Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.134
10.413
Man, hier kan je mee aankomen hoor. Mooie set namen, zowel in de grote namen als de kleinere. Een act als Kamasi Washington is erg vet om op de line-up te hebben staan.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Sow dan, wat een heerlijk rijtje namen zeg. Thom Yorke, Vampire Weekend, Foals, Underworld, Kamasi Washington, Parquet Courts, Ólafur Arnalds. Doen ze echt heel netjes. Misschien toch maar overwegen eens een keertje naar Beuningen af te reizen..
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Kan niet anders zeggen dat ze echt een rijtje zeer nette namen hebben.
Het is dat ik in dat weekend niet in Nederland ben, anders was ik 100% gegaan.

Wat mij betreft tot nu toe de mooiste worp namen van alle festivals in de buurt.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Hallo zeg. Hier staan best wel wat namen tussen die ik bij BKS had verwacht... Schiet nu meteen ook in de twijfel of ik niet ook DTRH ga doen. Nu zit er nou niet meteen een absolute must see naam tussen voor mij (of heb ze al eens gezien), maar zo die namen bij elkaar... Poeh.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Mijn bankrekening is aan het huilen, zaterdag kaarten voor DTRH en Woo Hah scoren, en dan is Lowlands nog niet eens bekend.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.828
825
Mooi rijtje namen waarvan ik een aantal graag op BKS had gezien maar Editors als headliner is toch wel teleurstellend. Baal ontzettend van geen Thom Yorke op BKS. Die had ik daar graag gezien. Verrassend dat Tame Impala er niet tussen staat. Wordt dan dus BKS of Lowlands (of later bekend?)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.800
1.723
Editors is inderdaad de zwakke schakel in deze line-up. Ik ben echt heel erg Editors moe.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Editors is toch wel interessant... Uitverkochte Ziggo, laatst twee keer TivoliVredenburg en dan tussendoor sub op Pinkpop. En dan nu headliner DTRH? Wat is hier de gedachte? Ook moeite met echt grote (beschikbare) namen vinden, of garant voor wat kaartverkoop? Heb toch het gevoel dat zowel het festival als de band dit niet nodig hebben, en dan ben ik vrij groot Editors fan.
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Opvallend: Skepta op zowel DTRH als Woo Hah.
En in April in het Klokgebouw, daar kan ook 4.500 man in. Van Skepta hoeft exclusiviteit niet zo blijkbaar, eerder stond hij in hetzelfde weekend op Pitch en Woo-Hah!

Maar denk niet dat er enorm veel overlap is tussen het publiek van DTRH en Woo-Hah!, leeftijdsgemiddelde van de bezoekers zal bijna tien jaar uit elkaar liggen.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Editors wordt overigens langzamerhand wel de festivalslet van Nederland inderdaad. In de laatste vier jaar alle belangrijke festivals gespeeld geloof ik (BKS, Lowlands, Pinkpop en nu DTRH).
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.576
578
Mooi begin, vooral Vampire Weekend en RBCF.
Ben zelf ook wel Editors fan, maar ben het ermee eens dat ze nu wel te vaak in ons kikkerlandje spelen.
 

Jasperrr

Randprogramma
15 dec 2016
131
8
Florence als derde headliner maar pas aankondiging na (of dichtbij) de show in Ahoy? Of is Thom een headliner. Vind Thom meer een act voor in de tent dan op dat hoofdpodium, ben bang dat dat beetje doodvalt anders (zeker met het feestjes publiek op dtrh dat zelfs, een mgmt of een Franz Ferdinand overstemt met zijn gelul, heb ik het nog niet eens over de rustige acts).
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Ik ben groot Editors fan; ontzettend vaak gezien. Begin dit jaar Ziggo, vorige week Tivoli en vorig jaar Lowlands. Ik kan er geen genoeg van krijgen en ben dan ook blij dat ze op DTRH staan.

Zo zie je maar, smaken verschillen.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Editors wordt overigens langzamerhand wel de festivalslet van Nederland inderdaad. In de laatste vier jaar alle belangrijke festivals gespeeld geloof ik (BKS, Lowlands, Pinkpop en nu DTRH).
Klopt wel, zelf gezien op BKS 16, LL 17 en de Ziggo
Toch blijft het een prima festivalband die veel mensen aanspreekt dus ik snap het ook wel weer...ik ga er waarschijnliijk toch gewoon weer staan ;-)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken