Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

Raskolnikov wrote:
Dat er op social media nog helemaal niets is aangepast doet wel weer het ergste vermoeden…

Dacht precies hetzelfde. Die gaan volgens mij echt niets aankondigen alvorens de nieuwe huisstijl op de socials staat.

@jesper: geen nieuws over de vvk?
Heb helaas geen nieuw nieuws :(
Bij mij staat er nog steeds dat zaterdag de vvk zal beginnen, maar heb daar nu ook m'n twijfels bij nu er nog steeds niks bekendgemaakt is. Denk dat ze het last-minute een weekje gaan verschuiven als er vandaag niks meer komt.

Kan het zo zijn dat DTRH en BKS niet op de hoogte zijn van elkaars aankondigingen en dat ze op elkaar zitten te wachten om elkaar af te troeven?

De pr-mensen pissen waarschijnlijk in hun broek van het lachen als ze dit forum lezen. Vier dagen achter elkaar "Vandaag gaat het gebeuren!"

Als je goede kaarten hebt neem je initiatief.

En dat heeft degene die The Cure of Tame Impala heeft lijkt me.
Kan me niet voorstellen dat ze niet min of meer weten welke namen de andere heeft. Dat ze niet weten wie wanneer aankondigt kan natuurlijk wel.

Het lijkt er op dat er tot op het laatste moment gestreden wordt om bepaalde namen want anders kan ik het niet verklaren.

noid wrote:

Kan me niet voorstellen dat ze niet min of meer weten welke namen de andere heeft. Dat ze niet weten wie wanneer aankondigt kan natuurlijk wel.

Mojo en Friendly Fire weten heel goed van elkaar wie welke namen heeft, en waarschijnlijk globaal ook wanneer namen aangekondigd worden.
Is de gedachte dat er vandaag namen zouden moeten komen op meer gebaseerd dan de melding van een gebruiker op graz over de voorverkoop?
Opvallend dat the Cure terug blijkt komen. Die waren toch niet meer in beeld vanwege teveel optredens in een te korte tijd?

neracroft wrote:

noid wrote:

Mojo en Friendly Fire weten heel goed van elkaar wie welke namen heeft, en waarschijnlijk globaal ook wanneer namen aangekondigd worden.
Is de gedachte dat er vandaag namen zouden moeten komen op meer gebaseerd dan de melding van een gebruiker op graz over de voorverkoop?
Opvallend dat the Cure terug blijkt komen. Die waren toch niet meer in beeld vanwege teveel optredens in een te korte tijd?

Dit maar ook de line-up van PS waardoor bepaalde namen bekend gemaakt mogen gaan worden. Daarnaast is reguliere kaartverkoop BKS al een week onderweg met relatief weinig bekend.

The Cure op DTRH gaat niet gebeuren tenzij ze de zondag afsluiten en twee dagen op rij moeten spelen. Dus denk ergens dat je die kan afschrijven.
Vampire Weekend lijkt me overigens wel een zekerheidje. Staan op Mad Cool wat rond DTRH plaatsvind en vind het eigenlijk wel een perfecte naam voor DTRH.

De pr-mensen pissen waarschijnlijk in hun broek van het lachen als ze dit forum lezen. Vier dagen achter elkaar “Vandaag gaat het gebeuren!”

Ze doen het enkel om ons hier te fucken.

Dennis1808 wrote:
De pr-mensen pissen waarschijnlijk in hun broek van het lachen als ze dit forum lezen. Vier dagen achter elkaar “Vandaag gaat het gebeuren!”

Ze doen het enkel om ons hier te fucken.
Begin er steeds slechter tegen te kunnen dat we de headlinerverdeling tussen BKS en DTRH nog niet kennen... Had toch van één van beide wel nieuws verwacht vandaag.
Morgen dan maar weer?

Intussen heeft Woo-Hah zijn profielfoto veranderd. Vandaag nieuws vanuit Hilvarenbeek dan maar weer?

Tja, volgende week dan maar eens nieuws?

Man man. Op den duur ga je beginnen hopen op nieuws in 2018.

Dillinger wrote:
Die witte rook op hun website, was die er gisteren ook al?

Nu je het zegt: het valt me in ieder geval nu pas op…

Iets met wens, vader en gedachte waarschijnlijk.

Ja mij viel het ook op. Maar blijkbaar was het al die tijd al. Vreemd, dat het me dan niet eerder is opgevallen. Waarschijnlijk keek ik dan minder scherp.

Ik verwacht ook wel iets vandaag, ja. Kaartverkoop staat namelijk nog steeds vast voor zaterdag 11:00u, maar mocht dit opeens veranderen zal ik het natuurlijk laten weten.

Geen update meer gehad Jesper?

Users who are viewing this thread