Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

Wessel wrote:

Stefan wrote:
Ik denk Solange niet…was geloof geen doorslaand succes op LL en DTRH publiek is toch wat ouder en dat verhoogt har fan schare daar niet

Was dat zo? Strakke show hoor maar misschien niet ‘leuk’ genoeg en te weinig hits om echt te headlinen ben ik met je eens.

Gaat niemand hier nog een domme dingen zeggen/doen als ze Woensdag of Donderdag nog steeds niet met namen komen? Jammer…

Nu.nl LL dag 1
wisselende recensies
1f609.svg
Ik sta meer aan de kant van 3voor12, maar ik snap ook de punten die de Volkskrant maakt (op de vlakke stem na, dat slaat nergens op). Je moet wel open staan voor zo'n volledig gechoreografeerde show. Ik vond het prachtig om te zien, maar het neemt inderdaad wel alle spontaniteit (en daardoor misschien ook een beetje gevoel) weg. Maar daar hoor ik van de show van David Byrne ook niemand over klagen.

Anyway, ik zou haar dolgraag komend jaar weer zien, dus hoop dat ze naar BKS komt. Maar ook op DTRH zou ze prima passen, denk ik (ging met Byrne ook prima toch?)

Zal het dan over twintig minuutjes zo ver zijn? Ik hoop dat ze meteen met een -gotta love de woordspeling in this one - pakketje komen, zodat er wat meer duidelijkheid ontstaat over de verdeling tussen DTRH en BKS! Ik zet mijn geld op Tame Impala, het is ze gegund ;)

Probeerde me nog even snel aan een last minute voorspelling te wagen... Maar ik blijf vooral aan Tame Impala denken, waar belanden die toch? Vampire Weekend had ik inmiddels toch bijna als een zekerheidje (dus dan zal het wel niet)... Voor alle festivals toch moeilijk die headliners te bedenken dit jaar.
Robyn als één van de grotere namen (niet meteen headliner), handig in buurt met Roskilde. Chance The Rapper in Dublin dat weekend, ook voor zo'n zelfde soort positie. Dan heb ik toch eigenlijk niks genoemd dat hier niet al eerder is gezegd.

Zal het dan over twintig minuutjes zo ver zijn? Ik hoop dat ze meteen met een -gotta love de woordspeling in this one – pakketje komen, zodat er wat meer duidelijkheid ontstaat over de verdeling tussen DTRH en BKS! Ik zet mijn geld op Tame Impala, het is ze gegund
1f609.svg
Ga er wel vanuit dat ze om 11:00 komen ja... Tame Impala kan toch bijna niet meer missen? Ben benieuwd wat we nog meer krijgen! Zou zomaar eens het jaar kunnen worden dat ik BKS én DTRH ga doen.

Zou New Order eigenlijk wat zijn voor DTRH? Of zijn die te oud? :P Geen idee op wat voor hoogte je die in Nederland zou moeten plaatsen.

Zou New Order eigenlijk wat zijn voor DTRH? Of zijn die te oud? Geen idee op wat voor hoogte je die in Nederland zou moeten plaatsen.

Zou zeker kunnen als het aan mij ligt. Ik zie ze wel op een spot als David Byrne (al had hij natuurlijk een van de meest relevante tours van het jaar, geen goede vergelijking ik weet het). T

Zou New Order eigenlijk wat zijn voor DTRH? Of zijn die te oud?
1f61b.svg
Geen idee op wat voor hoogte je die in Nederland zou moeten plaatsen.

Oh ja zeker, beetje vergelijkbaar met Kraftwek schat ik in!

Editors, Thom Yorke, Underworld, Foals, Robyn, Skepta, The Roots, Vampire Weekend, AURORA, Beirut, David August, Kamasi Washington, Khruangbin, Maribou State, Ólafur Arnalds, Parquet Courts, Sofi Tukker, Agar Agar, Amber Arcades, Donny Benét, Frank Carter & The Rattlesnakes, Henge, Jordan Rakei, Low, Nona, Rolling Blackouts Coastal Fever, slowthai, The Comet Is Coming

Editors | Underworld | Thom Yorke Tomorrow's Modern Boxes | Foals | Robyn | Skepta | Vampire Weekend | The Roots | AURORA | Beirut | David August | Kamasi Washington | Khruangbin | Maribou State | Ólafur Arnalds | Parquet Courts | SOFI TUKKER | Agar Agar | Amber Arcades | Donny Benet | Frank Carter & The Rattlesnakes | Henge | Jordan Rakei | Low | Nona | Rolling Blackouts Coastal Fever | slowthai | The Comet is Coming

Waar veel festivals beginnen met losse aankondigingen van een enkele headliner, gooit Down The Rabbit Hole in een keer een hele grote smak aan namen naar buiten. Bovenaan het affiche prijken rockband Editors, Radiohead-frontman Thom Yorke Tomorrow’s Modern Boxes, de Britse dance-pioniers van Underworld, synthpopheldin Robyn, de terugkeer van Foals (na in 2014 op Down The Rabbit Hole onverwacht de ideale headliner te blijken), grime-held Skepta, indiedarlings Vampire Weekend en The Roots.

Dacht je dat het daarmee klaar was? Nee hoor! Ook aangekondigd: Aurora, Beirut, David August, Kamasi Washington, Khruangbin, Maribou State, Olafur Arnalds, Parquet Courts, Sofi Tukker, Agar Agar, Amber Arcades, Donny Benét, Frank Carter & The Rattlesnakes, HENGE, Jordan Rakei, Low, Nona, Rolling Blackouts Coastal Fever, slowthai en The Comet Is Coming.

Users who are viewing this thread