Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.804
Denk wel dat Solange of Janelle in hun eerste drop gaat zitten. Misschien Robyn erbij?

Alle drie plausibele namen. Mogen allemaal van mij.

Ben echt heel nieuwsgierig naar de headliners ook. Vorig jaar hadden ze er meteen twee in de eerste worp.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Wessel wrote:
Denk wel dat Solange of Janelle in hun eerste drop gaat zitten. Misschien Robyn erbij?

Alle drie plausibele namen. Mogen allemaal van mij.

Ben echt heel nieuwsgierig naar de headliners ook. Vorig jaar hadden ze er meteen twee in de eerste worp.

Gezien de Primavera poster zou je kunnen verwachten dat wanneer Robyn en Monae komen, ze ook headliner zullen zijn toch?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Die Primavera line-up kun je met een korreltje zout nemen. Daar staan wel een paar namen op die hier niet perse headliner zouden zijn. Solange en Janelle zijn grote namen maar we moeten niet vergeten dat we vorig jaar QOTSA en Nick Cave kregen. Ook Paak. verkoopt met gemak zijn AFAS show uit. Zouden Solange en Janelle dat ook doen? Weet ik niet helemaal zeker.

Beide op de spot van een David Byrne zou natuurlijk prachtig zijn. Ik zie ze eigenlijk niet beide komen omdat ze toch een bepaalde doelgroep bedienen.

Gokje Janelle naar BKS en Solange inderdaad headliner op DTRH.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
556
Ik verwacht één of twee van die namen ook wel op BKS ja. Die hadden dit jaar al veel vrouwen op de lineup, dus ik verwacht wel dat ze die lijn doortrekken. Zeker nu we de lineup van Primavera - nota bene hetzelfde weekend - kennen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik verwacht één of twee van die namen ook wel op BKS ja. Die hadden dit jaar al veel vrouwen op de lineup, dus ik verwacht wel dat ze die lijn doortrekken.

Christine gaat voor als headliner bij BKS.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Denk wel dat Solange of Janelle in hun eerste drop gaat zitten. Misschien Robyn erbij?
Ik denk Solange niet...was geloof geen doorslaand succes op LL en DTRH publiek is toch wat ouder en dat verhoogt har fan schare daar niet ;-)
Wel leuk deze speculaties.....persoonlijk hoop ik nog steeds op Arcade Fire, gebaseerd op het slot interview met de directeur van vorig jaar ;-)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.804
Ik zou Arcade Fire toejuichen, maar er zijn volgens mij nul signalen dat we die deze zomer ook maar ergens hoeven te verwachten.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
390
133
Tame Impala lijkt mij hier nu wel een zekerheidje. BKS maakt zojuist Kraftwerk 3D bekend als tweede headliner
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.804
Tame Impala lijkt mij hier nu wel een zekerheidje. BKS maakt zojuist Kraftwerk 3D bekend als tweede headliner

Ja dat zou je wel denken. Mooie naam voor BKS, had ik graag op DTRH gezien ook.

Maar dan vraag ik me wel af of DTRH vandaag met nieuws komt. Kan me niet herinneren dat beide festivals op dezelfde dag nieuws over het programma brachten.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
600
577
Wel een berichtje nu om je te abonneren op de spotifyplaylist. Heel binnenkort namen.

Deze lijst is niet helemaal leeg, ze zijn ons behoorlijk aan het teasen denk ik ?
Verwacht deze week toch zeker iets...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Zou me niet verbazen dat ze Aka The Junkies letterlijk op het affiche zetten (alias van de Jeugd van Tegewnoordig dus)...
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Tja, je kunt er altijd iets achter zoeken als je een konijntje in een konijnenhol vindt...

(AKA The Junkies is geen alias van DJvT)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik denk Solange niet…was geloof geen doorslaand succes op LL en DTRH publiek is toch wat ouder en dat verhoogt har fan schare daar niet

Was dat zo? Strakke show hoor maar misschien niet 'leuk' genoeg en te weinig hits om echt te headlinen ben ik met je eens.

Gaat niemand hier nog een domme dingen zeggen/doen als ze Woensdag of Donderdag nog steeds niet met namen komen? Jammer...
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Stefan wrote:
Ik denk Solange niet…was geloof geen doorslaand succes op LL en DTRH publiek is toch wat ouder en dat verhoogt har fan schare daar niet

Was dat zo? Strakke show hoor maar misschien niet ‘leuk’ genoeg en te weinig hits om echt te headlinen ben ik met je eens.

Gaat niemand hier nog een domme dingen zeggen/doen als ze Woensdag of Donderdag nog steeds niet met namen komen? Jammer…

Nu.nl LL dag 1

wisselende recensies ;-)Volkskrant
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken