor de 3 grote podia in de nacht??

De laatste aankondiging vermeldde vrij duidelijk dat het programma voor die podia compleet is. En als je kijkt naar voorgaande jaren en wat er nu bekend is gemaakt kan het best eens zijn dat we er al zijn met Maribou State, David August, Donny Benet, George FitzGerald, DaM-Funk & Orpheu the Wizard.

Eventueel kunnen The Comet is Coming, Ezra Collective en anderen ook in de nacht, maar verwacht dat eigenlijk niet.

Vorig jaar stonden o.a. IAMDDB, Palmbomen, Titia, The black madonna en Rahaan in ofwel the Fuzzy lop of Teddy Widder. Ik denk niet dat we echt bands mogen verwachten bij de nieuwe lichting, mogelijk dus nog wel enkele DJ's die daar gaan staan in de nacht
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ik zou een nachtelijke spot voor Agar Agar ook wel toejuichen overigens

Op Lowlands stonden ze ook al best laat toch? Toen moest ook hun debuutalbum nog komen. Ik merk nu dat de naam al wat vaker voorbij komt, ook bij mijn vrienden. Moet wel lukken om laat op de avond neer te zetten!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Agar Agar verwacht ik op een late spot in een van de kleinere tenten, zoiets als Parcels vorig jaar. Uurtje of 10.
 

Thomas1617899894

Randprogramma
16 okt 2017
160
3
Agar Agar verwacht ik op een late spot in een van de kleinere tenten, zoiets als Parcels vorig jaar. Uurtje of 10.

Zou perfect zijn, mooie overgang naar het nachtprogramma, en het liefst in de kleinste tent. Doe maar tijdens Editors ofzo, die kan ik toch wel skippen
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.890
1.824
Vorig jaar stonden o.a. IAMDDB, Palmbomen, Titia, The black madonna en Rahaan in ofwel the Fuzzy lop of Teddy Widder. Ik denk niet dat we echt bands mogen verwachten bij de nieuwe lichting, mogelijk dus nog wel enkele DJ’s die daar gaan staan in de nacht

Ik heb ook nog David Vunk s'nachts gezien in de Avant Garden. Dat was me ook nog eens een partijtje top. Klasse gozer dat.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Stefan wrote:
Vorig jaar stonden o.a. IAMDDB, Palmbomen, Titia, The black madonna en Rahaan in ofwel the Fuzzy lop of Teddy Widder. Ik denk niet dat we echt bands mogen verwachten bij de nieuwe lichting, mogelijk dus nog wel enkele DJ’s die daar gaan staan in de nacht

Ik heb ook nog David Vunk s’nachts gezien in de Avant Garden. Dat was me ook nog eens een partijtje top. Klasse gozer dat.
De vraag was of er snachts nog dance acts op grote podia bijkomen dit jaar. Tot nu staan daar alleen dj's geboekt. Op de andere veldjes, plekken, geheime podia ...noem maar op gebeurd snachts genoeg leuks inderdaad. En die programmering moet nog komen, nog iets om naar uit te kijken
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.890
1.824
Joris wrote:

Stefan wrote:
Vorig jaar stonden o.a. IAMDDB, Palmbomen, Titia, The black madonna en Rahaan in ofwel the Fuzzy lop of Teddy Widder. Ik denk niet dat we echt bands mogen verwachten bij de nieuwe lichting, mogelijk dus nog wel enkele DJ’s die daar gaan staan in de nacht


Ik heb ook nog David Vunk s’nachts gezien in de Avant Garden. Dat was me ook nog eens een partijtje top. Klasse gozer dat.

De vraag was of er snachts nog dance acts op grote podia bijkomen dit jaar. Tot nu staan daar alleen dj’s geboekt. Op de andere veldjes, plekken, geheime podia …noem maar op gebeurd snachts genoeg leuks inderdaad. En die programmering moet nog komen, nog iets om naar uit te kijken

Mmm ben benieuwd. Dit stond er onder de laatste aankondiging: "met 26 nieuwe bevestigingen is het programma op de Hotot, Teddy Widder en Fuzzy Lop compleet!"

Ze zeggen nergens dagprogramma, dus ik denk eigenlijk dat het nachtprogramma hiermee ook al klaar is.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Er staan nu 54 namen op het affiche. Vorig jaar waren er inclusief kleine randprogrammering een kleine 90 namen.

Het programma van de drie grootste podia zal wel compleet zijn nu. Ze melden dat niet voor niets. Maar een kleine 30 namen her en der verspreid over het terrein zou je dan nog wel kunnen verwachten. Daar zal geen groot vuurwerk meer bijzitten. Meer dingen zoals Karel en Donaldo vorig jaar, voor op Bossanova en het Future Fuzzy Field.

En als toevoeging: tot vorig jaar, toen die twee kleine podia er voor het eerst waren, waren er ook telkens iets meer dan 50 acts in totaal voor de drie podia van destijds. Dat bevestigt ook dat het daarmee wel klaar is.
 

coenvanewijk

Campingartiest
17 jan 2017
67
0
Is er overigens ergens bekend gemaakt of donny benet met band komt? Ging wat live videos zoeken maar hij staat vaak helaas eenzaam en alleen op het podium... toch jammer als die lekkere baslijnen niet van hemzelf komen
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.936
6.179
Van mij mag Karel een secret show doen op het Vuige Veld om twee uur ’s nachts.
Fissa met heel FL ay.

En ja, eens het tijdschema online staat dan pas ik de clashfinder aan met de juiste tijden. :)
 

lexisgeheim2

Playlistbediener
10 dec 2017
16
0
Zo daar ben ik weer!
must see; Underworld(3.5 x gezien, blijft fenomenaal), Thom, Donny Benet, Kamasi, Khruangbin, Balthazar, Orpheu The Wizard, Grace Jones, Skepta en zeker Jonathan Wilson(Absolute aanrader voor de psychedelic fans, was de gitarist van Roger Waters op zijn afgelopen tour. Ik ben zó verbijsterd dat hij komt)

Leuk: The Roots, De Staat, Henge, Maribou State, David August, George fitzgerald, Comet is Comming, Altin Gun.
Verder moet ik nog veel gaan luisteren en ontdekken.. maar ik wil ook verrast worden ;)

Wat de nacht betreft:
Ik mis echt stevige DJ's zoals ze de vorige jaren hadden:
Black Madonna, Rahaan, Daphni en Hunee, Mr Scruff, Vunk, Motor City Drum Ensemble, 2mandy djs...
Oprheu en Dam Funk zijn gruwelijk gaaf, maar niet zo groots als bovengenoemde.

Verder stonden in 2017 Trentemøller en Nicolas jaar nog ná de headliners op de planken (tussen 00:00 en 01:00) dus het is aannemelijk dat George Fitzgerald, Thom en David August hier wel staan.

Het lijkt me machtig mooi om wat van jullie mooie mensen te treffen op het festival! Ik hoor ter zijner tijd graag waar em wanneer!
Overigens; Zijn hier ook nog echte nachtbrakers? Die nog een stevig potje gaan afteren? ;)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.890
1.824
Overigens; Zijn hier ook nog echte nachtbrakers? Die nog een stevig potje gaan afteren?

Ik! DTRH is echt een aanslag op m'n lichaam maar wel echt machtig mooi. Rond 6 weer het bedje in (en veels te vroeg er weer uit)
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Z

Wat de nacht betreft:
Ik mis echt stevige DJ’s zoals ze de vorige jaren hadden:
Black Madonna, Rahaan, Daphni en Hunee, Mr Scruff, Vunk, Motor City Drum Ensemble, 2mandy djs…
Oprheu en Dam Funk zijn gruwelijk gaaf, maar niet zo groots als bovengenoemde.

Ik verwacht nog wel wat grote DJ namen voor de nacht bij de volgende drop
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
163
49
Als iemand die voor het eerst naar DTRH gaat ben ik eigenlijk wel benieuwd wat ze precies bedoelen met de klassieke namen. Zijn dat dan namen als Niks Frahm die op een groot podium gaan spelen, of kleine projecten op de veldjes?
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Als iemand die voor het eerst naar DTRH gaat ben ik eigenlijk wel benieuwd wat ze precies bedoelen met de klassieke namen. Zijn dat dan namen als Niks Frahm die op een groot podium gaan spelen, of kleine projecten op de veldjes?

Elke ochtend rond 11:00 wordt er door diverse muzikanten klassieke muziek gespeeld in de Bossa Nova, een podium in het bos. Heerlijk wakker worden is dat!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken