Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

Die witte rook op hun website, was die er gisteren ook al?
"Witte rook", je bedoelt dat Wierookstokje wat brandt....tsja.
Ze kunnen kiezen uit Lana del Rey, Vampire Weekend, Florence & The Machine, Solange, TGTB&TQ of Smashing Pumpkins misschien ? Die Antwoord zit ook in de juiste vijver trouwens.

Jesper wrote:
Ik verwacht ook wel iets vandaag, ja. Kaartverkoop staat namelijk nog steeds vast voor zaterdag 11:00u, maar mocht dit opeens veranderen zal ik het natuurlijk laten weten.

Geen update meer gehad Jesper?
Nope, staat nog altijd 8 december 11:00u. Lijkt me nu wel heel erg sterk worden, verwacht zelf ook niks meer nu. Ik laat het weten wanneer de datum verschoven wordt!

Durven we het aan om vandaag op nieuws te hopen? Ik ben intussen sceptisch en denk volgende week.

Thom Yorke in de buurt. Over een mooie nieuwe speler gesproken. Man man!

Meteen bovenaan mijn wishlist ermee.

Jullie blijven van Thom af die komt gewoon naar BKS! Dan mogen jullie Tame Impala hebben. :wink:

Jullie blijven van Thom af die komt gewoon naar BKS! Dan mogen jullie Tame Impala hebben.
1f609.svg

Klinkt als een eerlijke ruil!
Dan gaan we wel dobbelen om Vampire Weekend!

Kan het zijn dat de kaarten alsnog morgen in de verkoop gaan zonder namen te droppen? Wie weet met een of andere early bird achtige constructie?

noid wrote:
Jullie blijven van Thom af die komt gewoon naar BKS! Dan mogen jullie Tame Impala hebben.
1f609.svg

We komen er wel uit hoor. Ik gun BKS ook een fantastisch programma. Alleen vorig jaar met Nick Cave, die wilde ik per se ;-)

Pohoda Festival in Slowakije heeft Lykke Li als eerste naam aangekondigd. Dit jaar hadden DTRH en Pohoda een flinke overlap aan namen.

Kan het zijn dat de kaarten alsnog morgen in de verkoop gaan zonder namen te droppen? Wie weet met een of andere early bird achtige constructie?

Denk ik niet. Ook op ticketmaster en mojosite is nog helemaal geen activiteit.

Processierups wrote:

noid wrote:
1f609.svg

We komen er wel uit hoor. Ik gun BKS ook een fantastisch programma. Alleen vorig jaar met Nick Cave, die wilde ik per se
1f609.svg

Ik gun dat DTRH ook zeker. Lijkt me een mooi festival. Al is het wel pijnlijk als een persoonlijk favoriet daar wel komt..

Schuif Vampire Weekend maar naar BKS.

Melt valt natuurlijk ook in juli en heeft een aantal mooie kanshebbers voor DTRH!(en bks)

Four Tet
Modeselektor Live
Ross from Friends
Charlotte de witte
David August
Skepta
Asap Rocky
(zal niet naar Woohah gaan omdat hij daar vorig jaar stond)

Het worden lange nachten<3
(Voor beide festivals hoop ik ;) )

Site van DTRH is wel echt raar aan het doen nu. Of het ligt aan mijn browser. Maar ik krijg 'm niet meer geopend.

Users who are viewing this thread